miś fazi pisze:nie prawda , czujnik ciśnienia wkręcony w osuszacz można bez obawy wykręcać przy normalnie nabitej klimie , w osuszaczu jest zaworek zwrotny na 100 procent
jutro robię testa, mam nadzieję że nić się nie wyleje

, bo dalej mi klima nie chłodzi

a tu taka parówa
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT\
Na zimnym silniku postanowiłem odkręcić czujnik, wyszedł bez problemu, uleciało tylko ciupkę ciśnienia (ale to normalne) i nic nie wyciekło, również żaden gaz, jakby wycieklo to by kompresor się nie załączył. Wsadziłem stary czujnik na którym po przekręceniu zapłonu startowały od razu wentylatory na drugim biegu (dlatego go zmieniłem), aż mnie zamurowało jak odpaliłem auto a wentylatory stały

. Włączam klimę, wentylatory starują na 1 bieg, kompresor cyka i leci zimne powietrze

, przejechałem się specjalnie 30km żeby nagrzać silnik i auto w środku bo lepiej czuć różnicę temperatur i klima normalnie chodzi i ładnie chłodzi

.
Zgasiłem auto wraz z klimą, na rurkach od klimy było troszkę czystej wody, ale to chyba norma. Uchodziło też trochę powietrza chyba z kompresora, ale też chyba normalne. Auto postało z 2h i jak odpaliłem to trochę było czuć tak jakby wilgoć z kratek.
Najważniejszę i tak że mi chodzi, szykuję się w długą podróż.
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]