Cisnienie wyżuca wode z silnika 1,9td przez zbiorniczek

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

luki0906
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt paź 17, 2008 11:12
Lokalizacja: Kępno

Cisnienie wyżuca wode z silnika 1,9td przez zbiorniczek

Post autor: luki0906 » śr cze 23, 2010 07:15

Witam mam problem z moim 1,9td gdyz wybija mi wode ze zbiorniczka wyrównawczego po przejechaniu kawałka drogi i po chwili woda sie gotuje....Napiszcie co to moze byc bo autko stoi i jest w tej chwili do niczego...



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr cze 23, 2010 09:04

Luźny pasek klinowy, uszkodzona pompa wody lub pęknięta uszczelka pod głowicą.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

mati.

Post autor: mati. » śr cze 23, 2010 09:51

uszczelka pod głowicą



luki0906
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt paź 17, 2008 11:12
Lokalizacja: Kępno

Post autor: luki0906 » śr cze 23, 2010 09:58

no chyba to bedzie uszczelka pod głowica sprawdziłem pompe i termostat i były dobre wiec jak zwykle na wakacje szykuje sie wydatek :/



mati.

Post autor: mati. » śr cze 23, 2010 10:24

100% uszczelka pod głowicą



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » śr cze 23, 2010 15:30

I jak bedziesz zmieniał to na blaszaną :chytry:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw cze 24, 2010 01:02

I jak bedziesz zmieniał to na blaszaną :chytry:
W III były tylko blaszaki katalogowo , a termostat sprawdzałeś czy wąż od chłodnicy jest chłodny


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
JaCuŚ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt lut 19, 2008 23:06
Lokalizacja: WrOsLaW

Post autor: JaCuŚ » pt cze 25, 2010 13:40

Panowie. Ostatnio miałem identyczny problem w swoim AHF - ie już mechanicy chcieli robić uszczelkę pod głowicą. Pojechałem do kumpla. Obadał mi czy nie mam spalin w płynie(oczywiście nie było). Więc zaczeliśmy szukać. Okazało się że wężyk przelewowy idący do zbiorniczka był zabetonowany. I tworzyło się ciśnienie. Cała akcja zakończyła sie czyszczeniem układu i zalaniem oryginalnego płynu G12 z salonu VW.


MK4 TDI AHF 110 KM

kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » pt cze 25, 2010 21:05

możesz sprawdzić jeszcze korek od zbiorniczka też może być przyczyną a jeśli uszczelka to odrazu zmień sobie pierścienie (jeśli potrzebujesz bo to dojdzie ci tylko koszt pierścieni)



Bartek88m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr paź 21, 2009 20:49
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Bartek88m » wt cze 29, 2010 12:53

kkolekk pisze:możesz sprawdzić jeszcze korek od zbiorniczka też może być przyczyną a jeśli uszczelka to odrazu zmień sobie pierścienie (jeśli potrzebujesz bo to dojdzie ci tylko koszt pierścieni)
Chlopcze co ty za glupoty pleciesz.... Najwiekszy blad przy dislu z przebiegiem zmieniac same pierscienie... A co do korka to sie z toba zgodze.



zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » wt cze 29, 2010 12:58

JaCuŚ pisze:Panowie. Ostatnio miałem identyczny problem w swoim AHF - ie już mechanicy chcieli robić uszczelkę pod głowicą. Pojechałem do kumpla. Obadał mi czy nie mam spalin w płynie(oczywiście nie było). Więc zaczeliśmy szukać. Okazało się że wężyk przelewowy idący do zbiorniczka był zabetonowany. I tworzyło się ciśnienie. Cała akcja zakończyła sie czyszczeniem układu i zalaniem oryginalnego płynu G12 z salonu VW.
- miałem to samo, korki próbowałem chyba trzy, spalin nie było, wężyk przelewowy drożny. Winna była głowica :(


pzdr
zyggy

kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » śr cze 30, 2010 10:46

Bartek88m pisze:Chlopcze co ty za glupoty pleciesz.... Najwiekszy blad przy dislu z przebiegiem zmieniac same pierscienie... A co do korka to sie z toba zgodze.
ja wymieniłem same pierścienie z rok temu bo mi olej brał i do tej pory nie mam z autem żadnego problemu na zegarze mam ponad 200000 i nie wiem ile w pamięci



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » śr cze 30, 2010 12:39

Bartek88m pisze:Chlopcze co ty za glupoty pleciesz.... Najwiekszy blad przy dislu z przebiegiem zmieniac same pierscienie... A co do korka to sie z toba zgodze.
Ciekawe co byś chciał jeszcze zmieniać i po co? Jak masz za dużo kasy to wmieniaj wszystko.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
dawidb1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: ndz mar 14, 2010 12:49
Lokalizacja: Zamość/Tomaszów Lub.

Post autor: dawidb1987 » śr cze 30, 2010 18:08

pozwole dołaczyc sie do tematu, tak jak koledze wywalało mi wode ze zbiorniczka a ze irytowalo mnie ciagle dolewanie postanowilem tego nie tym razem nie zrobic gdyż nie dalego miałem do celu niestety zanim dojechałem woda sie zagotowała i cos zaczelo mi stukać (panewka tak mi sie wydaje) co mam z nim teraz zrobić???



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 195 gości