3 korki na pokrywie klawiatury lekko sie poca olejemy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
3 korki na pokrywie klawiatury lekko sie poca olejemy
http://img223.imageshack.us/img223/1294/976900702ft.jpg
u góry link z zaznaczonymi korkami
troche obok z nich poci się olej co to za kork ido czego służą i jak się je wyciaga i jak zrobić aby się nie pociło z pod nich
u góry link z zaznaczonymi korkami
troche obok z nich poci się olej co to za kork ido czego służą i jak się je wyciaga i jak zrobić aby się nie pociło z pod nich
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Re: 3 korki na pokrywie klawiatury lekko sie poca olejemy
Kupujesz komplet uszczelek pod korki - musi byc 6 uszczelek (wez sprzedawce do auta i pokaz mu o ktore uszczelki chodzi. Znawca mechaniki powinien wiedziec o co biega) - jedna idzie na wierz druga pod spod. Jak wymienic? Musisz zdjac pokrywe zaworow. No a potem to juz pryszcz, odkrecasz, podmieniasz stare na nowe i skrecasz. Po wymianie uszczelek olej juz nie wali. Przy okazji jesli tego dawno nie robiles mozesz wymienic uszczelke pod pokrywa.grze693 pisze:http://img223.imageshack.us/img223/1294/976900702ft.jpg
u góry link z zaznaczonymi korkami
troche obok z nich poci się olej co to za kork ido czego służą i jak się je wyciaga i jak zrobić aby się nie pociło z pod nich
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
kup komplet uszczelka pod pokrywe zaworow i pod sruby. zazwyczaj sprzedaja to razem. wymiana jest banalna i nawet laik sobie z tym poradzi. do aaz komplet kupilem za 34zl.
Ostatnio zmieniony pn kwie 24, 2006 09:13 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Ja zamiast kupować komplet uszczelek sam dorobiłem z miękkiej gumy.
Ta gumka na samym wierzchu to kapturek na śrubę, jak go ściągniesz to zobaczysz śrubę (chyba M6), odkręcasz ją i pod nią jest właściwa uszczelka. Właśnie pod tą uszczelkę dałem tą dorobioną. Trzyma do dziś, a już minęło prawie rok czasu.
Ta gumka na samym wierzchu to kapturek na śrubę, jak go ściągniesz to zobaczysz śrubę (chyba M6), odkręcasz ją i pod nią jest właściwa uszczelka. Właśnie pod tą uszczelkę dałem tą dorobioną. Trzyma do dziś, a już minęło prawie rok czasu.
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Ja bym nie radzil samemu dorabiac. Moze macil akurat dobrze trafil, a moze dopiero mu sie brzydko zrobi, ale wiele gatunkow gumy rozpuszcza sie z czasem w oleju. Zrobienie uszczelek z niewlasciwej gumy moze spowodowac - oprocz braku szczelnosci - dostenie sie rozpuszczonej gumy i kawalkow uszczelki do ukladu smarowania.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości