Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9270
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pt lip 02, 2010 06:51

dark972 pisze:a zmieniając trochę temat ...
Skrzypi mi na drążku " reakcyjnym" - gumy, podczas jazdy coraz głosniej.
Jakie tuleje byście polecali/ firma?
Mama tgo samo. w cieple dni skrzypi strasznie a jak chlodno jest to juz nie. Smarowalem smarem to przestawalo. W zeszlym roku w ten sposob rozwiazalem sprawe ale widze ze i w tym sie pojawilo ponownie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
_Daniel_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob sty 03, 2009 14:28
Lokalizacja: Chatka Wielkiego Władka
Kontakt:

Post autor: _Daniel_ » pt lip 02, 2010 09:22

dark972 pisze:Jakie tuleje byście polecali/ firma?
FEBI jakościowo dobre i w rozsądnej cenie, poza tym wcześniej wspomniany lemfolder bądź meyle HD,



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6872
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » pt lip 02, 2010 10:45

marcin999 pisze:Kupując produkt firmy INA w sklepie jako zamiennik masz już towar z normalnej produkcji. Czyli powiedzmy że drugi gatunek który jaknajbardziej spełnia wszystkie wymagania, ale np w przypadku rozrzadu taka rolka może już nie wytrzymać tych 100 kkm tylko 80, a na oryginale musi co najmniej 100kkm to jest oczywiście jako przykład.
Gdzieś ty się takich herezji naczytał... :rotfl:


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

androv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pn sie 07, 2006 16:37
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: androv » pt lip 02, 2010 13:15

Kilka dni temu brałem zestaw oryginalny do ASZ 2005 rok czyli dwie rolki pasek i pompa (pompa na wymiane)za 544 zł Robota z gwarancją 377 zł,gwarancja na rozrząd nie ważne gdzie coś pi---e pokrywa serwis.



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6872
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » pt lip 02, 2010 13:35

Hmmm....
Znajomy tak właśnie wylądował w sądzie z Hondą...
Po 90 tyś km zawitał do ASO na wymianę rozrządu i jak kolwiek "sztywny" koleś jest na kasę tak zgiął się jak usłyszał cenę za usługę - no ale co - zrobić trzeba i ma być porządnie.
Po kolejnych 12 tyś km pasek pękł w biegu i wyzłomowało silnik. Assistance Hondy zwinęło auto z trójmiejskiej obwodnicy po czym po 2 dniach oględzin zameldowało iż zerwanie paska nastąpiło na skutek nieprawidłowej eksploatacji silnika i nie podlega roszczeniu reklamacyjnemu :bajer:
Koleś zdębiał... jeżeli jazda 130km/h Civic`iem po dwujezdniowej obwodnicy trójmiejskiej jest "niewłaściwą eksploatacją" (zważywszy że poprzednie 90 tyś km tak samo użytkował auto) no to co nim jest. Powołał biegłego rzeczoznawcę który stwierdził iż awaria nastąpiła na skutek zbyt mocnego naprężenia paska rozrządu (na co wskazuje stan paska) co doprowadziło do przedwczesnego jego zużycia.
ASO twierdzi swoje i ...
I tak już 9m-cy sprawa toczy się przed gdańskim sądem, Honda stoi w garażu (3x już lawetą wożona po kolejnych biegłych rzeczoznawcach powoływanych a to przez Hondę, a to przez kumpla, a to przez sąd) a kumpel ujeżdża Felicją żony w której pasek 2 lata temu wymienił sąsiad w garażu obok...
Ostatnio zmieniony pt lip 02, 2010 13:39 przez Piasek, łącznie zmieniany 1 raz.


