SWAP 1.9 TDI PD (AVB) SCHEMATY

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
--Andree--
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn kwie 30, 2007 18:21
Lokalizacja: Hajnówka

SWAP 1.9 TDI PD (AVB) SCHEMATY

Post autor: --Andree-- » czw cze 24, 2010 00:33

Witam wrzucam do Mk2 1.9TDI PD (AVB) potrzebuje schematy podłączenia do kompa i czujników. Z góry dzięki.


Obrazek
SPRZEDAM:
SILNIK AVB 1.9TDI PD; Napęd, zawieszenie,tunel i podłoga do SYNCRO; skrzynia GGU; SILN.1P-220zł; GŁOWICA 1Z; wszystkie części wtrysk 1.3 DIGIJET.

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » czw cze 24, 2010 01:09

zasyc autodate albo jakiegoś infotecha - lub else - tam będziesz miał pełny obraz jeśli chodzi o ECU - w autodacie masz ładnie piny opisane
to podstawa do swapowania - bez tego ciężko ogarnąc elektrykę auta
Ostatnio zmieniony czw cze 24, 2010 01:09 przez leo..., łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
--Andree--
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn kwie 30, 2007 18:21
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: --Andree-- » czw cze 24, 2010 13:03

No to tyle w temacie auto datę skombinuje i po problemie. Jakieś podpowiedzi co do swapowania dieselka do budy w benzynce?
Ostatnio zmieniony pt cze 25, 2010 11:00 przez --Andree--, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
SPRZEDAM:
SILNIK AVB 1.9TDI PD; Napęd, zawieszenie,tunel i podłoga do SYNCRO; skrzynia GGU; SILN.1P-220zł; GŁOWICA 1Z; wszystkie części wtrysk 1.3 DIGIJET.

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » pt cze 25, 2010 14:39

zbiornik do wymiany badz przerobki, moze nie pasowac pistolet od ON :P :bigok:

[ Dodano: Pią Cze 25, 2010 2:40 pm ]
popma paliwa z baku (jesli jest) to do wywalenia, smok musi byc od diesla

[ Dodano: Pią Cze 25, 2010 2:46 pm ]
i lepiej miec calego dawce na czesci zeby potem *#cenzura#* nie szukac po szrotach i allegro:P



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » pt cze 25, 2010 16:31

daj @ wysle ci przydatne schematy, sam przekladalem AVF'a do b4.


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

Awatar użytkownika
--Andree--
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn kwie 30, 2007 18:21
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: --Andree-- » ndz cze 27, 2010 18:04

mejl : oo_7@o2.pl

z góry dzięki za wszelką pomoc.

Jeśli chodzi o pompkę paliwa to myślałem zrobić z niej zewnętrzną i na rurkach puścić do zbiornika. pompka oryginalna od 1.9 TDI (PD)
Co do dawcy to niestety kupiłem sam silnik z osprzętem i teraz muszę dokupować graty: mam potencjometr pedału gazu , intercooler, pompkę paliwa, wiązkę z czujnikami tylko brakuje mi kompa bo ten co kupiłem niestety okazał się uszkodzony (padło zasilanie).
Obecnie składam skrzynie bo kupiłem od G60 przerobiłem drążek na linki i pedał sprzęgła na hydrauliczny teraz zmieniam główne przełożenie od jakiegoś dieselka choć dokładnie nie zdecydowałem która skrzynia w obudowie (02A) będzie najdłuższa.

Czekam na następne posty dotyczące trudności ze swapikiem.
Ostatnio zmieniony ndz cze 27, 2010 18:06 przez --Andree--, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
SPRZEDAM:
SILNIK AVB 1.9TDI PD; Napęd, zawieszenie,tunel i podłoga do SYNCRO; skrzynia GGU; SILN.1P-220zł; GŁOWICA 1Z; wszystkie części wtrysk 1.3 DIGIJET.

mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » pn cze 28, 2010 20:12

sprawdz maila , bedziesz mial tam minimum potrzebne do prawidlowego funkcjonowania silnika z moca :bajer: .


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2357
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

SWAP 1.9 TDI PD (AVB) SCHEMATY

Post autor: Przemek » śr wrz 01, 2010 23:17

ja też chce rambo-87@wp.pl


LEŚNY PRZYTULAS

batman1879
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr gru 08, 2010 12:32

SWAP 1.9 TDI PD (AVB) SCHEMATY

Post autor: batman1879 » ndz lut 13, 2011 13:16

witam mam problem ze swoim golfe opisze co mu jest wsiadam i 1 2 3 idzie do 4 5 tysiaca bez problemu wrzucam 4 i jak minie 120 na liczniky to juz koniec jazdy brakuje mu mocy wymienilem filtry i oprzewody i nic pomorzcie



Awatar użytkownika
Grzechu_1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pn kwie 19, 2010 18:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

SWAP 1.9 TDI PD (AVB) SCHEMATY

Post autor: Grzechu_1990 » ndz lut 13, 2011 13:45

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=373372" onclick="window.open(this.href);return false; - notlauf, wszystko znajdziesz w tym temacie.


Było: Opel Astra II 1.6 16V 101KM X16XEL, Skoda Octavia I 1.9TDI 110KM ASV.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r :helm: Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.

Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

Re: SWAP 1.9 TDI PD (AVB) SCHEMATY

Post autor: guziolek » ndz lut 13, 2011 14:03

batman1879 pisze:witam mam problem ze swoim golfe opisze co mu jest wsiadam i 1 2 3 idzie do 4 5 tysiaca bez problemu wrzucam 4 i jak minie 120 na liczniky to juz koniec jazdy brakuje mu mocy wymienilem filtry i oprzewody i nic pomorzcie
NOTLAUF, po za tym, to nie sądzisz,że trochę nie na temat?



młodygolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob wrz 17, 2011 18:03

SWAP 1.9 TDI PD (AVB) SCHEMATY

Post autor: młodygolf » pt wrz 23, 2011 15:11

czesc jestem tutaj nowy i planuje do mojej dwójki wsadzic 1.9 arl 150km potrzebuje schematu instalacj z góry dziekuje



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

SWAP 1.9 TDI PD (AVB) SCHEMATY

Post autor: kaczor4011 » czw mar 01, 2012 19:31

zrobie maly odkop :chytry:
MaSa_Golf pisze:popma paliwa z baku (jesli jest) to do wywalenia, smok musi byc od diesla
mozeesz powiedziec dlaczego?? swapuje 1,4 tdi do mk3 1.8 i chcialem zostawic ori bak i ori pompe, dlaczego smok musi byc od diesla?? kolega robil swapa w vento 1,8 na 1.9 pd tdi i jak dobrze pamietam bak mial od benzyny i pompe tez
mrozoo pisze:daj @ wysle ci przydatne schematy, sam przekladalem AVF'a do b4.
moglbys kolego podeslac te dokumenty na kaczor4011@o2.pl , mam cala instalacje i autodate ale zawsze sie moze przydac, z gory dzieki :pub:


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 123 gości