Walek jeszcze raz wazne pytanie [ABF]
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Walek jeszcze raz wazne pytanie [ABF]
Czy sam walek ssacy 268 w ABF cos pomoze.....mam mozliwosc kupna.....firmy schrick...prosze o pomoc i porade
cos pomoze napewno, ale bedzie inne podcisnienie w kolektorze i bedzie zalewało silnik, konieczny jest remapp ECU.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Na vortexie był poruszony podobny, temat . Wymina da cos napewno , ale potrzebny remap jak już wspomniał GTO, ogólnie pojawiały się setupy ze zmienoinym wałkiem ssącym (nie takim ostrym chyba 262 lub 268)osiągające około 190-195KM , ale prócz wałka były tam także trąbki ogólnie seryjne wałki Abf są uważane za bardzo łagodne co jednak nie znaczy że są złe, nie wiem czy czasm nie będziesz potrzebował innego kółka.
Na łamach vortex czytałem też że seyjny ecu nie lubi 260 (problemy ze czystością mieszanki) problem ponoc znikał przy standalone - nie wiem ile w tym prawdy trzeba pytać expertów
OT można wiedzieć ile za wałek ?? nowy czy używany ?? Gdyby Ci jednak nie spasił to może bym się skusił.
Na łamach vortex czytałem też że seyjny ecu nie lubi 260 (problemy ze czystością mieszanki) problem ponoc znikał przy standalone - nie wiem ile w tym prawdy trzeba pytać expertów
OT można wiedzieć ile za wałek ?? nowy czy używany ?? Gdyby Ci jednak nie spasił to może bym się skusił.
ECU nie lubi tych wałków bo nie umieli zmodyfikowac odpowiednio softu, blisko 200km na samym walku ssacym jeden forumowicz uzyskał, trąbek tam nie było - seryjny kolektor i samco w dolocie.tramall pisze:Na vortexie był poruszony podobny, temat . Wymina da cos napewno , ale potrzebny remap jak już wspomniał GTO, ogólnie pojawiały się setupy ze zmienoinym wałkiem ssącym (nie takim ostrym chyba 262 lub 268)osiągające około 190-195KM , ale prócz wałka były tam także trąbki ogólnie seryjne wałki Abf są uważane za bardzo łagodne co jednak nie znaczy że są złe, nie wiem czy czasm nie będziesz potrzebował innego kółka.
Na łamach vortex czytałem też że seyjny ecu nie lubi 260 (problemy ze czystością mieszanki) problem ponoc znikał przy standalone - nie wiem ile w tym prawdy trzeba pytać expertów
OT można wiedzieć ile za wałek ?? nowy czy używany ?? Gdyby Ci jednak nie spasił to może bym się skusił.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
GTO : może jakieś rozwinięcie tematu , co może sie wysypać i co ewentualnie pasuje wymienić??
Predykcje(i parę pytań do znawców):
Pompa - powinna wydolić
Kolektor wydechowy - z tego co wiem wystarcza na 190-195KM
Przesunięcie rev limitera ???? tak,nie i o ile
Proponowany (najadekwatniejszy) wałek ??? 268 ???? Mowa o ssącym.
Dolot na SAMCO ?? Jakieś foty - ponoć seryjny airbox nie jest taki zły (na pewno bezpieczniejszy w zimie i w deszczu)
Czy sam remap jest w stanie dać te nieszczęsne 170-175KM (egzemplarz wyjściowy około 145KM). Są niby potwierdzone wyniki z UK ale wolę przykłady z naszego podwórka
Polerka głowicy - ponoć efekty mizerne , podobnie jak wycięcie kata (1-3KM)
Regulator ciśnienia paliwa - pytałem tu kiedyś i niby nie ma potrzeby wymiany na inny (vr6)
Sprężynki zaworów od seata cupry (lżejsze i wytrzymalsze ????)
Sonda lambda - wymienić ?? ponoć musi być tip top
I co na to(170-190KM) skrzynia (02a CDA konkretnie)?????
OT - jaka jest wzorcowa kompresja ??? czy 12,5 i 12 to zadowalający wynik (wydaje mi się że tak)
Pytam o te rzeczy chyba lepiej zrobić to kompleksowo, a nie naciągać trupa przez remap
Ostatnie pytanie ??? Ile za remap (z pobytem na hamowni przed i po)
Predykcje(i parę pytań do znawców):
Pompa - powinna wydolić
Kolektor wydechowy - z tego co wiem wystarcza na 190-195KM
Przesunięcie rev limitera ???? tak,nie i o ile
Proponowany (najadekwatniejszy) wałek ??? 268 ???? Mowa o ssącym.
Dolot na SAMCO ?? Jakieś foty - ponoć seryjny airbox nie jest taki zły (na pewno bezpieczniejszy w zimie i w deszczu)
Czy sam remap jest w stanie dać te nieszczęsne 170-175KM (egzemplarz wyjściowy około 145KM). Są niby potwierdzone wyniki z UK ale wolę przykłady z naszego podwórka
Polerka głowicy - ponoć efekty mizerne , podobnie jak wycięcie kata (1-3KM)
Regulator ciśnienia paliwa - pytałem tu kiedyś i niby nie ma potrzeby wymiany na inny (vr6)
Sprężynki zaworów od seata cupry (lżejsze i wytrzymalsze ????)
Sonda lambda - wymienić ?? ponoć musi być tip top
I co na to(170-190KM) skrzynia (02a CDA konkretnie)?????
OT - jaka jest wzorcowa kompresja ??? czy 12,5 i 12 to zadowalający wynik (wydaje mi się że tak)
Pytam o te rzeczy chyba lepiej zrobić to kompleksowo, a nie naciągać trupa przez remap
Ostatnie pytanie ??? Ile za remap (z pobytem na hamowni przed i po)
za niedługo sie dowiem co daje sam remap ECU w silniku z przebiegiem 200tyś +
na przykladzie mk3 od kolegi, w pozniejszym czasie też wałki + porting.
na przykladzie mk3 od kolegi, w pozniejszym czasie też wałki + porting.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Re: Walek jeszcze raz wazne pytanie [ABF]
ja myślałem o 276 i 2 walkach , nie tylko ssący 650 Euro nowe ... no ale cos za coś...Baster pisze:Czy sam walek ssacy 268 w ABF cos pomoze.....mam mozliwosc kupna.....firmy schrick...prosze o pomoc i porade
Re: Walek jeszcze raz wazne pytanie [ABF]
Także mam ABFa i szykuje się do jakiegoś dłubanka, zdjąłem kilka dni temu kolektor ssacy i pokrywe i przymierzam sobie jakieś wałki, najgorsze,że nic o nich nie wiem, tzn nie mam dokładnych parametrów.. Ssący jest ładny,niemiecki , gorzej z wydechowym, wyglada jak jakaś kupa od Świątka, sorry jesli kogoś uraziłem.. Najchetniej kupiłbym bezpieczny wariant 268 od Schricka.. Nie wiem co z głowicą, czy miała juz 'porting' (jak to rozpoznać), mam także wątpliwości co z kolektorem wydechowym, czy warto wymieniać przy 'lepszych' wałkach??szymek pisze:ja myślałem o 276 i 2 walkach , nie tylko ssący 650 Euro nowe ... no ale cos za coś...Baster pisze:Czy sam walek ssacy 268 w ABF cos pomoze.....mam mozliwosc kupna.....firmy schrick...prosze o pomoc i porade
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości