Na zimnym jest dobrze a na rozgrzanym ....
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Na zimnym jest dobrze a na rozgrzanym ....
Witam, mam problem z golfem III 1.4 ABD 60km. Po wymianie głowicy silnik lepiej chodzi i tak dalej, lecz jak się zagrzeje to na biegu jałowym falują mu obroty od 200 do 1000, bardzo często jak dojeżdżam do skrzyżowania czy z górki wrzucę na luz i hamuje to gaśnie... Sporo czytałem tematów na ten temat na forum jednak nie znalazłem konkretnej odpowiedzi, co to może być? Przepustnica chyba odpada bo na zimnym wszystko ładnie chodzi równo 900, silniczek korkowy tez chyba odpada ponieważ nawet jak jest rozgrzany to próbuje łapać, wyrównać obroty. Czujnik temperatury? działał normalnie przed remontem silnika :/ Może kable? ale jakby to kable to na zimnym tez powinny obroty falować ? POMOŻCIE
Re: Na zimnym jest dobrze a na rozgrzanym ....
Miałem podobnie, tzn na zimnym był spokój, a jak sie rozgrzał to obroty zaczęły falować.Brom pisze:Witam, mam problem z golfem III 1.4 ABD 60km. Po wymianie głowicy silnik lepiej chodzi i tak dalej, lecz jak się zagrzeje to na biegu jałowym falują mu obroty od 200 do 1000, bardzo często jak dojeżdżam do skrzyżowania czy z górki wrzucę na luz i hamuje to gaśnie... Sporo czytałem tematów na ten temat na forum jednak nie znalazłem konkretnej odpowiedzi, co to może być? Przepustnica chyba odpada bo na zimnym wszystko ładnie chodzi równo 900, silniczek korkowy tez chyba odpada ponieważ nawet jak jest rozgrzany to próbuje łapać, wyrównać obroty. Czujnik temperatury? działał normalnie przed remontem silnika :/ Może kable? ale jakby to kable to na zimnym tez powinny obroty falować ? POMOŻCIE
Wyczyściłem przepusptnice i wszystko wróciło do normy...
Spróbuj wyczyścić przepustnice mysle ze pomoze...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 164 gości