Moce w VR6

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

siaralfc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: śr paź 01, 2008 22:33
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: siaralfc » wt paź 27, 2009 23:07

szymonrs pisze:cel na 5 z przodu
to wszystko na ośke? :blush:

teraz zacnie jest no i życzę tej 5 z przodu :pub:


S3 R30 Turbo by FROGRACINGxBRYNDZISM

Awatar użytkownika
Fredi88
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 18:52
Lokalizacja: Hönigsberg
Kontakt:

Post autor: Fredi88 » pn lut 01, 2010 11:48

no to chyba czas na mnie :blush: pierwsze co zrobilem jak kupilem auto to pojechalem na hamownie... przebieg troche ponad 160 tys :goof: w co nie wierze... wydaje mi sie ze 200 z przodu peklo spokojnie... auto seria totalna, przynajmniej mi nic nie wiadomo o jakis zmianach. Jedynie stozek KN zalozony, ale nawet bez konkretnego dolotu... wlozony tylko w puszke od heinekena zeby nie bral cieplego powietrza od silnika i jakas mala rurka pociagnieta od dolu zderzaka :/ ale nie krzyczec - tak kupilem... zajme sie tym przy okazji. Auto 92 rok... wiec chyba nie ma tragedii na wykresie... troche NM ucieklo ... prosilbym kogos co jest w temacie o skomentowanie... Dodam jeszcze ze mam zamiar wymieniac rozrzad dopiero... a przynajmniej tam zajrzec po zimie zeby zobaczyc czy wszystko gra i buczy :)

Obrazek
Ostatnio zmieniony pn lut 01, 2010 11:49 przez Fredi88, łącznie zmieniany 1 raz.



SlawekNR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 18:37
Lokalizacja: Nowa Ruda / Sobótka
Kontakt:

Post autor: SlawekNR » sob cze 26, 2010 10:38

Odświeże trochę temat :) Mi w moim 14 letnim mk3 2.9, i tu dodam że tylni napęd jest odpięty i jeżdżę na ośce hamownia pokazała 180ps i 235nm. Pomiar był robiony na najazdówce, a podobno obciążeniowa pokazuje więcej?!

Aha.. zapomniałbym. Przebieg 215 tyś i stary rozrząd i sprzęgło. Brak modów, jedynie stożek, który w momencie pomiaru był na krótkim, nieodgrodzonym dolocie i zasysał ciepłe powietrze.
Ostatnio zmieniony sob cze 26, 2010 10:42 przez SlawekNR, łącznie zmieniany 1 raz.


Wiele serc, jedno bicie - VW Golf ponad zycie!!

tomek_olecko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn mar 29, 2010 22:39
Lokalizacja: Olecko

Post autor: tomek_olecko » sob cze 26, 2010 11:16

Witam


AAA 2.8 seria + stożek K&N + obcięty wydech za katem


Obrazek



HGP vr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz cze 20, 2010 23:47
Lokalizacja: z garażu..:P

Post autor: HGP vr6 » sob cze 26, 2010 21:19

no jednak sa rodzynki jak znajde wykres to tez zapodam u mnie brakowało kucy..:( miałem 168koni ale niedługo jade jeszcze raz..bo powymieniałem kable rorząd itp no i dolot zrobiłem kata wywaliłem i takie tam głupoty..znajde to wrzuce ..pozdro :bigok:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt cze 29, 2010 13:39

aktualizacja wykresu po zimowej przerwie i remontach


Obrazek
Ostatnio zmieniony wt cze 29, 2010 13:40 przez Borys, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
szymonrs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw gru 30, 2004 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: szymonrs » wt cze 29, 2010 13:43

[youtube][/youtube]

taki krótki filmik z majówki, hamownia co prawda inercja i niestety nie dała rady go dobrze obciążyć, bo tylko do 1,3bara boostu :helm:


"Red Devil" Golf mk2 ABVT 4motion 722PS 855Nm ?second car

racy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt cze 02, 2009 19:33
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: racy » pt lip 02, 2010 15:55

Mk4, Silnik AQP, dolot dedykowany KN Typhoon, Wydech Milltek cat back, reszta seria wypluło 223 KM, po programie w Dynosofcie ostatecznie 231 PS i 295 Nm
Obrazek



Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

Post autor: adams » pn lip 05, 2010 17:36

178KM i 230Nm

Obrazek

czyli 5KM więcej niż 2 lata temu i 13KM więcej niż rok temu. A wszystko to na nowych kablach i świecach beru i paliwie 98. Kat jeszcze nieruszany i stożek nie odgrodzony...


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ladro » pn lip 05, 2010 23:42

Co do mocy.Dużo zależy od pompy paliwa.Przed hamownią zmierzcie ciśnienia na wolnych i podczas jazdy.Jak nie będzie 4rech barów to nie warto tracić kasy na hamownie.A pytałem ostatnio o pompę paliwa do ABV to pompa 1400zł + pływak 400zł .Ceny z ASO.Co do zamienników, to kupiłem kiedyś pompę do PG też 4 bary MTM,taka sama KAGER i co się okazało jak masz 30 l w baku to rano odpalisz ale jak masz rezerwę to już nie odpalisz.20 l w baku to minimum by odpalić .Taka wada.



Awatar użytkownika
papol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: sob sty 15, 2005 20:28
Lokalizacja: walbrzych
Kontakt:

Post autor: papol » wt lip 06, 2010 00:41

Ladro pisze:Co do mocy.Dużo zależy od pompy paliwa.Przed hamownią zmierzcie ciśnienia na wolnych i podczas jazdy.Jak nie będzie 4rech barów to nie warto tracić kasy na hamownie.A pytałem ostatnio o pompę paliwa do ABV to pompa 1400zł + pływak 400zł .Ceny z ASO.Co do zamienników, to kupiłem kiedyś pompę do PG też 4 bary MTM,taka sama KAGER i co się okazało jak masz 30 l w baku to rano odpalisz ale jak masz rezerwę to już nie odpalisz.20 l w baku to minimum by odpalić .Taka wada.

No nie bardzo prawda z ta pompa,ja mam z 2e co prawda ori nowa ale abv lata jak szalony i czy rezerwa czy pelny jest tak samo swietnie,jest cos jeszcze ale nie chce wywolac dyskusji niepotrzebnej. :grin:
Ostatnio zmieniony wt lip 06, 2010 00:42 przez papol, łącznie zmieniany 1 raz.


Instrukcja obslugi VR6?? Przeladowac i odbezpieczyc a potem .... Pojezdzic i przesiasc sie na S4

Obrazek

vr6
http://www.youtube.com/watch?v=g6F8DD3-3LM

http://www.youtube.com/watch?v=1_GmOmg7n4U

Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ladro » wt lip 06, 2010 01:30

Papol, szczęściarz jesteś.Pompa w ABFie ma 3 bary a w AAA/ABV 4 bary i tu pojawia się problem.Są zamienniki ale...................... . W aso pompa do VR 1400zł + pływak 400 = 1800zł.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

mateusz92
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: czw maja 12, 2011 19:38

Moce w VR6

Post autor: mateusz92 » pn gru 17, 2012 18:51

Witam Panowie i Panie,oto wykres z hamowni mojego vra,co sądzicie moment obrotowy jest mniejszy o 5NM,jak można go poprawić żeby wrócił do wartości nominalnych ewentualnie co może być przyczyną,która może zmniejszać tą wartość o 5NM.Pozdrawiam i liczę na odp :pub:

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości