[MK2] Hamulce tarczowe tylne, zaciski z MK4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
a wyciungłem se ich numer z Etki i wklepałem w wyszukiwarkę intercarsu
Tak przy okazji okazuje się, że jarzma do 89 roku mają inny numer niż jarzma w golfach 2 po 89 roku. Przy czym te po 89 roku są inne lewe i prawe a te przed 89 są takie same z obu stron. Ja kupiłem te starszego typu bo są tańsze. A Mk3 ma jarzma o tym samym nr co mk2 po 89 r.
Nr org 443615425A
nr TRW LUCAS BDA245
http://sklep.intercars.com.pl/result1.p ... lang_id=PL
Tak przy okazji okazuje się, że jarzma do 89 roku mają inny numer niż jarzma w golfach 2 po 89 roku. Przy czym te po 89 roku są inne lewe i prawe a te przed 89 są takie same z obu stron. Ja kupiłem te starszego typu bo są tańsze. A Mk3 ma jarzma o tym samym nr co mk2 po 89 r.
Nr org 443615425A
nr TRW LUCAS BDA245
http://sklep.intercars.com.pl/result1.p ... lang_id=PL
Ostatnio zmieniony ndz maja 23, 2010 02:21 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no na razie wszystko pasuje i nie planuję żadnych muk Wygląda na to, że wszystko pasuje idealnie.
Kolega robił taki swap to dał zaciski z mk4, klocki z mk2, jarzma z mk2 te nowe i wszystko gra wiec i tutaj mysle ze nie bedzie problemów.
Ogólnie to z tego co wiem obecnie to można zastować które się chce jarzma, albo nowe od mk2/mk3 czyli te gdzie jest lewe i prawe jarzmo inne albo te stare gdzie lewe i prawe są takie same.
Pozbieram te informacje do kupy.
nr nowych jarzm po 89 r
lewe 1H0615425
prawe 1H0615426
Nr starych jarzm
lewe i prawe 443615425A (w ic TRW LUCAS BDA245 za 130 zł)
Ciekawostką są jarzma o nr 443615425B z audi A4 których zamiennik TRW LUCAS BDA436 w intercarsie jest opisany jako lakierowany na czarno. Ja te właśnie kupiłem, choć jak widać w rzeczywistości na zdjęciach na poprzedniej stronie są srebrne. W zasadzie nie wiem czy to nie jest srebrny lakier?, bo jarzma nie były niczym tłustym zabezpieczone a nie były zardzewiałe. Skrobnę je przy okazji nożykiem to zobaczę czy to lakier.
Ich nr to jakby co 443615425B (w ic TRW LUCAS BDA436 za 137 zł)
[ Dodano: Nie Maj 23, 2010 02:36 ]
wklep 443615425 bez literek na końcu do wyszukiwarki IC to wyskoczą obydwa jarzma o których mówię (stare mk2 i te z audi a4 które miały być rzekomo czarne)
[ Dodano: Nie Maj 23, 2010 02:37 ]
Kolega robił taki swap to dał zaciski z mk4, klocki z mk2, jarzma z mk2 te nowe i wszystko gra wiec i tutaj mysle ze nie bedzie problemów.
Ogólnie to z tego co wiem obecnie to można zastować które się chce jarzma, albo nowe od mk2/mk3 czyli te gdzie jest lewe i prawe jarzmo inne albo te stare gdzie lewe i prawe są takie same.
Pozbieram te informacje do kupy.
nr nowych jarzm po 89 r
lewe 1H0615425
prawe 1H0615426
Nr starych jarzm
lewe i prawe 443615425A (w ic TRW LUCAS BDA245 za 130 zł)
Ciekawostką są jarzma o nr 443615425B z audi A4 których zamiennik TRW LUCAS BDA436 w intercarsie jest opisany jako lakierowany na czarno. Ja te właśnie kupiłem, choć jak widać w rzeczywistości na zdjęciach na poprzedniej stronie są srebrne. W zasadzie nie wiem czy to nie jest srebrny lakier?, bo jarzma nie były niczym tłustym zabezpieczone a nie były zardzewiałe. Skrobnę je przy okazji nożykiem to zobaczę czy to lakier.
Ich nr to jakby co 443615425B (w ic TRW LUCAS BDA436 za 137 zł)
[ Dodano: Nie Maj 23, 2010 02:36 ]
wklep 443615425 bez literek na końcu do wyszukiwarki IC to wyskoczą obydwa jarzma o których mówię (stare mk2 i te z audi a4 które miały być rzekomo czarne)
[ Dodano: Nie Maj 23, 2010 02:37 ]
Ostatnio zmieniony ndz maja 23, 2010 02:34 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
może ktoś próbował coś przyszlifować ?Spid3r pisze:Zdziwienie każe mi rozumieć, że to pierwszy taki przypadek. No trudno, niechaj więc będzie przestrogą dla innych.
Problem polega na tym, że koła nie da się założyć... Nie wiem ile to jest cm, milimetrów ? które przeszkadzają w założeniu koła o rozmiarze 13 cali. Chodzi o garb zacisku. Zacisk z Golfa 4 jest widocznie nieco większy, wyższy.. nie wiem. Trzeba by to dokładnie porównać, zmierzyć, ustalić. Ja w tej chwili mam już to wszystko w siatce, a w aucie zostało jak było, czyli zaciski seryjne z dwójki, niesprawne.
Garb, wierzch zacisku, zacisk po założeniu, dokręceniu do jarzma - skrajna zewnętrzna część, być może i przednia górna, najbliższa feldze koła, w tym miejscu jest zacisku po prostu nieco zbyt wiele, by takie koło, o takim rozmiarze, po prostu założyć.
Pozdrawiam.
czy do tych wężyków z pasata b5 pasuje reszta przewodów ? jest tam gwint 10x1 ?
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Gwint jest 10x1, reszta przewodów pasuje (stalowych). Kwestia długości tylko. U mnie w syncro każdy przewód z passata trzeba było skrócić o 5 cm bo był za długi do zastosowania zamiast seryjnego.Demonszos pisze:może ktoś próbował coś przyszlifować ?Spid3r pisze:Zdziwienie każe mi rozumieć, że to pierwszy taki przypadek. No trudno, niechaj więc będzie przestrogą dla innych.
Problem polega na tym, że koła nie da się założyć... Nie wiem ile to jest cm, milimetrów ? które przeszkadzają w założeniu koła o rozmiarze 13 cali. Chodzi o garb zacisku. Zacisk z Golfa 4 jest widocznie nieco większy, wyższy.. nie wiem. Trzeba by to dokładnie porównać, zmierzyć, ustalić. Ja w tej chwili mam już to wszystko w siatce, a w aucie zostało jak było, czyli zaciski seryjne z dwójki, niesprawne.
Garb, wierzch zacisku, zacisk po założeniu, dokręceniu do jarzma - skrajna zewnętrzna część, być może i przednia górna, najbliższa feldze koła, w tym miejscu jest zacisku po prostu nieco zbyt wiele, by takie koło, o takim rozmiarze, po prostu założyć.
Pozdrawiam.
czy do tych wężyków z pasata b5 pasuje reszta przewodów ? jest tam gwint 10x1 ?
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
już nie pamiętam bo to kilka lat temu było ale mi na zaciski z mk2 też nie pasowało koło 13" bo chyba poprostu nigdy nie będzie pasować lub zależy to od felgi
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 26 gości