tłumik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pn maja 17, 2010 15:40
- Lokalizacja: Lublin
tłumik
siema mam taki problem iż rozwaliłem swój fabryczny tłumik i kopiłem używany basowy i teraz golfik kreci się do 4 tys i 140 no raz 150 ledwo co poszedł a na fabrycznym było ok co się może dziać? strumienica pomoże coś czy nic?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Które czesci tłumika były rozwalone i jak się ma do tego uszkodzenia sonda , jest na miejscu? Niema dziury w wydechu z przodu, przed sondą? Musisz tez napisać w temacie oznaczenie literowe silnika (np 2E, ADY, AGG)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pn maja 17, 2010 15:40
- Lokalizacja: Lublin
silnik to 2E 2.0 a uszkodzeniu uległa rura łącząca tłumik końcowy ze środkowym. Znajomy mi polecił żeby otworzyć tłumik i go wybebeszysz co o tym myślicie? Z tego co sie orientuje bo krótki czas nim jeżdze to sondy nie ma w nim jest wywalona a dziury nie ma tylko ta rurka miedzy tym a tym jest rozwalona
Ostatnio zmieniony czw lip 01, 2010 20:59 przez Alessiogti, łącznie zmieniany 1 raz.
Doprowadź wszystko do ładu, zamontuj sondę lambda aby ECU nie chodził w trybie awaryjnym bo tak to wróżenie z fusów trochę jest.Alessiogti pisze:silnik to 2E 2.0 a uszkodzeniu uległa rura łącząca tłumik końcowy ze środkowym. Znajomy mi polecił żeby otworzyć tłumik i go wybebeszysz co o tym myślicie? Z tego co sie orientuje bo krótki czas nim jeżdze to sondy nie ma w nim jest wywalona a dziury nie ma tylko ta rurka miedzy tym a tym jest rozwalona
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pn maja 17, 2010 15:40
- Lokalizacja: Lublin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 146 gości