Witam
Wlasnie jestem w trakcie modernizacji zawieszenia w moim golfie. Bylem na przegladzie i koles powiedzial mi, ze mam do wymiany sworzen wahacza prawy a reszta jest ok.
Ale tak sie przygladalem i patrze ze u mnie w miejscu polaczenia lacznika stabilizatora (a raczej lacznikow bo to samo jest na obu stronach) z wahaczem (sruba) jest bardzo duzo wolnego meijsca... w sensie lacznik nie przylega do wahacza. Czyli jest wahacz - pol cm wolnego miejsca - guma lacznika - lacznik - guma lacznika - znowu pol cm wolnego miejsca i sruba, ktora dokreca lacznik do wahacza.
Czy tak powinno byc ? Bo zglupialem
Dorzucam fotke (nie mojego wozu) gdzie widac tez ten lacznik ale tu guma dotyka bezposrednio wahacz-lacznik i lacznik-sruba.
U mnie mozna wsadzic w te wolne miejsca np. srubokret i normalnie ruszac tym lacznikiem (po srubie).
łącznik stabilizatora
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
łącznik stabilizatora
Ostatnio zmieniony pn cze 28, 2010 00:03 przez Demoniq, łącznie zmieniany 1 raz.
The quality of the car depends on how good the driver manipulates it
- szakulvip
- Gadatliwa bestia
- Posty: 603
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
- Lokalizacja: WP
- Auto: Audi a4 b8
- Kontakt:
Nie zgłupiałes, miałem taki sami przypadek u siebie, normalnie palcami mogłem przesuwać stabilizator po śrubie. Podczas jazdy po dużych wybojach słychać było pukanie. Po wymianie cisza. Polecam ci kupować tylko Lemfordera.Demoniq pisze:Czy tak powinno byc ? Bo zglupialem
Ciekawe przeglądy ktoś robi, jedź i mu podziekuj za fachowy podejście do sprawyDemoniq pisze:Bylem na przegladzie i koles powiedzial mi, ze mam do wymiany sworzen wahacza prawy a reszta jest ok.
- bora gdz
- Ma gadane
- Posty: 187
- Rejestracja: pt maja 16, 2008 23:38
- Lokalizacja: Grudziądz - Lotnisko
- Kontakt:
jestem swiezo po wymianie tego elementu i innych i jest wolna przestrzen tam gdzie mowisz po ok 1-2mm... a łącznik chyba ruvilla kupowalem...Demoniq pisze:Czyli jest wahacz - pol cm wolnego miejsca - guma lacznika - lacznik - guma lacznika - znowu pol cm wolnego miejsca i sruba, ktora dokreca lacznik do wahacza.
Czy tak powinno byc ? Bo zglupialem
takze powinno tak byc,,nic mi nie puka
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/405752.html][img]http://images.spritmonitor.de/405752.png[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775
http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775
http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q
- Progresywny
- Lubie to!
- Posty: 832
- Rejestracja: wt sty 12, 2010 19:30
- Lokalizacja: Stargard
Znaczy u mnie ogolnie puka chyba wszystko co moze XD
Wiekszosc elementow zawiechy nei byla nigdy wymieniana (210 tys przebiegu) i teraz ciezko zlokalizowac ewentualne rzeczy do wymiany bo puka z tylu (tuleje belki), z przodu (sworznie, te koncowki ?), po bokach (drzwi opadly), etc. Dlatego zdecydowalem robic wszystko za jednym zamachem.
Zobaczymy co z tego wyniknie
Dzieki za odpowiedzi panowie. Pozdro
Wiekszosc elementow zawiechy nei byla nigdy wymieniana (210 tys przebiegu) i teraz ciezko zlokalizowac ewentualne rzeczy do wymiany bo puka z tylu (tuleje belki), z przodu (sworznie, te koncowki ?), po bokach (drzwi opadly), etc. Dlatego zdecydowalem robic wszystko za jednym zamachem.
Zobaczymy co z tego wyniknie
Dzieki za odpowiedzi panowie. Pozdro
The quality of the car depends on how good the driver manipulates it
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości