1.9 TD kopci na blekitno i przerywa praca silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

webster__
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn sie 04, 2008 17:40
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

Post autor: webster__ » śr cze 23, 2010 16:56

arwam pisze:jeśli rozrusznik nie może przekręcić silnika to nie będzie to wina pompy bo rozrusznik jest na tyle mocny że pasek zostałby zerwany co wiadomo skończyło by się katastrofą ale najprawdopodobniej i tak już jest katastrofa.
jeśli silnik zablokowało to prawdopodobnie się zatarł.
ile miałeś oleju i czy sprawdzałeś jego stan?

zobacz kluczem pokręcając za wał czy da się obrócić silnikiem czy to może jednak tylko rozrusznik padł.
ale jeśli w momencie kiedy przekręcasz kluczyk gasną kontrolki to albo padł rozrusznik, może też być uszkodzony akumulator, lub brak masy na silniku
mieliscie racje wszyscy :bigok: uklon w wasza strone :bajer: rozrusznik sprawny napewno aku w miare tysh i silnik prawdopodobnie sie nie zatarl olej byl zawsze w poziomie na te sprawy akurat jestem czuly i co tydzien przy myciu sprawdzane, teraz to najgorsze... chcialem pokrecic walem.. ale... nakretka od kola pasowego/zebatego byla luzna.. po odkreceniu kola pasowego pozniej zebatego.. okazalo sie ze idealnie zdiagnozowaliscie przyczyne... urwalo klin.... dlatego silnik bloknelo... powiedzcie co w tej sytuacji??? swapowac? bo kolo zebate dzis kupilem ale zastanawiam sie czy ryzykowac i wstawiac.. moze wiecie jak sprawdzic czy warto?

[ Dodano: 23 Cze 2010 16:57 ]
munior pisze:Jak chcesz osobiście to zapraszam do mnie po pompę do twojego AAZ ,mam prawie nówke w idealnym stanie za mniej niż myślisz :grin: kontakt do mnie w podpisie
no narazie sie z tym musze wstrzymac... bo jak widac to nie pompa.. heh a nie wiem czy bedzie do czego ja zalozyc;pp

[ Dodano: 23 Cze 2010 20:59 ]
kolo zebate wymienione... silnik dziala!!!!!!!
tyle ze dalej na biegu jalowym kopci na blekitno ale przy przegazowaniu delikatnie przechodzi w czern.. praca silnika bardzo ladna:D tyle ze jakby tak delikatnie nie byla jednakowa ta praca... jutro po robocie sciagam glowice... :bigok:


moje mk3 AAZ+ -120 na rsl
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » śr cze 23, 2010 21:15

Widzisz i dlaczego sie nie słuchałes nas :chytry: Jakbyś sie słuchał to głowica by była cała :bigok: Czoło wału nie uszkodzone?i miejsce klinu? nowa śrube dałes i na klej? i odpowiednie dokreciłes? Jeśli nie to nie zwalaj głowicy bo sie tym silnikiem nie nacieszysz!!!!!!!!!!!!!!!!! Sory za szczerość :grin:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

webster__
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn sie 04, 2008 17:40
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

Post autor: webster__ » czw cze 24, 2010 13:55

IRAS AAZ pisze:Widzisz i dlaczego sie nie słuchałes nas :chytry: Jakbyś sie słuchał to głowica by była cała :bigok: Czoło wału nie uszkodzone?i miejsce klinu? nowa śrube dałes i na klej? i odpowiednie dokreciłes? Jeśli nie to nie zwalaj głowicy bo sie tym silnikiem nie nacieszysz!!!!!!!!!!!!!!!!! Sory za szczerość :grin:
sluchalem, caly czas ogladalem to gibajace kolo i nie gibalo sie na tyle zeby bylo cos z nim nie tak.. wszystko git malina zrobione.. a glowice chcialem zrzucic by zobaczyc czy czasem zawor sie czasem nie spotkal z tlokiem..od razu bym uszczelniacze wymienil bo troszku oleju bierze jush;) a tymbardziej 250tys to jush czas na uszczelke a tak zrobie i bedzie spokoj a co to za koszta? 100 uszczelka + planowanie i szlif 40zl, i mam spokoj;) choc nic nie klekocze bo miekko pracuje bardzo;) strasznie sie wkreca na obroty i bardzo czuly jest na "gaz" :grin: ale kopci:( i na jezdzie bez gazu np na 2 szarpie...;/


moje mk3 AAZ+ -120 na rsl
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw cze 24, 2010 14:40

webster__ pisze:a tymbardziej 250tys to jush czas na uszczelke
:bajer: Nie ma czegoś takiego .Uszczelka pod głowicą to nie olej że powinno sie wymienić po jakimś przebiegu
webster__ pisze:strasznie sie wkreca na obroty i bardzo czuly jest na "gaz" :grin: ale kopci
Pewnie dawka dobrze podkręcona :grin: Możesz mówić o dużym szcześciu bo 99,9% przypadków ścięcia klina nie kończy się tak szczęśliwie jak u ciebie :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » czw cze 24, 2010 15:15

