Sprężyny MKIII GT

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

maryjan112
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 08:40
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Sprężyny MKIII GT

Post autor: maryjan112 » sob kwie 22, 2006 11:44

Witka

Powoli muszę myśleć o nowych sprężynkach na tył (oryginalne).
Ostanio przez przypadek wybadałem z kolesiem, że tył Golfiego po stronie kierowcy siedzi niżej o jakieś 7-8 mm oniż po stronie pasażera. Poprzedni właścicel chyba jeździł praktycznie samemu (strona od pasażera jak nowa a od kierowcy widać jakieś tam slady zużcia).
Dlatego powoli zaczynam mysleć o nowych sprężynkach na tył. Sęk w tym, że w sklepach nie potrafią mi odpowiednio dobrać modelu. GT (czyli niższe niż w normalnych CL, GL ale nie aż tak niskie jak w GTI). NIe wiem też czy do mojego rocznika (92) są takie same jak w roczniku 94. W Edce nie potrafiłem, też wyszukać nr. kat ze 100% pewnością.
Ktoś może się orientuje w tym temacie?



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » sob kwie 22, 2006 18:26

tylne sprężyny w każdym roczniku są takie same ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » ndz kwie 23, 2006 01:42

dokladnie jak micab mowi.. a moze masz 1 zwykla a 2 gti? albo ktorys amorek juz wymiekl :(


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

maryjan112
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 08:40
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: maryjan112 » ndz kwie 23, 2006 09:34

Raczej nie.
Jak sprawdzałem to obie sprężyny miały te same oznakowania (kolorowe ciapki). Niestety nie pamietam teraz konkretnie jakie kolory. Musiałbym sprawdzić jeszcze raz. Żadna ze sprężyn nie wygląda też (na oko) na nowszą od drugiej.
Gdy sprawdzałem amorki jakieś 7 tys.km temu to były chyba jeszcze w miarę tj. lewy 65%, prawy 70%.
W sumie nie ma jeszcze tragedi ale jak szuka sie czegoś na spokojnie to z reguły kupuje się kozystniej niż na szybko.

[ Dodano: Nie Kwi 23, 2006 09:37 ]
Dzięki za cynka.
Czyli po prostu MKIII GT (oprócz Varianta) przez cały okres produkcji wychodził na jednych sprężynkach.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz kwie 23, 2006 10:10

Niestety ale oryginalnie sa montowane co najmniej 3 rodzaje spręzyn z tyłu. Róznią się ilością żółtych kropek od jednej do trzech. Ale ostatecznie ważne jest żeby były takie same. Jeszcze inne sa do Vento.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 480 gości