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt lip 02, 2010 14:12

Piasek pisze:Assistance Hondy zwinęło auto z trójmiejskiej obwodnicy po czym po 2 dniach oględzin zameldowało iż zerwanie paska nastąpiło na skutek nieprawidłowej eksploatacji silnika i nie podlega roszczeniu reklamacyjnemu
Normalnie krew mnie zalewa jak coś takiego czytam.Ciekawi mnie jak według tych kretynów z ASO można niewłasciwie eksploatować silnik żeby zerwać pasek ? Jeżdzić za szybko czy za wolno ?a może wymieniając na olej inny niż rekomendowany przez producenta .Kur..a normalnie bym ich powybijał debili :grrr: Ciekaw jestem co i za ile lat nasz wspaniały wymiar sprawiedliwości orzeknie w tej sprawie :hmm:
Ostatnio zmieniony pt lip 02, 2010 14:14 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Bronco
Red Devil
Red Devil
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:04
Lokalizacja: Półkula Północna

Post autor: Bronco » pt lip 02, 2010 14:59

munior pisze:
Piasek pisze:Assistance Hondy zwinęło auto z trójmiejskiej obwodnicy po czym po 2 dniach oględzin zameldowało iż zerwanie paska nastąpiło na skutek nieprawidłowej eksploatacji silnika i nie podlega roszczeniu reklamacyjnemu
Normalnie krew mnie zalewa jak coś takiego czytam.Ciekawi mnie jak według tych kretynów z ASO można niewłasciwie eksploatować silnik żeby zerwać pasek ? Jeżdzić za szybko czy za wolno ?a może wymieniając na olej inny niż rekomendowany przez producenta .Kur..a normalnie bym ich powybijał debili :grrr: Ciekaw jestem co i za ile lat nasz wspaniały wymiar sprawiedliwości orzeknie w tej sprawie :hmm:
:gora: Sprawę umorzą a klient nasz pan kupi nowe auto, pewnie VW...
:bajer:


[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
FURMAN TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
Lokalizacja: zachód

Post autor: FURMAN TDI » pt lip 02, 2010 16:06

dark972 pisze:
FURMAN TDI pisze:
brałem od tego gościa właśnie do swojego z tym że odbiorem osobistym :bajer:
i jak z tymi częściami, są ok. jakieś info na nich z producentem ?/ Logo ?
U mnie zestaw był wiekszy i głównie to to Ruville plus hydronapinacz pudełka z kodami wyglądały na orginał na gratach były jskieć symbole ale jak sie tym nie trudnisz to kto by pamiętał klient który mi to zakładał też nic nie mowił więc myśle że orginałym, pamietam że na pasku Contitecha pisało Made in Germany +jego nazwa i numer :bajer:


...zawsze coś

szumek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn maja 11, 2009 22:15
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szumek » pt lip 02, 2010 20:45

Ten gość na allegro handluje tylko oryginałami VW, nie wiem jakie ma ceny w stosunku do ASO więc warto zajrzeć i porównać KLIK



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6872
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » sob lip 03, 2010 08:50

munior pisze:Ciekaw jestem co i za ile lat nasz wspaniały wymiar sprawiedliwości orzeknie w tej sprawie :hmm:
Bronco pisze:Sprawę umorzą a klient nasz pan kupi nowe auto, pewnie VW...
Najbardziej rozbraja fakt że ASO Hondy reprezentuje przed sądem jedna z najbardziej znanych (i drogich) trójmiejskich kancelarii prawniczych, za samo pojawienie się w sądzie inkasują 2500zł (a były już 3 rozprawy), za każde pismo, wniosek etc też pewnie 4-ro cyfrowe kwoty... Kumpel chodzi sam (ekspertyza rzeczoznawcy PZMot kosztowała 1200zł)
A będą jeszcze koszta rozpraw sądowych które "przegrany" będzie musiał pokryć. Nie trudno więc policzyć że już ASO Hondy wydało krocie na to co się toczy a razem, obydwie strony wydały jeszcze więcej...
I suma sumarum 20-30 tyś zł na adwokatów (którzy będą przeciągać sprawę w nieskończoność bo dla nich to kolejna kasa) ASO wyda lekką ręką... ale silnika, którego wymiana kosztowała by pewnie połowę tego - nie wymienią (tak dla świętego spokoju...)
Kumpel psuje im renomę ile wlezie i gdzie się da... ASO jak i całej Hondzie, firma traci zaufanie w oczach potencjalnych nabywców, ASO podobnie (dodatkowo tracąc kasę na adwokatów) ale w życiu na ugodę nie pójdą... Do upadłego bronić się będą... Jakie to polskie... ("sąd sądem ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie...")