Nie plnuj głowicy, tego mnie nauczyli tu koledzy,głowicy od DIESLA sie nie planuje :bigok:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw cze 24, 2010 15:23

IRAS AAZ pisze:Nie plnuj głowicy, tego mnie nauczyli tu koledzy,głowicy od DIESLA sie nie planuje
Czasem nie da rady bez planowania bo wyje :grin: ,ale warto przynajmniej liniałem sprawdzić a nie wszyscy by od razu planowali


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
skkr_lodz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: sob maja 22, 2010 17:31
Lokalizacja: Łódź

Post autor: skkr_lodz » czw cze 24, 2010 19:25

IRAS AAZ pisze:Nie plnuj głowicy, tego mnie nauczyli tu koledzy,głowicy od DIESLA sie nie planuje :bigok:
hmmm nie rozumiem... jak wywali uszczelkę pod głowicą dieselka to nie planować głowicy?


Lepiej mieć brzuch od piwa, niż garb od roboty :)

webster__
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn sie 04, 2008 17:40
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

Post autor: webster__ » pt cze 25, 2010 21:23

skkr_lodz pisze:hmmm nie rozumiem... jak wywali uszczelkę pod głowicą dieselka to nie planować głowicy?
no wlasnie? ziesiatki uszczelek w dieslach wymienilem i to tylko z planowaniem.. i smigaja do dzis robia tysiace kilometrow i nic..
munior pisze:Nie ma czegoś takiego .Uszczelka pod głowicą to nie olej że powinno sie wymienić po jakimś przebiegu
nie oszukujmy sie uczelka tesh sie zuzywa jeszcze jak ktos czesto lubi przegzac silnik(nie mowie o sobie) a wiekszosc uszczelek pada przy przebiegu 200tys-300tys

[ Dodano: 25 Cze 2010 21:27 ]
munior pisze:Pewnie dawka dobrze podkręcona :grin: Możesz mówić o dużym szcześciu bo 99,9% przypadków ścięcia klina nie kończy się tak szczęśliwie jak u ciebie :chytry:
no domyslam sie..
i co moze byc przyczyna dalszego spadania obrotow czasem i przy tym kopcenia na siwo??????


moje mk3 AAZ+ -120 na rsl
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;

Cezaryrs
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz paź 17, 2010 19:07
Lokalizacja: Wieluń

Re: 1.9 TD kopci na blekitno i przerywa praca silnika

Post autor: Cezaryrs » pn lis 01, 2010 12:46

Sorki że się podpinam pod temat ale mam tylko małe pytanie odnośnie golfa 3 1.9 td aaz. Dałem pompę wtryskowa do uszczelnienia ponieważ bardzo się z niej lało . Odebrałem założyłem auto odpaliło ale . . . jest zonk . Silnik kręci się do max 1900 obrotów a przy tym bardzo kopci na niebiesko i przerywa (objaw tak jak by się zalewał paliwem ropa) I tu moje pytanie czy może to być zerwany klin na wale ? Dodam że kilkakrotnie sprawdzałem blokując wałek i koło pompy i wszystkie znaki się pokrywają.


Obrazek

marcin44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: czw kwie 29, 2010 09:56
Lokalizacja: Warszawa/Łomża

Re: 1.9 TD kopci na blekitno i przerywa praca silnika

Post autor: marcin44 » pn lis 01, 2010 17:23

ja miałem kilka doświadczeń z klinem na kole i nauczyłem się, że można szybko to zweryfikować mierząc kąt wtrysku, zwykle jest w takich przypadkach przestawiony. Radzę nie jeździć bo można załatwić silnik.



Cezaryrs
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz paź 17, 2010 19:07
Lokalizacja: Wieluń

1.9 TD kopci na blekitno i przerywa praca silnika

Post autor: Cezaryrs » pn lis 01, 2010 18:19

No właśnie o to mi chodzi . Czy kat może być na tyle przestawiony zrywającym się klinem na wale że według mojego sprawdzenia jest niby dobrze a silnik bedze tak aż fatalnie chodził ? Pytam się bo niewiem czy wyciągać pompę .


Obrazek

marcin44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: czw kwie 29, 2010 09:56
Lokalizacja: Warszawa/Łomża

1.9 TD kopci na blekitno i przerywa praca silnika

Post autor: marcin44 » wt lis 02, 2010 18:40

Powiem tak, miałem zerwany klin na wale 3 razy, i objawy zawsze podobne. Z tym, że 1 raz po przejechaniu w ten sposób 40 km spadł pasek rozrządu i po zaworach. Najpierw sprawdź ten kąt - lampa stroboskopowa wystarczy, właściwy kąt to chyba 49-51.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 126 gości