lampy hella mk3 look mk4
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 283
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
- Lokalizacja: lubelskie
- Kontakt:
lampy hella mk3 look mk4
witam koledzy
mam jakieś słabe zarówki na mijania i zastanawiam się nad mocniejszymi ale boje sie żeby się coś lampkom nie zrobiło żeby się gdzieś nie przytopiły - więc jakiej mocy mogą największe żarówki podejśc żeby było dobrze? zeby lampy wytrzymały i przewody i wtyki bo jak miałem w srajczęsto czyt. seicento 100w to mi sie wtyki popaliły i kable nadpalily
jakiś konkretny model polecacie??
mam jakieś słabe zarówki na mijania i zastanawiam się nad mocniejszymi ale boje sie żeby się coś lampkom nie zrobiło żeby się gdzieś nie przytopiły - więc jakiej mocy mogą największe żarówki podejśc żeby było dobrze? zeby lampy wytrzymały i przewody i wtyki bo jak miałem w srajczęsto czyt. seicento 100w to mi sie wtyki popaliły i kable nadpalily
jakiś konkretny model polecacie??
F126p, F126p, Polonez, Seicento 1,1, Golf 3, Audi A3, Passat B5, Golf IV, Passat B5, Alfa Romeo 156 JTD,
- Wardek
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pn wrz 26, 2005 02:48
- Lokalizacja: Beskid Niski/Bieszczady
zamontuj sobie przekaźniki przedewszystkim jeśli nie masz...
żarowki TUNGRAM 55W +30% świecą lepiej niż Philips Night/czy BlueVision
(miałem powyższe)
żarowki TUNGRAM 55W +30% świecą lepiej niż Philips Night/czy BlueVision
(miałem powyższe)
Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..
piotrek991, sam właściwie Sobie odpowiedziałeś na pytanie. Żarówka do świateł mijania świeci też jak stoisz, lampa nie jest w żaden sposób chłodzona i przypuszczam, że 100W żarówki dość szybko "wykończą" lampy. Nie warto. Jeśli nie masz przekaźników to załóż, przeczyść styki , zapodaj dobre żarówki i będzie dobrze. Sprawdź stan odbłyśników, może są już matowe.
-
- Użytkownik
- Posty: 283
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
- Lokalizacja: lubelskie
- Kontakt:
Ogólnie mówiąc chodzi o to, aby prąd do żarówki nie szedł przez wyłącznik ale przez przekaźnik. Wyłącznik ma sterować cewką przekaźnika. Efektem jest znikomy spadek napięcia na żarówce, oraz oszczędzanie przełącznika. Gdzieś ( nie mogę znaleść) jest schemat jak to zrobić. Dotyczył chyba mk2, ale zasada jest taka sama. Sprawdź jednak wcześniej czy na pewno nie masz przekaźników. Podobno niektóre mk3 miały fabrycznie montowane.piotrek991 pisze:a co do przekaznikow to czy moglby ktos mi powiedziec co gdzie i jak to zalozyc?
-
- Użytkownik
- Posty: 283
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
- Lokalizacja: lubelskie
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 326 gości