Problem z odpalaniem i obrotami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dawka7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr cze 30, 2010 21:57
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Problem z odpalaniem i obrotami

Post autor: dawka7 » śr cze 30, 2010 22:30

Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem Golfa Cabrio ' 90 ( MK1 prawda? wybaczcie ale nie wiem czy dobrze oznaczam?!). Niestety od jakiegoś czasu mam problem, mianowicie: żeby zapalić strasznie długo trzeba kręcić (ok 4- 10 s), a niekiedy i tak nie chce odpalić za pierwszym razem. Kiedy już się uda pływają obroty, niekiedy prowadzi to do zgaśnięcia samochodu, jeżeli nie zgaśnie lub jeśli przytrzymam go chwile dodając gazu obroty się ustabilizują, potem podczas jazdy, gdy dojeżdżam do świateł obroty ponownie pływają - co niekiedy kończy się zgaśnięciem silnika. Do tematu podchodziło już wielu magików niestety nie udało się nic zdziałać, boję się tylko że coś dodatkowo namieszali.
Ktoś ma jakieś pomysł od czego rozpocząć poszukiwania?

Dokładniejsze dane samochodu:
VW MK1 Carbrio [Karman] 1.8 benz,
oznaczenie silnika: RD - 107KM, na pełnym wtrysku.
skrzynia 5 -biegów



Awatar użytkownika
macpat1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 12, 2007 00:27
Lokalizacja: woj pom
Kontakt:

Post autor: macpat1 » śr cze 30, 2010 22:50

być może sąda lub przepływka??....


macpat1

dawka7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr cze 30, 2010 21:57
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: dawka7 » śr cze 30, 2010 22:59

dzięki za odpowiedź.
sonda oraz przepławka były niby wymieniane.



DIDARO
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 629
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 21:47
Kontakt:

Post autor: DIDARO » czw lip 01, 2010 01:22

Witam jeśli tak się dzieje to tak jak ja miałem a uszkodzone był ,, czujnik połorzenia przepustnicy ,,koszt 100 zł

[ Dodano: 01 Lip 2010 01:24 ]
a tak wygląda ta część - http://moto.allegro.pl/item1090487051_p ... 37022.html

[ Dodano: 01 Lip 2010 01:30 ]
a jeśli nie masz takiej części ,bo nie doczytałem że masz wielopunktowy to wymienił bym przepływomierz .Ja mam 1.8 na jednopunkcie ale obiawy były te same .



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 311 gości