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

kosiu1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw cze 23, 2011 22:44

Re: Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

Post autor: kosiu1988 » czw cze 23, 2011 23:13

Witam,

Chciałbym się poradzić ponieważ stanąłem przed problemem wymiany rozrządu w mojej Borze i znalazłem na znanym wszystkim portalu aukcyjnym kilka kompletów i moje pytanie brzmi czy to na prawdę mogą być oryginalne komplety czy to naciągane. W mojej miejscowości komplet bez pompy z SKF-u kosztuje 550 zł a tutaj za 470 jest niby oryginał również bez pompy. Na innej aukcji z kolei jest rozrząd z pompą za 670. Proszę Was koledzy abyście ocenili czy warto coś takiego kupić czy lepiej kupić w sklepie komplet SKF-u lub Contitech-a

Linki do rozrządów:

http://allegro.pl/oryginalny-rozrzad-1- ... 77267.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/rozrzad-1-9-tdi-90-km ... 39999.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/rozrzad-vw-audi-seat- ... 00789.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6872
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

Post autor: Piasek » pt cze 24, 2011 09:53

W grę wchodzi jedynie 3-ci zestaw. Ale:
Zadzwoń najpierw i zapytaj ile to ma lat, jaka jest data produkcji paska
Pierwszy zestaw jest na starym pasku, podejrzewam że drugi też - co z resztą widać po pudełkach iż są to leżaki magazynowe. Jeżeli zestawy pochodzą z lat 2000-2003/4 to w zasadzie i tak jakbyś nie wymieniał tego paska. Rolki czy pompa - wiadomo, nowe, to terminu przydatności "do spożycia" nie ma ale pasek jak najbardziej. 4-5 lat i jest do wyrzucenia bo to przecież tylko guma. Bez względu na to czy pracował czy też leżał w pudełku.
Także 3 zestaw wart jest jedynie zainteresowania (bo pasek wzmacniany teflonem) pod warunkiem że nie jest to jakieś stare ustrojstwo.

Kupując na innych aukcjach zestawy akcesoryjne (np paski Conti czy Dayco), rolki INA czy SKF i dodatkowo pompy wody w zestawach zapłacisz pewnie taniej a masz pewność ze paski są z bieżącej produkcji a nie wykiszone gdzieś 10 lat w magazynach VW.


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

kosiu1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw cze 23, 2011 22:44

Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

Post autor: kosiu1988 » pt cze 24, 2011 21:30

Ok dzięki za radę

A czy na pasku jest gdzieś wybita data jego produkcji ? bo przecież sprzedawca może powiedzieć że paseczki jeszcze ciepłe z fabryczki ale jak to sprawdzić ? :D



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6872
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

Post autor: Piasek » pt cze 24, 2011 22:53

Nie mam zielonego pojęcia. Wydaje mi się że na pudełku powinna być gdzieś nabita data produkcji ale...
Wydaje mi się że takie Conti, Dayco czy Gates sprzedając pod swoją marką więcej i szybciej tego sprzedaje aniżeli ich produktów sprzedają ASO w pudełkach z logo producentów... Dlatego mniejsze ryzyko wtopienia. A jak wybierzesz jeszcze mało znane Dayco to jeszcze połowę ceny Contiego czy Gates`a zapłacisz... a paski Dayco przez wiele lat szły na pierwszy montaż do VW (podobnie jak teraz Conti).


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 77 gości