silnik nie równo chodzi i klepie zawory czy szklanki

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lon3201
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: śr gru 16, 2009 21:26
Lokalizacja: cieszyn
Kontakt:

silnik nie równo chodzi i klepie zawory czy szklanki

Post autor: lon3201 » śr cze 23, 2010 16:15

Witam mam problem z golfem mk2 1.8 gtii 107kn od dłuższego czasu klepia mi zawory dosc mocno gdy juz sie dobrze zagrzeje silnik klepanie cichnie nie wiem co to robi popychacze czy moze szklanki olej wymieniłem (nic nie bierze) cisnienie w celindrach było sprawdzane i jest ok niestety silnik chodzi nie równo na zimnym silniku po spuszczeniu z gazu przygasa a czesto zgasnie gdy sie zagrzeje juz trzyma obroty lecz nie najlepiej po wcisnieciu gazu moli go do czasu wyzrzych obrotów. Wymieniałem juz kable swiece przepływomierz silniczek krokowy i nie wioem co to moze byc rozmyslam czy to moze robic lamba prosze o pomoc



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr cze 23, 2010 17:14

lon3201 pisze:popychacze czy moze szklanki
to jest jedno i to samo. Wymiana powinna załatwić problem. Olej też musi być świeży.
lon3201 pisze:niestety silnik chodzi nie równo na zimnym silniku po spuszczeniu z gazu przygasa a czesto zgasnie gdy sie zagrzeje juz trzyma obroty lecz nie najlepiej po wcisnieciu gazu moli go do czasu wyzrzych obrotów
To osobny problem. Sprawdzales niebieski czujnik?



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr cze 23, 2010 20:16

lon3201 pisze:olej wymieniłem
Jaki olej wlałes?
lon3201 pisze:nie wioem co to moze byc rozmyslam czy to moze robic lamba
Jaki to silnik?Nie da się odczytac kodów błyskowych?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr cze 23, 2010 20:26

lon3201, poza niebieskim czujnikiem: w tym wtrysku bardzo ważna jest szczelność dolotu czyli rury łączącej przepływomierz z wtryskiem, łącznie z odmą, wężem serwa i wszystkim co może wpuszczać lewe powietrze. Potem sprawdź czy niema pomyłki w ustawieniu rozrządu i zapłonu, i czy działa odpowiednio dynamiczne wyprzedzanie zapłonu na wysokich obrotach. Potrzebujesz do tego lampę stroboskopową albo podjedź do mechanika to nie będzie dużo kosztowało. Następnie sprawdzenie sondy testerem, regulacja składu mieszanki śrubą na przepływomierzu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

lon3201
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: śr gru 16, 2009 21:26
Lokalizacja: cieszyn
Kontakt:

Post autor: lon3201 » śr cze 23, 2010 21:14

Wiec wymienie te szklanki olej lałem midland 15w/40 mineralny.Jaqki to czujnik mam sprawdzic gdzie on sie znajduje i jak go sprawdzic.Z tego co wiem to jest silnik PF nie wiem gdzie to sprawdzic,rozrząd i zapłon był wczesniej ustawiany(mozliwe ze przeskoczył pasek sprawdze to) na komputerze byłem i pokazało ze lambda zblizała by sie do wymiany sprawdze wszystkie przewody i sprobuje na przepływomierzu ustawic

[ Dodano: 25 Cze 2010 19:40 ]
Zauwarzyłem ze nad filtrem oleju jest zawilgocone olejem i pod chłodniczka oleju byłe dorabiana uszczelka i mozliwe ze zatykała przelot w chłodniczce bo teraz zawory chodza cichutko lecz wystapił inny problem mimo ze dokrecam filtr oleju a jest nowy ciagle z pod niego nie wiele cieknie po jednym dniu mała plamka i zastanawiam sie czy jak dam silikon na uszczelke to czy to pomoze co radzicie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 269 gości