Witka
Powoli muszę myśleć o nowych sprężynkach na tył (oryginalne).
Ostanio przez przypadek wybadałem z kolesiem, że tył Golfiego po stronie kierowcy siedzi niżej o jakieś 7-8 mm oniż po stronie pasażera. Poprzedni właścicel chyba jeździł praktycznie samemu (strona od pasażera jak nowa a od kierowcy widać jakieś tam slady zużcia).
Dlatego powoli zaczynam mysleć o nowych sprężynkach na tył. Sęk w tym, że w sklepach nie potrafią mi odpowiednio dobrać modelu. GT (czyli niższe niż w normalnych CL, GL ale nie aż tak niskie jak w GTI). NIe wiem też czy do mojego rocznika (92) są takie same jak w roczniku 94. W Edce nie potrafiłem, też wyszukać nr. kat ze 100% pewnością.
Ktoś może się orientuje w tym temacie?
Sprężyny MKIII GT
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: śr kwie 20, 2005 08:40
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
dokladnie jak micab mowi.. a moze masz 1 zwykla a 2 gti? albo ktorys amorek juz wymiekl
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
-
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: śr kwie 20, 2005 08:40
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Raczej nie.
Jak sprawdzałem to obie sprężyny miały te same oznakowania (kolorowe ciapki). Niestety nie pamietam teraz konkretnie jakie kolory. Musiałbym sprawdzić jeszcze raz. Żadna ze sprężyn nie wygląda też (na oko) na nowszą od drugiej.
Gdy sprawdzałem amorki jakieś 7 tys.km temu to były chyba jeszcze w miarę tj. lewy 65%, prawy 70%.
W sumie nie ma jeszcze tragedi ale jak szuka sie czegoś na spokojnie to z reguły kupuje się kozystniej niż na szybko.
[ Dodano: Nie Kwi 23, 2006 09:37 ]
Dzięki za cynka.
Czyli po prostu MKIII GT (oprócz Varianta) przez cały okres produkcji wychodził na jednych sprężynkach.
Pozdrawiam
Jak sprawdzałem to obie sprężyny miały te same oznakowania (kolorowe ciapki). Niestety nie pamietam teraz konkretnie jakie kolory. Musiałbym sprawdzić jeszcze raz. Żadna ze sprężyn nie wygląda też (na oko) na nowszą od drugiej.
Gdy sprawdzałem amorki jakieś 7 tys.km temu to były chyba jeszcze w miarę tj. lewy 65%, prawy 70%.
W sumie nie ma jeszcze tragedi ale jak szuka sie czegoś na spokojnie to z reguły kupuje się kozystniej niż na szybko.
[ Dodano: Nie Kwi 23, 2006 09:37 ]
Dzięki za cynka.
Czyli po prostu MKIII GT (oprócz Varianta) przez cały okres produkcji wychodził na jednych sprężynkach.
Pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Niestety ale oryginalnie sa montowane co najmniej 3 rodzaje spręzyn z tyłu. Róznią się ilością żółtych kropek od jednej do trzech. Ale ostatecznie ważne jest żeby były takie same. Jeszcze inne sa do Vento.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 291 gości