Jak ustawilem wszystko wedlug znakow to strasznie sie mulił.
Ustawiłem tak jak bylo czyli lekko przyspieszony i znak niej wiecej na krawedzi palca.
Czy ktoś moze mi to wytlumaczyc??
Zapłon ustawiony inaczej niz znaki MKII 1.3 NZ
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Znaki na kole pasowym i znaki na kole górnym musza sie zgadzac chocby niewiem co.Zapłon przyspiueszasz jub opuzniasz krecac a prawo jub lewo aparatem zapłonowym.Najlepiej wyregulowac zapłon majac lampe do ustawiania zapłonu.Jezeli nie masz dostepu do takowej to podjedz do jakiegos mechanika za pare groszy wyreguluje ci zapłon tak jak w ksiazce pisze.Pozdrawiam
Moge Ci to wytumaczyc w badzo prosty sposob
przyjmijmy ze teoretycznie przy paliwie o wartosci oktanowej 95 kat wyprzedzenia zaplonu powinien wynosic 8stopni. a przy paliwie 98 oktaqn juz potrzebuje wiecej zeby sie spalilo cale. Idac tym tropem paliwo polskie jest nie doskonale i przy seryjnymj zaplonie norlane paliwo 95 spali sie w odpowiednim momecie a przy polskim paliwie 95 spali sie zbyt wczesnie i troszke energi jest marnowane. i dlatego na przyspieszonym zaplonie zawsze bedzie zywszy oczywiscie z przyspieszeniem zaplonu tez nie mozna przesadzic. pozdro
przyjmijmy ze teoretycznie przy paliwie o wartosci oktanowej 95 kat wyprzedzenia zaplonu powinien wynosic 8stopni. a przy paliwie 98 oktaqn juz potrzebuje wiecej zeby sie spalilo cale. Idac tym tropem paliwo polskie jest nie doskonale i przy seryjnymj zaplonie norlane paliwo 95 spali sie w odpowiednim momecie a przy polskim paliwie 95 spali sie zbyt wczesnie i troszke energi jest marnowane. i dlatego na przyspieszonym zaplonie zawsze bedzie zywszy oczywiscie z przyspieszeniem zaplonu tez nie mozna przesadzic. pozdro
Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek
Pewnie długo jezdziles na takich ustawieniach i silnik sie jakby "dostosował".Ja przez dłuzszy czas tez ustawiałem zapłon na oko, jezdził normalnie. W koncu ustawiłem na lampie(wpiewr nie mogłem znalezc znaków tak był przestawiony).Procz szybszego odpalania podczas jazdy nie zauwazyłem zadnej!!! roznicy.GAnik ma duza wieksza tolernacje "przekoszenia" zapłonu niz np.wtrysk jednopunktowy.Pojezdzij troche,przegazuj pare razy tak zeby pochodzil na wszystkich obrotach(male,srednie,duze) i sprawdz powinno sie "ułozyc" jesli nie ustaw na oko i tyle...
GAnik że gaźnik? nikt tu nie ma gaźnikaskuri pisze:GAnik
silnik nie kobieta:P on sie nie dostosuje, albo działa dobrze albo źle:) moim skormnym zdaniem szczególny w przypadku konstrukcji NZskuri pisze: silnik sie jakby "dostosował"
jeżeli znaki sie zgadzają zapłon jest ustawiony prawidłowo i masz głowice blok i wszystko inne z silnika 1.3 musi być dobrze jeżeli nie jest to coś innego musi powodować niesprawność
________________pozdrawiam
SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 281 gości