Mama tgo samo. w cieple dni skrzypi strasznie a jak chlodno jest to juz nie. Smarowalem smarem to przestawalo. W zeszlym roku w ten sposob rozwiazalem sprawe ale widze ze i w tym sie pojawilo ponownie.dark972 pisze:a zmieniając trochę temat ...
Skrzypi mi na drążku " reakcyjnym" - gumy, podczas jazdy coraz głosniej.
Jakie tuleje byście polecali/ firma?
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Gdzieś ty się takich herezji naczytał...marcin999 pisze:Kupując produkt firmy INA w sklepie jako zamiennik masz już towar z normalnej produkcji. Czyli powiedzmy że drugi gatunek który jaknajbardziej spełnia wszystkie wymagania, ale np w przypadku rozrzadu taka rolka może już nie wytrzymać tych 100 kkm tylko 80, a na oryginale musi co najmniej 100kkm to jest oczywiście jako przykład.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Hmmm....
Znajomy tak właśnie wylądował w sądzie z Hondą...
Po 90 tyś km zawitał do ASO na wymianę rozrządu i jak kolwiek "sztywny" koleś jest na kasę tak zgiął się jak usłyszał cenę za usługę - no ale co - zrobić trzeba i ma być porządnie.
Po kolejnych 12 tyś km pasek pękł w biegu i wyzłomowało silnik. Assistance Hondy zwinęło auto z trójmiejskiej obwodnicy po czym po 2 dniach oględzin zameldowało iż zerwanie paska nastąpiło na skutek nieprawidłowej eksploatacji silnika i nie podlega roszczeniu reklamacyjnemu
Koleś zdębiał... jeżeli jazda 130km/h Civic`iem po dwujezdniowej obwodnicy trójmiejskiej jest "niewłaściwą eksploatacją" (zważywszy że poprzednie 90 tyś km tak samo użytkował auto) no to co nim jest. Powołał biegłego rzeczoznawcę który stwierdził iż awaria nastąpiła na skutek zbyt mocnego naprężenia paska rozrządu (na co wskazuje stan paska) co doprowadziło do przedwczesnego jego zużycia.
ASO twierdzi swoje i ...
I tak już 9m-cy sprawa toczy się przed gdańskim sądem, Honda stoi w garażu (3x już lawetą wożona po kolejnych biegłych rzeczoznawcach powoływanych a to przez Hondę, a to przez kumpla, a to przez sąd) a kumpel ujeżdża Felicją żony w której pasek 2 lata temu wymienił sąsiad w garażu obok...
Znajomy tak właśnie wylądował w sądzie z Hondą...
Po 90 tyś km zawitał do ASO na wymianę rozrządu i jak kolwiek "sztywny" koleś jest na kasę tak zgiął się jak usłyszał cenę za usługę - no ale co - zrobić trzeba i ma być porządnie.
Po kolejnych 12 tyś km pasek pękł w biegu i wyzłomowało silnik. Assistance Hondy zwinęło auto z trójmiejskiej obwodnicy po czym po 2 dniach oględzin zameldowało iż zerwanie paska nastąpiło na skutek nieprawidłowej eksploatacji silnika i nie podlega roszczeniu reklamacyjnemu
Koleś zdębiał... jeżeli jazda 130km/h Civic`iem po dwujezdniowej obwodnicy trójmiejskiej jest "niewłaściwą eksploatacją" (zważywszy że poprzednie 90 tyś km tak samo użytkował auto) no to co nim jest. Powołał biegłego rzeczoznawcę który stwierdził iż awaria nastąpiła na skutek zbyt mocnego naprężenia paska rozrządu (na co wskazuje stan paska) co doprowadziło do przedwczesnego jego zużycia.
ASO twierdzi swoje i ...
I tak już 9m-cy sprawa toczy się przed gdańskim sądem, Honda stoi w garażu (3x już lawetą wożona po kolejnych biegłych rzeczoznawcach powoływanych a to przez Hondę, a to przez kumpla, a to przez sąd) a kumpel ujeżdża Felicją żony w której pasek 2 lata temu wymienił sąsiad w garażu obok...
