GOLF 3 - GŁOŚNY SLINICZEK LUB POMPA (NIE WIEM) W TYLE AUTA
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pn cze 28, 2010 23:11
- Lokalizacja: Bytmir
- Kontakt:
GOLF 3 - GŁOŚNY SLINICZEK LUB POMPA (NIE WIEM) W TYLE AUTA
Witam, od kilku dni coś zaczęło głośno chodzić w tyle auta. Pompka albo jakiś silniczek nie mam pojęcia. Gdy włączam zapłon chwilę chodzi potem przestaje, a po uruchomieniu silnika chodzi cały czas. Nie mam pojęcia czemu tak się stało. Jeśli ktoś wie o co kaman niech poradzi
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pn cze 28, 2010 23:11
- Lokalizacja: Bytmir
- Kontakt:
powaga???
[ Dodano: 28 Cze 2010 23:25 ]
i jeszcze jedno gdzie ona się znajduje??? w tyle czy z przodu?? i jaką pompę mam kupić? (vw golf III 1.8. benzyna 1992)
[ Dodano: 28 Cze 2010 23:34 ]
włącza mi się automatycznie ssanie i jeśli gdyby się zepsuła ta pompa podczas jazdy to silnik będzie dalej pracował na ssaniu czy będzie klapa?
[ Dodano: 28 Cze 2010 23:25 ]
i jeszcze jedno gdzie ona się znajduje??? w tyle czy z przodu?? i jaką pompę mam kupić? (vw golf III 1.8. benzyna 1992)
[ Dodano: 28 Cze 2010 23:34 ]
włącza mi się automatycznie ssanie i jeśli gdyby się zepsuła ta pompa podczas jazdy to silnik będzie dalej pracował na ssaniu czy będzie klapa?
pompa paliwa ci padla .koszt okolo 200 zl.znajduje sie w zbiorniku paliwa.jak bedziesz ja wyciagal odlacz sobie akumulator i uwazaj na czujnik poziomu paliwa.ptrzebne ci beda dwie male (jak na malego palca obejmy ,zaciski)obejmy srubowe do przewodow paliwowych .nie pomyl zasilajacego z powrotnym.przy wyciaganiu pompy wyposaz sie w naczynie bo moze sie rozlac paliwo ktore zostalo w pompie i bedzie ci smierdziec w bagazniku.
pozdrowienia
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pn cze 28, 2010 23:11
- Lokalizacja: Bytmir
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pn cze 28, 2010 23:11
- Lokalizacja: Bytmir
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
proszę cię zdecyduj się. Pompka zamka jest pod prawa tylną lampą, a pompa paliwa pod podłoga bagażnika z przodu po prawej. To wsadź głowę do bagażnika i posłuchaj i dopiero pytaj, nie każ ludziom bawić się w jasnowidzenie.szataniasty pisze:pompa chodzi jaky cały czas chodził central zamek. Może się zapchało coś
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pn cze 28, 2010 23:11
- Lokalizacja: Bytmir
- Kontakt:
szataniasty po objawach, które opisałeś (chwila buczenia po zapłonie i stałe buczenie po odpaleniu) to na 100% pompa paliwa.
Może padła ze starości..
A może padła przez jazdę na resztkach paliwa..
I dobrze Ci radzę, uważaj przy wyprzedzaniu, bo możesz się zdziwić..
A w zasadzie wszystko związane z wymianą opisał Ci pawel kog.
Powodów może być kilka..szataniasty pisze:Nie mam pojęcia czemu tak się stało
Może padła ze starości..
A może padła przez jazdę na resztkach paliwa..
Nie będzie..szataniasty pisze:włącza mi się automatycznie ssanie i jeśli gdyby się zepsuła ta pompa podczas jazdy to silnik będzie dalej pracował na ssaniu czy będzie klapa?
I dobrze Ci radzę, uważaj przy wyprzedzaniu, bo możesz się zdziwić..
A w zasadzie wszystko związane z wymianą opisał Ci pawel kog.
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pn cze 28, 2010 23:11
- Lokalizacja: Bytmir
- Kontakt:
Pewnie, że może..szataniasty pisze:ostatnio wyjeździłem do końca benzynę, myślałem że coś padło no i męczyłem trochę silnik. To może być od tego?
szataniasty pompa mogła zaciągnąć syf z dnia zbiornika.
W sumie nigdy nie próbowałem rozbierać samej pompy w celu wyczyszczenia, ale zdaje się, że jest nierozbieralna..
Możesz spróbować wymienić sam wkład pompy (w zasadzie samą pompę bez obudowy).
Jest z tym troszkę grzebaniny, bo trzeba wyjąć całość ze zbiornika, rozbebeszyć i potem składać i montować w zbiorniku, a przy wymianie kompletnej pompy z obudową wystarczy wyjąć ze zbiornika i zamontować nową.
Tak wygląda sama pompa:
http://moto.allegro.pl/item1062995287_p ... trysk.html
Tak wygląda pompa w obudowie:
http://moto.allegro.pl/item1099306292_p ... r_spi.html
A tak wygląda pompa w obudowie i z pływakiem:
http://moto.allegro.pl/item1078824564_p ... 2_bar.html
P.S.1. Aukcje przykładowe, bo nie wiem czy dokładnie taka pompa jest u Ciebie, ale z opisów w aukcjach wychodzi, że pasują do MK3 1,8.
P.S.2. Ja swego czasu kupowałem pompę paliwa do Passata B4 VR6 właśnie u tego sprzedawcy ( nataliafs ) i pompa lata już 3 rok bez problemu, więc jak coś mogę go spokojnie polecić (mi zresztą polecił ich znajomy mechanik, który się u nich zaopatruje).
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pn cze 28, 2010 23:11
- Lokalizacja: Bytmir
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 245 gości