Jaki olej do wspomagania?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- piotrsrokosz
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
- Lokalizacja: KIELCE
- Kontakt:
Jaki olej do wspomagania?
Jaki olej do wspomagania polecacie? Ile kosztuje? Z tego co wiem to są dwa "typy" żółty i czerwony. U mnie jest ten żółty, muszę go uzupełnić i nie wiem czy można je zmieszać?
WV Golf 1,8 - 1992, AAM 75KM, LPG,
ABS, wspomaganie
ABS, wspomaganie
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
hmm o żółtym nie słyszałem ,
są generalnie dwa rodzaje
czerwony to ATF czyli płyn do przekąłdni automatycznych (np automatyczne skrzynie biegów) stosowany jest też własnie do wspomy i jest tez drugi ,oryginalny, zielony płyn VW, tylko do przekładni kierowniczej....mozna go też kupić w seacie, chyba troszke taniej jest wtedy....podobno lepiej na tym zielonym śmigać, zdrowszy dla magla.....ale żółty?? jestes pewien??
są generalnie dwa rodzaje
czerwony to ATF czyli płyn do przekąłdni automatycznych (np automatyczne skrzynie biegów) stosowany jest też własnie do wspomy i jest tez drugi ,oryginalny, zielony płyn VW, tylko do przekładni kierowniczej....mozna go też kupić w seacie, chyba troszke taniej jest wtedy....podobno lepiej na tym zielonym śmigać, zdrowszy dla magla.....ale żółty?? jestes pewien??
- piotrsrokosz
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
- Lokalizacja: KIELCE
- Kontakt:
- piotrsrokosz
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
- Lokalizacja: KIELCE
- Kontakt:
Golf mk2 1991 GTI, 100% niebity, zbiorniczek oryginalny nabita data na nim '91promo211 pisze:Witam
Układ kierowniczy ze wspomaganiem;
modele przed styczniem 1989;
TQ DEXRON III.
modele ze stycznia 1989r i póżniejsze;
VW Part No.G 002 000
pozdrawiam Przemek
na zbiorniczku napis ATF czyliy Dexron III i czerwony korek (VW zazwyczaj oznacza korki kolorami plyniow).... imo nie dojdziesz jaki powienien byc... ja zalalem ATE i pol roku jest OK
Ja bym sie sugerowal napisami na zbi0orniczku chyba ze mam y duze podejzenia co do dzwonu z przodu
To tak apropo mk2,
w mk3 na 99,9% G002000 czyli zielony, odpowiednikiem jest chyba zolty Febi...
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
promo211, oo masz RV, całe auto masz w wersji USA czy tylko motor?? mam kolega który tez ma RV a to raczej rzadkosc u nas...
a drugie moje pytanie jak przejsć z czerwonego na zielony? chodzi mi o to ze przeciez zawsze cos w ukladzie zostanie czerwonego, w kopncu to ciecz oleista.....wystarczy spuscic czerwony, zalac zielonym i jest ok czy tez moze nie wolno w ogole przechodzic....pozdrawianm
a drugie moje pytanie jak przejsć z czerwonego na zielony? chodzi mi o to ze przeciez zawsze cos w ukladzie zostanie czerwonego, w kopncu to ciecz oleista.....wystarczy spuscic czerwony, zalac zielonym i jest ok czy tez moze nie wolno w ogole przechodzic....pozdrawianm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 399 gości