POWER RURA VR6

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

POWER RURA VR6

Post autor: BARANMC1 » śr lip 26, 2006 15:13

Jak w temacie , ktos ma zrobioną Power Rure w vr6, oprocz RafałaVR bo ja mysle o zrobieniu z lewej strony, co z podłaczeniem przewodu odpowietrzającego i tych rurek olejowych .Chce to zrobic konkretnie zadnego kombinowania
Ostatnio zmieniony ndz lip 04, 2010 19:29 przez BARANMC1, łącznie zmieniany 1 raz.


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: POWER RURA VR6

Post autor: Borys » czw lip 27, 2006 00:02

BARANMC1 pisze:Jak w temacie , ktos ma zrobioną Power Rure w vr6, oprocz RafałaVR bo ja mysle o zrobieniu z lewej strony, co z podłaczeniem przewodu odpowietrzającego i tych rurek olejowych .Chce to zrobic konkretnie zadnego kombinowania
Obrazek


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » czw lip 27, 2006 08:59

Borys, Masz moze fotke jak to wyglada na aucie, na kruciec z odpowietrzenia silnika załozyłes taki mały filterek ??

[ Dodano: Czw Lip 27, 2006 09:05 ]
Chociaz tezaz widze ze tam masz wlutowany ten czujnik


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw lip 27, 2006 10:52

BARANMC1, polecam artykuł na któy ostanio sie natknąłem autorstwa inż Chojnackiego

http://www.corrado.com.pl/warsztat/filtr/filtr.htm/



Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » czw lip 27, 2006 11:16

Dla mnie to są bzduru, producent typu KN nie moze sobie pozwolic na utrate parametrow, jak mi koles udowodni na przykładzie VR6tki to wtedy uwierze


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 27, 2006 11:52

BARANMC1 pisze:producent typu KN nie moze sobie pozwolic na utrate parametrow
ale utrata paremterów nie dotyczy KN... z tego co sie doczytałem to trzeba cały dolot zaprojektować pod tego KN i wtedy daje przyrost... zamontowanie w dowolnty sposób ... niekoniecznie



Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » czw lip 27, 2006 12:53

cowboy, Własnie dla tego chce dorobic całą rure do storzka


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw lip 27, 2006 14:32

BARANMC1 pisze:cowboy, Własnie dla tego chce dorobic całą rure do storzka
kiedys było tak, w finalnej wersji LPG poszło na miesce aku a aku do bagażnika
rura od domy tak samo jak i rura od krokowca wpieta jak w oryginale
Obrazek
Obrazek
Obrazek


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » czw lip 27, 2006 15:00

Borys, O teraz to juz konkret widac co i jak, czyli tzreba zobowic w power ruze , miejsce na dole na ten czujnik a , na gorze na wąż. Mierzyliscie go po załozeniu tego maleństwa?? Dało to jakąś moc??


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt lip 28, 2006 14:45

BARANMC1 pisze:Borys, O teraz to juz konkret widac co i jak, czyli tzreba zobowic w power ruze , miejsce na dole na ten czujnik a , na gorze na wąż. Mierzyliscie go po załozeniu tego maleństwa?? Dało to jakąś moc??
tam zadnego czujnika nie ma to jakas atrapa z miejscem na poczpiecie wtyczni, nie wiem po co to, mniejsza z tym,

power rura jest prawie od zawsze od momentu wywalenia LPG na mikserze, wszystkie pomiary i mody byłu robione juz z power rurą wiec nie mam odniesienia.

Generalnie mysle ze nie zaszkodzi.


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lip 29, 2006 19:44

Pousówałem zbędne posty. A wracając do tematu. Co da zmana dolotu jak nie zmienisz wydechu ?? Odpowiedź bardzo prosta. Napełnianie wzrośnie, oprużnianie nie. Czyli dolot należy wymieniać razem z wydechem. Wielu ludzi pisze, ze po założeniu stożka auto odżyło. Może i tak ale w dolnych obrotach. Reszta to lipa. Dolom musi być wyliczony i wydech też. Ludzie typu Godula, Grabowski i Węglarski zajmują się silnikami i ich przeróbkami od lat. Oni wiedzą co piszą. ale skoro kolega chce założyć power rure i stożek to prosze bardzo, tylko niech zrobi to z głową i zamontuje power rurę wymiarami zgodną z power rurą innego producenta i niech troche uwolni wydech bo w przeciwnym razie to będzie kupa i nic więcej.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz lip 30, 2006 02:04

TAZ pisze:Pousówałem zbędne posty. A wracając do tematu. Co da zmana dolotu jak nie zmienisz wydechu ?? Odpowiedź bardzo prosta. Napełnianie wzrośnie, oprużnianie nie. Czyli dolot należy wymieniać razem z wydechem. Wielu ludzi pisze, ze po założeniu stożka auto odżyło. Może i tak ale w dolnych obrotach. Reszta to lipa. Dolom musi być wyliczony i wydech też. Ludzie typu Godula, Grabowski i Węglarski zajmują się silnikami i ich przeróbkami od lat. Oni wiedzą co piszą. ale skoro kolega chce założyć power rure i stożek to prosze bardzo, tylko niech zrobi to z głową i zamontuje power rurę wymiarami zgodną z power rurą innego producenta i niech troche uwolni wydech bo w przeciwnym razie to będzie kupa i nic więcej.
dokładnie nic ując nic dodać, widać ze wiesz co mówisz pozdrawiam



Awatar użytkownika
kubcor
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2769
Rejestracja: śr paź 29, 2008 16:12
Lokalizacja: SZY
Kontakt:

Post autor: kubcor » pt lip 02, 2010 22:02

Podłącze się pod ten temacik z moim PF'em. Co powiecie na power rure, czy tez sam stożek w tym silniku? Dodam, że mój wydech to końcowa puszka od ściga, i na dniach zamierzam wywalić środkowy wydech, i wspwać w jego miejsce rurę, cały wydech u mnie idzie rurą fi 50mm. Ktoś coś mi pomoże??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 136 gości