3 korki na pokrywie klawiatury lekko sie poca olejemy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

3 korki na pokrywie klawiatury lekko sie poca olejemy

Post autor: grze693 » ndz kwie 23, 2006 14:12

http://img223.imageshack.us/img223/1294/976900702ft.jpg

u góry link z zaznaczonymi korkami
troche obok z nich poci się olej co to za kork ido czego służą i jak się je wyciaga i jak zrobić aby się nie pociło z pod nich



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » ndz kwie 23, 2006 15:27

u mnie w 1Z przy jednym jest mokro



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: 3 korki na pokrywie klawiatury lekko sie poca olejemy

Post autor: Gitner » ndz kwie 23, 2006 18:25

grze693 pisze:http://img223.imageshack.us/img223/1294/976900702ft.jpg
u góry link z zaznaczonymi korkami
troche obok z nich poci się olej co to za kork ido czego służą i jak się je wyciaga i jak zrobić aby się nie pociło z pod nich
Kupujesz komplet uszczelek pod korki - musi byc 6 uszczelek (wez sprzedawce do auta i pokaz mu o ktore uszczelki chodzi. Znawca mechaniki powinien wiedziec o co biega) - jedna idzie na wierz druga pod spod. Jak wymienic? Musisz zdjac pokrywe zaworow. No a potem to juz pryszcz, odkrecasz, podmieniasz stare na nowe i skrecasz. Po wymianie uszczelek olej juz nie wali. Przy okazji jesli tego dawno nie robiles mozesz wymienic uszczelke pod pokrywa.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz kwie 23, 2006 19:15

kup komplet uszczelka pod pokrywe zaworow i pod sruby. zazwyczaj sprzedaja to razem. wymiana jest banalna i nawet laik sobie z tym poradzi. do aaz komplet kupilem za 34zl.
Ostatnio zmieniony pn kwie 24, 2006 09:13 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
macil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:35
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: macil » ndz kwie 23, 2006 21:07

Ja zamiast kupować komplet uszczelek sam dorobiłem z miękkiej gumy.
Ta gumka na samym wierzchu to kapturek na śrubę, jak go ściągniesz to zobaczysz śrubę (chyba M6), odkręcasz ją i pod nią jest właściwa uszczelka. Właśnie pod tą uszczelkę dałem tą dorobioną. Trzyma do dziś, a już minęło prawie rok czasu.


Obrazek
Obrazek
Radio Defending Club 161 RDC 063
Wywołanie "Chińczyk Kwidzyn"

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz kwie 23, 2006 21:56

Ja bym nie radzil samemu dorabiac. Moze macil akurat dobrze trafil, a moze dopiero mu sie brzydko zrobi, ale wiele gatunkow gumy rozpuszcza sie z czasem w oleju. Zrobienie uszczelek z niewlasciwej gumy moze spowodowac - oprocz braku szczelnosci - dostenie sie rozpuszczonej gumy i kawalkow uszczelki do ukladu smarowania.



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » śr kwie 26, 2006 07:26

Tak jak mówi przedmówca, guma musi być specjalna, odporna na działanie oleju. Pozostaje tylko pytanie, czy po ściągnięciu pokrywy zaworów nie będzie konieczności wymiany uszczelki, może przy ściaganiu się uszkodzić.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 159 gości