Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem Golfa Cabrio ' 90 ( MK1 prawda? wybaczcie ale nie wiem czy dobrze oznaczam?!). Niestety od jakiegoś czasu mam problem, mianowicie: żeby zapalić strasznie długo trzeba kręcić (ok 4- 10 s), a niekiedy i tak nie chce odpalić za pierwszym razem. Kiedy już się uda pływają obroty, niekiedy prowadzi to do zgaśnięcia samochodu, jeżeli nie zgaśnie lub jeśli przytrzymam go chwile dodając gazu obroty się ustabilizują, potem podczas jazdy, gdy dojeżdżam do świateł obroty ponownie pływają - co niekiedy kończy się zgaśnięciem silnika. Do tematu podchodziło już wielu magików niestety nie udało się nic zdziałać, boję się tylko że coś dodatkowo namieszali.
Ktoś ma jakieś pomysł od czego rozpocząć poszukiwania?
Dokładniejsze dane samochodu:
VW MK1 Carbrio [Karman] 1.8 benz,
oznaczenie silnika: RD - 107KM, na pełnym wtrysku.
skrzynia 5 -biegów
Problem z odpalaniem i obrotami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam jeśli tak się dzieje to tak jak ja miałem a uszkodzone był ,, czujnik połorzenia przepustnicy ,,koszt 100 zł
[ Dodano: 01 Lip 2010 01:24 ]
a tak wygląda ta część - http://moto.allegro.pl/item1090487051_p ... 37022.html
[ Dodano: 01 Lip 2010 01:30 ]
a jeśli nie masz takiej części ,bo nie doczytałem że masz wielopunktowy to wymienił bym przepływomierz .Ja mam 1.8 na jednopunkcie ale obiawy były te same .
[ Dodano: 01 Lip 2010 01:24 ]
a tak wygląda ta część - http://moto.allegro.pl/item1090487051_p ... 37022.html
[ Dodano: 01 Lip 2010 01:30 ]
a jeśli nie masz takiej części ,bo nie doczytałem że masz wielopunktowy to wymienił bym przepływomierz .Ja mam 1.8 na jednopunkcie ale obiawy były te same .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 311 gości