Ostatnio zmieniony pt lip 02, 2010 13:39 przez Piasek, łącznie zmieniany 1 raz.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Normalnie krew mnie zalewa jak coś takiego czytam.Ciekawi mnie jak według tych kretynów z ASO można niewłasciwie eksploatować silnik żeby zerwać pasek ? Jeżdzić za szybko czy za wolno ?a może wymieniając na olej inny niż rekomendowany przez producenta .Kur..a normalnie bym ich powybijał debili Ciekaw jestem co i za ile lat nasz wspaniały wymiar sprawiedliwości orzeknie w tej sprawiePiasek pisze:Assistance Hondy zwinęło auto z trójmiejskiej obwodnicy po czym po 2 dniach oględzin zameldowało iż zerwanie paska nastąpiło na skutek nieprawidłowej eksploatacji silnika i nie podlega roszczeniu reklamacyjnemu
Ostatnio zmieniony pt lip 02, 2010 14:14 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Sprawę umorzą a klient nasz pan kupi nowe auto, pewnie VW...munior pisze:Normalnie krew mnie zalewa jak coś takiego czytam.Ciekawi mnie jak według tych kretynów z ASO można niewłasciwie eksploatować silnik żeby zerwać pasek ? Jeżdzić za szybko czy za wolno ?a może wymieniając na olej inny niż rekomendowany przez producenta .Kur..a normalnie bym ich powybijał debili Ciekaw jestem co i za ile lat nasz wspaniały wymiar sprawiedliwości orzeknie w tej sprawiePiasek pisze:Assistance Hondy zwinęło auto z trójmiejskiej obwodnicy po czym po 2 dniach oględzin zameldowało iż zerwanie paska nastąpiło na skutek nieprawidłowej eksploatacji silnika i nie podlega roszczeniu reklamacyjnemu
[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
- FURMAN TDI
- Użytkownik
- Posty: 457
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
- Lokalizacja: zachód
U mnie zestaw był wiekszy i głównie to to Ruville plus hydronapinacz pudełka z kodami wyglądały na orginał na gratach były jskieć symbole ale jak sie tym nie trudnisz to kto by pamiętał klient który mi to zakładał też nic nie mowił więc myśle że orginałym, pamietam że na pasku Contitecha pisało Made in Germany +jego nazwa i numerdark972 pisze:i jak z tymi częściami, są ok. jakieś info na nich z producentem ?/ Logo ?FURMAN TDI pisze:brałem od tego gościa właśnie do swojego z tym że odbiorem osobistymdark972 pisze:http://www.allegro.pl/ite...1_9tdi_atd.html
...zawsze coś
munior pisze:Ciekaw jestem co i za ile lat nasz wspaniały wymiar sprawiedliwości orzeknie w tej sprawie
Najbardziej rozbraja fakt że ASO Hondy reprezentuje przed sądem jedna z najbardziej znanych (i drogich) trójmiejskich kancelarii prawniczych, za samo pojawienie się w sądzie inkasują 2500zł (a były już 3 rozprawy), za każde pismo, wniosek etc też pewnie 4-ro cyfrowe kwoty... Kumpel chodzi sam (ekspertyza rzeczoznawcy PZMot kosztowała 1200zł)Bronco pisze:Sprawę umorzą a klient nasz pan kupi nowe auto, pewnie VW...
A będą jeszcze koszta rozpraw sądowych które "przegrany" będzie musiał pokryć. Nie trudno więc policzyć że już ASO Hondy wydało krocie na to co się toczy a razem, obydwie strony wydały jeszcze więcej...
I suma sumarum 20-30 tyś zł na adwokatów (którzy będą przeciągać sprawę w nieskończoność bo dla nich to kolejna kasa) ASO wyda lekką ręką... ale silnika, którego wymiana kosztowała by pewnie połowę tego - nie wymienią (tak dla świętego spokoju...)
Kumpel psuje im renomę ile wlezie i gdzie się da... ASO jak i całej Hondzie, firma traci zaufanie w oczach potencjalnych nabywców, ASO podobnie (dodatkowo tracąc kasę na adwokatów) ale w życiu na ugodę nie pójdą... Do upadłego bronić się będą... Jakie to polskie... ("sąd sądem ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie...")
