EGR out - wrazenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

blm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: czw maja 25, 2006 22:14
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: blm » śr cze 30, 2010 19:40

Ja w piątek czyściłem dolot..
[center]Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek[/center]
Przebieg niby 200kkm.. ale samochód po przekładce.. więc mała zagadka.
Generalnie syf nie mały.. jak myślicie o sytuacji w bloku? Patrząc na dolot to chyba nieciekawie.. Czyścić blok w przyszłym sezonie :?:


Obrazek
Zapraszam na vagkujawy.pl

Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » śr cze 30, 2010 20:16

blm pisze:Czyścić blok w przyszłym sezonie
blm, powinieneś od razu to zrobić :grin: Bo znowu rozkręcanie ,nowe uszczelki .. Nie popieram roboty na raty :chytry: Pewnie interkolera też nie czyściłeś ??? A co do syfu w bloku [głowicy] to mogłeś przecież sam zobaczyć za pomocą np. lusterka wszystko widac jak na dłoni w otworach .Ale z doświadczenia mojego kolektora ,widzę ze musisz mieć zawalone tyle samo co w twoim widocznym kolektorze :grrr:


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

blm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: czw maja 25, 2006 22:14
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: blm » śr cze 30, 2010 21:50

No wiem.. mój błąd.. też nie popieram roboty na raty.. ale brak doświadczenia robi swoje ;] .. dlatego też nie kombinowałem.. żeby nic nie odwalić. Głęboko trzeba to czyścić w głowicy :?:


Obrazek
Zapraszam na vagkujawy.pl

Awatar użytkownika
martinezz123
DZIADZIA
DZIADZIA
Posty: 938
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
Lokalizacja: kamienna góra
Kontakt:

Post autor: martinezz123 » śr cze 30, 2010 22:06

cały dolot w głowicy trzeba wyczyścić ale sam tego nie rób bo trzeba umieć ustawić tłok i mieć sprężone powietrze


vw golf IV 1.9 tdi MARTINEZZ
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO

tsuchonski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt mar 28, 2006 14:26
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

EGR out

Post autor: tsuchonski » czw lip 08, 2010 09:17

Witam,
Któregoś pięknego dnia postanowiełem zaślepić egr. W zasadzie kolektor nie był mocno zabrudzony mimo, iz auto ma przejechane według licznika 270 tys. km. Po zaślepieniu zauważyłem, że auto zaczęło minimalnie brać olej. Wcześniej nie brał ani grama. Czy ktoś miał podobne spostrzeżenia?



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » czw lip 08, 2010 13:12

tsuchonski, zaslepienie egr nie ma na branie oleju wpływu
sprawdz turbo


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
SkiLL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt kwie 17, 2009 22:07
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: SkiLL » ndz lip 11, 2010 04:46

Korzystając w wolnej soboty postanowiłem zajrzeć do mojego kolektora. O dziwo był czyszciutki - tylko lekki film olejowy i moze 0,5mm sadzy :bigok:


Autko to golf IV AHF z 2000r 140tys przebiegu. Albo ktoś go czyścił wcześniej co wątpliwe, albo miałem szczęście, albo kolektory się zasyfiają powyżej 200tys przebiegu ;) Pewnie styl jazdy ma tu też niebagatelne znaczenie.


PS. Nie polecam grzebania się w samochodzie przy 30 stopniowym upale :panna:



Awatar użytkownika
stanislawski
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 22:57

Post autor: stanislawski » pn lip 19, 2010 13:55

Sztomel pisze:Przy silniku AXR funkcjonowanie EGR należy dezaktywować programowo w sterowniku silnika.
Możesz Kolego nieco rozwinąć?
Rozumiem, że tak samo można sprawdzić, czy jest funkcja włączona/wyłączona?
Które to miejsce w VAG'u?


Tato, a dlaczego ten samochód jest zepsuty?
Synku, on nie jest zepsuty. To diesel.

Awatar użytkownika
Bronco
Red Devil
Red Devil
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:04
Lokalizacja: Półkula Północna

Re: EGR out

Post autor: Bronco » pn lip 19, 2010 14:26

tsuchonski pisze:Witam,
Któregoś pięknego dnia postanowiełem zaślepić egr. W zasadzie kolektor nie był mocno zabrudzony mimo, iz auto ma przejechane według licznika 270 tys. km. Po zaślepieniu zauważyłem, że auto zaczęło minimalnie brać olej. Wcześniej nie brał ani grama. Czy ktoś miał podobne spostrzeżenia?
:gora: Też tak miałem zaraz po zaślepieniu. Póżniej już to nie występowało.


[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » czw lip 22, 2010 15:01

NO ja wstawiłem dziś auto do znajomego, wyczyścił mi,,, powiedział że mało tam tego było,że praktycznie nic....hym, chyba że ściemnia


:-)

Awatar użytkownika
Bronco
Red Devil
Red Devil
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:04
Lokalizacja: Półkula Północna

Post autor: Bronco » czw lip 22, 2010 19:01

jacekPlacekkk pisze:NO ja wstawiłem dziś auto do znajomego, wyczyścił mi,,, powiedział że mało tam tego było,że praktycznie nic....hym, chyba że ściemnia
:gora: Trzeba było wpaść i zobaczyć co i jak robi...


[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » pt lip 23, 2010 10:19

WIDAĆ po uszczelce na egr i śrubach że rozbierane było, i po opaskach na rurach . . . jeszcze auta nie testowałem, stoi w garażu i czeka...



ornos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt paź 19, 2007 09:12
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: ornos » ndz lip 25, 2010 14:42

Witam,

Ja mianowicie w moim ARLu mam problem z wiecznie pękającą w miejscu harmonijki rurką (pozycja numer 2 ze schematu z pierwszej strony). Podejrzewam że winę za to ponosi większe turbo i może coś tam jest kiepsko spasowane że występują większe naprężenia itp. Także po 3-krotnej wymianie i jednym spawaniu owej nieszczęsnej rurki zamierzam wywalić ją w cholerę. Z tego co zrozumiałem to wystarczy dociąć 2 elementy z blachy, nawiercić je i zamontować w miejscach montażu owej rurki? - jedno przy egr, drugie przy kolektorze?
Każda awaria tej rurki to u mnie poważny brak mocy u dołu i oczywiście smród spalin w kabinie:(. Na razie EGR odłączyłem poprzez zagięcie wężyka sterującego (podciśnieniowego).
W tryb awaryjny nie przechodzi, czy błędy są to nie wiem.
Czy może ktoś jeszcze miał problem z uszkodzeniem tej rurki?

Pozdro



Awatar użytkownika
Boczkowski_D
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: sob sty 27, 2007 11:15
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: EGR out - wrazenia

Post autor: Boczkowski_D » czw sie 26, 2010 14:56

Czy ktoś próbował czyścić kolektor ssący w SDI? Spodziewam się, że konstrukcja wygląda podobnie jak w foto poradzie na stronie 42 czy jestem zbytnim optymistą?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 79 gości