Obecne upały = spadek ciśnienia doładowania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Obecne upały = spadek ciśnienia doładowania
Witam,
Wraz z upałami pojawił się problem z mocą. Rano gdy na dworze nie jest jeszcze gorąco i gdy jadę do pracy auto przyspiesza normalnie, turbo ładuje około 1 bara (mam wskaźnik doładowania. samochód to AHU po chipie), dymienie przy bucie umiarkowane. Gdy zaś wracam z pracy około 16 i na dworze jest 30 stopni to przez chwilę po zagrzaniu silnika jest jeszcze ok, ale zaraz potem max ile ładuje turbo to 0.8 i spada nawet do 0.5 na wyższych biegach, za mną zaś widoczna czarna chmura. Co może być nie tak? Logi zrobię dopiero za jakiś czas gdyż obecnie mam laptopa z w7 64bit i pewien problem z vag'em. Z góry dzięki za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
Wraz z upałami pojawił się problem z mocą. Rano gdy na dworze nie jest jeszcze gorąco i gdy jadę do pracy auto przyspiesza normalnie, turbo ładuje około 1 bara (mam wskaźnik doładowania. samochód to AHU po chipie), dymienie przy bucie umiarkowane. Gdy zaś wracam z pracy około 16 i na dworze jest 30 stopni to przez chwilę po zagrzaniu silnika jest jeszcze ok, ale zaraz potem max ile ładuje turbo to 0.8 i spada nawet do 0.5 na wyższych biegach, za mną zaś widoczna czarna chmura. Co może być nie tak? Logi zrobię dopiero za jakiś czas gdyż obecnie mam laptopa z w7 64bit i pewien problem z vag'em. Z góry dzięki za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
Udało się jakoś na tym W7 64bit odpalić vag'a. Mam następujący błąd którego nie da się skasować:
1 Fault Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
37-10 - Faulty - Intermittent
Mam nadzieję że to któryś z wężyków idących do kompa rozszczelnia się przy wysokiej temperaturze a nie wadliwy sterownik :/
1 Fault Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
37-10 - Faulty - Intermittent
Mam nadzieję że to któryś z wężyków idących do kompa rozszczelnia się przy wysokiej temperaturze a nie wadliwy sterownik :/
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Jak ciągle powraca po skasowaniu to niedobrze bład sterownika praktycznie zawsze pojawia się przy odłączeniu aku lub przy dużym spadku napiecia ale zawsze po tym daje się skasować i nie wracablachy pisze:1 Fault Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
Ostatnio zmieniony czw lip 01, 2010 09:49 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Wychodzi na to że winny był przewodzik wew. komputera doprowadzający powietrze do map sensora. Miał malutką dziurkę która przy doładowaniu ponad 1 bara gorącym powietrzem prawdopodobnie rozszczelniała się. Błąd po ponownym podłączniu vag'a udało się skasować a jazdy próbne nie wykazały ponownie problemu. Poniżej fotka z już wymienionym przewodem. Dzięki za pomoc chłopaki, szczególnie ceglarzowi
Ostatnio zmieniony czw lip 01, 2010 18:47 przez blachy, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 156 gości