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Re: Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Witam,
Chciałbym się poradzić ponieważ stanąłem przed problemem wymiany rozrządu w mojej Borze i znalazłem na znanym wszystkim portalu aukcyjnym kilka kompletów i moje pytanie brzmi czy to na prawdę mogą być oryginalne komplety czy to naciągane. W mojej miejscowości komplet bez pompy z SKF-u kosztuje 550 zł a tutaj za 470 jest niby oryginał również bez pompy. Na innej aukcji z kolei jest rozrząd z pompą za 670. Proszę Was koledzy abyście ocenili czy warto coś takiego kupić czy lepiej kupić w sklepie komplet SKF-u lub Contitech-a
Linki do rozrządów:
http://allegro.pl/oryginalny-rozrzad-1- ... 77267.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/rozrzad-1-9-tdi-90-km ... 39999.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/rozrzad-vw-audi-seat- ... 00789.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Chciałbym się poradzić ponieważ stanąłem przed problemem wymiany rozrządu w mojej Borze i znalazłem na znanym wszystkim portalu aukcyjnym kilka kompletów i moje pytanie brzmi czy to na prawdę mogą być oryginalne komplety czy to naciągane. W mojej miejscowości komplet bez pompy z SKF-u kosztuje 550 zł a tutaj za 470 jest niby oryginał również bez pompy. Na innej aukcji z kolei jest rozrząd z pompą za 670. Proszę Was koledzy abyście ocenili czy warto coś takiego kupić czy lepiej kupić w sklepie komplet SKF-u lub Contitech-a
Linki do rozrządów:
http://allegro.pl/oryginalny-rozrzad-1- ... 77267.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/rozrzad-1-9-tdi-90-km ... 39999.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/rozrzad-vw-audi-seat- ... 00789.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
W grę wchodzi jedynie 3-ci zestaw. Ale:
Zadzwoń najpierw i zapytaj ile to ma lat, jaka jest data produkcji paska
Pierwszy zestaw jest na starym pasku, podejrzewam że drugi też - co z resztą widać po pudełkach iż są to leżaki magazynowe. Jeżeli zestawy pochodzą z lat 2000-2003/4 to w zasadzie i tak jakbyś nie wymieniał tego paska. Rolki czy pompa - wiadomo, nowe, to terminu przydatności "do spożycia" nie ma ale pasek jak najbardziej. 4-5 lat i jest do wyrzucenia bo to przecież tylko guma. Bez względu na to czy pracował czy też leżał w pudełku.
Także 3 zestaw wart jest jedynie zainteresowania (bo pasek wzmacniany teflonem) pod warunkiem że nie jest to jakieś stare ustrojstwo.
Kupując na innych aukcjach zestawy akcesoryjne (np paski Conti czy Dayco), rolki INA czy SKF i dodatkowo pompy wody w zestawach zapłacisz pewnie taniej a masz pewność ze paski są z bieżącej produkcji a nie wykiszone gdzieś 10 lat w magazynach VW.
Zadzwoń najpierw i zapytaj ile to ma lat, jaka jest data produkcji paska
Pierwszy zestaw jest na starym pasku, podejrzewam że drugi też - co z resztą widać po pudełkach iż są to leżaki magazynowe. Jeżeli zestawy pochodzą z lat 2000-2003/4 to w zasadzie i tak jakbyś nie wymieniał tego paska. Rolki czy pompa - wiadomo, nowe, to terminu przydatności "do spożycia" nie ma ale pasek jak najbardziej. 4-5 lat i jest do wyrzucenia bo to przecież tylko guma. Bez względu na to czy pracował czy też leżał w pudełku.
Także 3 zestaw wart jest jedynie zainteresowania (bo pasek wzmacniany teflonem) pod warunkiem że nie jest to jakieś stare ustrojstwo.
Kupując na innych aukcjach zestawy akcesoryjne (np paski Conti czy Dayco), rolki INA czy SKF i dodatkowo pompy wody w zestawach zapłacisz pewnie taniej a masz pewność ze paski są z bieżącej produkcji a nie wykiszone gdzieś 10 lat w magazynach VW.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Ok dzięki za radę
A czy na pasku jest gdzieś wybita data jego produkcji ? bo przecież sprzedawca może powiedzieć że paseczki jeszcze ciepłe z fabryczki ale jak to sprawdzić ?
A czy na pasku jest gdzieś wybita data jego produkcji ? bo przecież sprzedawca może powiedzieć że paseczki jeszcze ciepłe z fabryczki ale jak to sprawdzić ?
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Nie mam zielonego pojęcia. Wydaje mi się że na pudełku powinna być gdzieś nabita data produkcji ale...
Wydaje mi się że takie Conti, Dayco czy Gates sprzedając pod swoją marką więcej i szybciej tego sprzedaje aniżeli ich produktów sprzedają ASO w pudełkach z logo producentów... Dlatego mniejsze ryzyko wtopienia. A jak wybierzesz jeszcze mało znane Dayco to jeszcze połowę ceny Contiego czy Gates`a zapłacisz... a paski Dayco przez wiele lat szły na pierwszy montaż do VW (podobnie jak teraz Conti).
Wydaje mi się że takie Conti, Dayco czy Gates sprzedając pod swoją marką więcej i szybciej tego sprzedaje aniżeli ich produktów sprzedają ASO w pudełkach z logo producentów... Dlatego mniejsze ryzyko wtopienia. A jak wybierzesz jeszcze mało znane Dayco to jeszcze połowę ceny Contiego czy Gates`a zapłacisz... a paski Dayco przez wiele lat szły na pierwszy montaż do VW (podobnie jak teraz Conti).
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 77 gości