Problem z silnikiem 1,8 AAM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

fasterfast
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn lip 25, 2005 18:01
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: fasterfast » ndz sty 01, 2006 21:16

kadet pisze:
boberro pisze:O ja pitole 490tysia no troche jest, ja mam w swojej białej strzale 180 tys i wydaje mi sie to dużo. RESPECT.
widocznie AAM-y sa nie do zajezdzenia :) btw ja mam teraz 166 tys
Powroce do mojego pytania:

czy moge wlozyc do tego auta po zmianie walka na ostrzejszy swiece i przewody od wersji 90 konnej?

czy na nierowna prace mojego silnika moze miec wplyw ze aparat zaplonowy(model bez podcisnienia) ma dosc duzy luz na trzpiemiu/



Awatar użytkownika
Artur79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 23:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Artur79 » pn sty 02, 2006 01:02

do pracy silnika bardzo wazny jest aparata zaplonowy .... ja w swoim AAM tez mialem baaardzoooo duzy luz na wałku aparatu zaplonwego .. podobno aparaty firmy VALEO czy jakos tak ... tak maja ze lubia sie wyrabiac ...

moj silnik chodzil nierowno i byl slaby ( teraz to wiem ) .. kupilem aparat bosch ( uzywany bo nowy to koszt okolo 450zl ) bez zadbych luzow ale musi sie lekko krecic. pojechalem do mechanikow bo ustawienie zaplonu sam sie nie podejme a oni za wymiane aparatu i ustaiwnie zaplonu wzieli 30zl ...teraz samochod chodzi rowniej i czuc jak przyspiesza ...
wiec morał jest taki ze aparat NIE MOZE MIEC LUZOW !! :d

co do swiec ... ja wstawilem do swojego swiece zalecane do ABS i chodzi ladnie ale mam wrazenie ze NIE zachodzi w pelni proces samoczyszczenia swiec tak jakby byly niedogrzane .. jak jezdze po miescie kilka dni to silnik probuje mocno przerywac na wolnych obortach ... za to jak pojedzie w trase to wszystko wraca do normy tak jakby wtedy sie oczyszczaly .....

nie wiem jak zachowaja sie gdy zmienie walek na ten od ABS i komputer sterujacy ... teoretycznie powinny isc wtedy swiece od ABS i powinny sie oczyszczas bez problemu bo walek i komp spowoduja zwiekszeie mocy i innego podejscia do zapłonu a co za tym idzie i wyzszej temp w komorze spalania .... na dniach zaloze samego kompa i zobacze co wtedy bedzie sie dzialo ....


---> Golf III 1.8 <---

fasterfast
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn lip 25, 2005 18:01
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: fasterfast » ndz kwie 23, 2006 13:55

Artur79 pisze:do pracy silnika bardzo wazny jest aparata zaplonowy .... ja w swoim AAM tez mialem baaardzoooo duzy luz na wałku aparatu zaplonwego .. podobno aparaty firmy VALEO czy jakos tak ... tak maja ze lubia sie wyrabiac ...

moj silnik chodzil nierowno i byl slaby ( teraz to wiem ) .. kupilem aparat bosch ( uzywany bo nowy to koszt okolo 450zl ) bez zadbych luzow ale musi sie lekko krecic. pojechalem do mechanikow bo ustawienie zaplonu sam sie nie podejme a oni za wymiane aparatu i ustaiwnie zaplonu wzieli 30zl ...teraz samochod chodzi rowniej i czuc jak przyspiesza ...
wiec morał jest taki ze aparat NIE MOZE MIEC LUZOW !! :d

co do swiec ... ja wstawilem do swojego swiece zalecane do ABS i chodzi ladnie ale mam wrazenie ze NIE zachodzi w pelni proces samoczyszczenia swiec tak jakby byly niedogrzane .. jak jezdze po miescie kilka dni to silnik probuje mocno przerywac na wolnych obortach ... za to jak pojedzie w trase to wszystko wraca do normy tak jakby wtedy sie oczyszczaly .....

kochani poruszam ten temat po dlugiej przerwie...
w dalszym ciagu nie moge sobie poradzic z trzesieniem silnika w moim aucie - radzcie cos dalej

nie wiem jak zachowaja sie gdy zmienie walek na ten od ABS i komputer sterujacy ... teoretycznie powinny isc wtedy swiece od ABS i powinny sie oczyszczas bez problemu bo walek i komp spowoduja zwiekszeie mocy i innego podejscia do zapłonu a co za tym idzie i wyzszej temp w komorze spalania .... na dniach zaloze samego kompa i zobacze co wtedy bedzie sie dzialo ....



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 110 gości