zmiana głowicy w kr na inna? może jakieś modyfikacje.
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
zmiana głowicy w kr na inna? może jakieś modyfikacje.
witam.
w moim kr'ku chyba pękła głowica, mam ja akurat na srawdzeniu wiec sie okaże.Jak będzie jednak peknięta to muszę ją wymienić, ale mysle sobie czy zaraz nie wsadzić innej żeby troche mu mocy przybło nie spodziewam sie zaraz 50km więcej jakby co.
czy wkładać głowice od innej 16, czy wystarczy zmienić wałki? może jeszcze coś doradzicie?
w moim kr'ku chyba pękła głowica, mam ja akurat na srawdzeniu wiec sie okaże.Jak będzie jednak peknięta to muszę ją wymienić, ale mysle sobie czy zaraz nie wsadzić innej żeby troche mu mocy przybło nie spodziewam sie zaraz 50km więcej jakby co.
czy wkładać głowice od innej 16, czy wystarczy zmienić wałki? może jeszcze coś doradzicie?
głowica kr jest najlepsza jeśli chodzi o glowice bez portingu także zakładaj ta jesli jest sprawna lub jesli pęknięta to szukaj drugiej z KR-a ewentualnie jesli chcesz zrobić porting to wtedy głowica z ABF-a
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Jeszcze pasuje z delikatną rzeźbką głowica (od strony pasazera) z silnika V8 z audi (3,7 litra). Ona ma chyba lepsze przepływy nawet niż ta z KRa. Sam jej w ręku nie mialem, ale czytałem na innych forach, że ją z powodzeniem stosują.
Generalnie tak jak kolega wyzej napisal. Głowice z silników 1.8 16v mają generalnie lepszy przeplyw niż te z silników 2.0 16v (chociaż słyszałem, że jakaś część ABFów miala inne głowice i te ponoć są lepsze od 1.8 16v, ale nigdy takiej nie widzialem)
Generalnie tak jak kolega wyzej napisal. Głowice z silników 1.8 16v mają generalnie lepszy przeplyw niż te z silników 2.0 16v (chociaż słyszałem, że jakaś część ABFów miala inne głowice i te ponoć są lepsze od 1.8 16v, ale nigdy takiej nie widzialem)
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
bez większego modzeia wkładaj głowę od KR i wałki od ABF
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Wszyscy zachwalają głowe z KRa a niestety nie ma reguły, dobre głowice były montowane tak w KR jak i PL, kupując powiedzmy ze szrotu głowice która na 102% była ori zamontowana w KRze nie mamy pewności, że trafimy na tą "odpowiednią". Więc nawoływanie: "kup z KRa będzie dobra" to wprowadzanie kogoś w maliny
rozumiem że chcesz powiedzieć że w PL nie były już tak dobre jak w KR?
Ale podejżewam że lepsze niż w 2.0 i tak.
PS. kiedyś musiałem zmienić głowę w swojej PL i kupiłem od KR z tego co pamiętam miała taki sam numer co maja stara....hmmm
Ale podejżewam że lepsze niż w 2.0 i tak.
PS. kiedyś musiałem zmienić głowę w swojej PL i kupiłem od KR z tego co pamiętam miała taki sam numer co maja stara....hmmm
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
głowica z KR:
a tu głowica od strony pasażera audi 3.6 v8 (PT):
widać 6 otworów od płynu chłodniczego więcej które trzeba zaślepić
a tu głowica od strony pasażera audi 3.6 v8 (PT):
widać 6 otworów od płynu chłodniczego więcej które trzeba zaślepić
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 16:13 przez RasPL, łącznie zmieniany 1 raz.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Ja mam glowice z PT i powiem wam ze one sie niczym nie roznia od KRa, kanaly, zawory, kat rozwarcia zaworow takie sam. Walki maja inne mniejsze wzniosy, nie wiem jak czasy bo chyba i tak nie pasuja ze wzgledu na inna kolejnosc zaplonow, pasuja walki z 16V. Tak w skrocie zeby je polozyc na blok R4 trzeba zaslepic trzy splywy oleju, dorobic krociec wodny z boku i nagwintowac nowe otwory pod kolektor ssacy. Dla mnie przerobka bez sensu chyba ze dla funu bo korzysci z tego zadne.
Acha, obie glowice z PT beda pasowac, sa takie same roznia sie tylko deklem, lewa ma wlew oleju.
Acha, obie glowice z PT beda pasowac, sa takie same roznia sie tylko deklem, lewa ma wlew oleju.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Olo, a jak wygladaja kanaly ssące i wydechowe w tej glowicy z PT? Porownywales?olozwirski pisze:Ja mam glowice z PT i powiem wam ze one sie niczym nie roznia od KRa, kanaly, zawory, kat rozwarcia zaworow takie sam. Walki maja inne mniejsze wzniosy, nie wiem jak czasy bo chyba i tak nie pasuja ze wzgledu na inna kolejnosc zaplonow, pasuja walki z 16V. Tak w skrocie zeby je polozyc na blok R4 trzeba zaslepic trzy splywy oleju, dorobic krociec wodny z boku i nagwintowac nowe otwory pod kolektor ssacy. Dla mnie przerobka bez sensu chyba ze dla funu bo korzysci z tego zadne.
Acha, obie glowice z PT beda pasowac, sa takie same roznia sie tylko deklem, lewa ma wlew oleju.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
czyli ogólnie lipa i szkoda zachodu
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
zmiana głowicy w kr na inna? może jakieś modyfikacje.
żeby nie tworzyć nowego tematy napisze tutaj.
czy głowca z mojego kr podejdzie do 2.0 2E?? gołwice mam po remoncie lecz nie wiadomo czy blok jest dobry, jeśli padł do nie warto już mi tego silnika remontować i myśle żeby dól wsadzić od 2.0. albo kupić kompletnego abf'a i go pchnać do dwójki...
czy głowca z mojego kr podejdzie do 2.0 2E?? gołwice mam po remoncie lecz nie wiadomo czy blok jest dobry, jeśli padł do nie warto już mi tego silnika remontować i myśle żeby dól wsadzić od 2.0. albo kupić kompletnego abf'a i go pchnać do dwójki...
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: pt sty 25, 2008 12:54
- Lokalizacja: Kępno
zmiana głowicy w kr na inna? może jakieś modyfikacje.
Do bloku się przykręci, wał może zostać. Nie będą pasować tłoki, trzeba przełożyć tłoki z 16V. Nie wiem jak jest z wysokością bloku 2E, ale wydaje mi się że korbowody w ABF i 2E są tej samej długości, wykorbienie wału to samo, czyli wnętrzności (tłoki i korbowody) z ABFa musiały by być. Taniej i szybciej chyba będzie dół od 16v szukać. Albo z jakiegoś 1.8 na niskim bloku przełożyć sam blok.
Na forum jest dużo rozważań na ten temat wystarczy poszukać.
Na forum jest dużo rozważań na ten temat wystarczy poszukać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości