2.0 8V Nagły spadek odbrotów i późniejsze falowanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

PaulAdmin

2.0 8V Nagły spadek odbrotów i późniejsze falowanie

Post autor: PaulAdmin » pt cze 25, 2010 10:17

Jakiegos starego, podobnego tematu nie mogłem się doszukać. Po długiej trasie zastrzymałem sie na parkingu i w sekundzie obroty spadły mi do ok 600 a później same wzrosły do 1000, chwile popracował normalnie ale problem powtórzył sie juz podczas jazdy bo żeby ruszyć z miejsca musiałem palić sprzęgło, obroty spadały do 600/700.. Dałem mu odpocząć pół godziny i po odpaleniu niby trzyma 900 ale minimalne falowanie jest ok 80 obr/min. Panowie co to może być? Z elektryki ostatnio wymienione świece na trójbatowe NGK ale problem pokazał się jeszcze przed wymianą.



Awatar użytkownika
paku69
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 02:03
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

Post autor: paku69 » pt cze 25, 2010 10:59

Meybe cewka czy tam moduł zapłonowy? ;-)


Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pt cze 25, 2010 11:44

hall moze być... najlepiej jak podłaczysz VAGa


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 25, 2010 12:36

Jak koledzy piszą: podejrzenia padają na czujnik halla i cewkę. Vag prawdopodobnie nic nie wykaże, bo to stary wtrysk ma kiepską samodiagnozę. Warto wozić ze sobą zapasową cewkę i kupiony na szrocie aparat zapłonowy, bo nikt nie przewidzi kiedy awaria się powtórzy. Nie można wykluczyć że coś z paliwem, profilaktycznie filtr paliwa do zmiany. LPG jest?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 391 gości