Restart komputera

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

greg

Post autor: greg » ndz kwie 23, 2006 17:16

upewnij się że ubywa płynu i czuc go w spalinach lub przybywa w oleju...



Awatar użytkownika
Triceq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: sob paź 29, 2005 16:25
Lokalizacja: Ostrołęka/Wawa

Post autor: Triceq » ndz kwie 23, 2006 18:00

Tego, że ubywa jestem pewien na 100%. Tego, że nie zostawia nic pod silnikiem, też. Biała mazia się tworzy pod korkiem na niewielkich dystansach, to by mogło wskazywać, że to płyn. Samo to, że pluje i to na 80% nie PB. A silnik moze brać olej więc poziom oleju się aż tak nie zmienia :). Co by tu jeszcze.... a kontrolka mi piszczy od oleju jak puszczam gaz ze 120km/h
Oby blok nie był pęknięty... :prayer:



greg

Post autor: greg » ndz kwie 23, 2006 18:10

Triceq pisze:Oby blok nie był pęknięty...
no bez przesady..jakieś czarne myśli masz...



Awatar użytkownika
Triceq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: sob paź 29, 2005 16:25
Lokalizacja: Ostrołęka/Wawa

Post autor: Triceq » ndz kwie 23, 2006 18:51

Może i czarne, w koncu to nie wyżyłowane 150KM.
To może mieć związek z tym, że golf nie che lecieć powyzej 140 ?? Już robiłem posta o tym, ale żadnych odezwów. Podkresle że w zeszłe wakacje w 3 osoby poleciał 168km/h.



Awatar użytkownika
Prince2005
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 20:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Prince2005 » ndz kwie 23, 2006 18:56

Co do zakupu uszczelki pod głowice to ostatnio taką kupowałem i niestety do tego silnika AAM (rok mod 1996) musiałem wybrać opcję najdroższą czyli uszczelka metalowa firmy ELRING koszt 145 zeta :blush:


Obrazek

Awatar użytkownika
Triceq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: sob paź 29, 2005 16:25
Lokalizacja: Ostrołęka/Wawa

Post autor: Triceq » ndz kwie 23, 2006 19:20

ekhemmm... to nie mój dzień w takim razie. Mój 93 może nie trzeba bedzie tyle kasy wydawać... :P . Patrzyłem w jakimś sklepie internetowym ... 70zł max.. chyba też zależne jest od firmy. Jednego można być pewien, z metalaową uszczelka nie bedzie problemów póżniej.



Awatar użytkownika
Prince2005
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 20:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Prince2005 » ndz kwie 23, 2006 19:40

Triceq pisze:Mój 93

W/g Etki rzeczywiście masz inną uszczelke Firma Goetze numer: 026 103 383 P Orginał 138 zeta a HP od 50 do 90 zeta


Obrazek

Awatar użytkownika
Triceq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: sob paź 29, 2005 16:25
Lokalizacja: Ostrołęka/Wawa

Post autor: Triceq » ndz kwie 23, 2006 19:54

Tak tak uszczelka uszczelką, gorzej z jej wymianą, ile to pracy nie wspominając o doświadczeniu.
Co przydało by się wymienić przy robieniu tej uszczelki jeszcze. Ewentualnie cene tych elementów??



Awatar użytkownika
Prince2005
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 20:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Prince2005 » ndz kwie 23, 2006 20:10

Więc tak:
Uszczelka pokrywy zaworów od 30 do 60 zeta (korek lub guma), uszczelniacze trzonków( 7 mm lub 8 mm) po 4 zł szt, śruby do głowicy (10 szt) po 3 zeta szt., rozrząd ( o ile nie wymieniałeś), uszczelka pod kolektor ssący i wydechowy po około 20 zeta szt. no i splanowanie głowicy. :bajer:


Obrazek

Awatar użytkownika
Triceq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: sob paź 29, 2005 16:25
Lokalizacja: Ostrołęka/Wawa

Post autor: Triceq » ndz kwie 23, 2006 20:16

Wyszło 250 zł na same części. Się kupi, się zrobi, się jeździć będzie, a Golf i tak jest zaje***ty.
Tak na marginesie, na czym polega plantowanie, wiem, że jest to wyrównanie powierzchni głowicy, ale czy to można samemu zrobić, czy trzeba mieć sprzęt.



greg

Post autor: greg » ndz kwie 23, 2006 20:20

Triceq pisze:ale czy to można samemu zrobić, czy trzeba mieć sprzęt
no raczej samemu to ja bym nie polecał... bo tu o dokładność idzie.



Awatar użytkownika
Prince2005
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 20:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Prince2005 » ndz kwie 23, 2006 20:21

nie
Triceq pisze:plantowanie
tylko splanowanie a polega ono na wyrównaniu dolnej płaszczyzny głowicy w celu wyeliminowania nierówności, które mogą być po zdjęciu jej z silnika. Niestety sam tego nie zrobisz, musi być do tego maszyna .

[ Dodano: Nie Kwi 23, 2006 20:25 ]
Dodam, że przy odkręcaniu kolektora wydechowego lubią się ukręcać śruby w głowicy, tak więc dochodzi jeszcze koszt wykręcenia tych śrub z głowicy


Obrazek

greg

Post autor: greg » ndz kwie 23, 2006 20:40

Dodam, że przy odkręcaniu kolektora wydechowego lubią się ukręcać śruby w głowicy, tak więc dochodzi jeszcze koszt wykręcenia tych śrub z głowicy
mnie tam się nigdy nie ukręciły - więc nie straszmy już go..



Awatar użytkownika
Prince2005
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 20:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Prince2005 » ndz kwie 23, 2006 20:45

greg pisze:mnie tam się nigdy nie ukręciły - więc nie straszmy już go..
Ale warto mieć to na uwadze :bajer:


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 280 gości