jeździłem wczoraj z pół godziny (normalna trasa bez korków) i w tym czasie temp. oscylowała w granicach 81-82, przy większej prędkości ponad 100km/h temp. podskoczyła do ok. 84 st.CSztomel pisze:aby dokładnie sprawdzić zakres osiąganej przez silnik temperatury należałoby przez dłuższy czas obserwować wskazania na Vagu aby stwierdzić czy i kiedy temperatura osiąga 90*C lub więcej i kiedy zaczyna włączać się wentylator chłodnicy (zwłaszcza podczas jazdy w korku na zatłoczonych ulicach) by zbić temperaturę do właściwej.
Brzęczenie przy obrotach 1800-2200
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
termostat zawsze możesz sprawdzić po uprzednim spuszczeniu płynu chłodzącego z układu i z bloku silnika a następnie wyjąć termostat i zobaczyć w jakim stanie jest jego uszczelka - często jest ona zgrymniała i wykruszona a to daje efekt przepuszczania płynu chłodzącego zanim termostat się będzie otwierał. Na tym forum któryś z kolegów zamieszczał takie fotki - niestety nie pamiętam kto to był.
[ Dodano: 25 Cze 2010 10:44 ]
właśnie sobie przypomniałem, że to mariusz75 a to ten temat :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#2387053
[ Dodano: 25 Cze 2010 10:44 ]
właśnie sobie przypomniałem, że to mariusz75 a to ten temat :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#2387053
mój aż tak długo sie nie rozgrzewa, ale przy wymianie płynu na zimę pomyślę o termostacieSztomel pisze:właśnie sobie przypomniałem, że to mariusz75 a to ten temat :
http://forum.vwgolf.pl/vi...hlight=#2387053
w każdym razie Wielkie Dzięki za pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 163 gości