Swap silnika na 1.8 Turbo 20v oznaczenie AGU

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
AREKCT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 15, 2004 18:36
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: AREKCT » pt paź 16, 2009 23:00

A czy w tych silnikach nie jest tak ze jak byl ABS , ASR , Klima itp. po zamontowaniu w MK2 nie pokazuje komp bledów takich jak ABS,ASR inne?????
Czy tzreba oddac kompa do elektronika aby usunoł te opcje z kompa???


>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815

Awatar użytkownika
gibon.vw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: gibon.vw » ndz paź 18, 2009 10:50

u mnie przy silniku był abs ale cala wiązka jest usunięta tak jak immo więc na kompie są dwa błędy jeden od abs drugi od immo a konkretnie od pamięci rom, ale z tymi błędami silnik chodzi prawidłowo bez żadnych problemów, ale jak ktoś się uprze to morze abs i asr sobie przerzucić do mk2 pod warunkiem że ma czujniki abs przy piastach. kwestia przełożenia całej wiązki, ale przełożenia a nie wpinania się w tą z mk2 bo z mk2 jest za stara i za dużo by było problemu

[ Dodano: 23 Maj 2010 12:05 ]
temat dawno nie odświeżany ale ostatnio wymieniałem przednią poduchę więc wrzucam zdjęcia jak przerobić przednią łapę żeby pasowała pod silnik i skrzynie 1.8T 20v
Obrazek Obrazek Obrazek
więc tak otwory zaznaczone strzałka trzeba przegwintować na fi 12, a tą podstawę co opiera się na poduszce trzeba przespawać o 1cm, a i śruby mocujące alternator muszą być co najmniej 1,5cm dłuższe, ten trzeci zaznaczony otwór to do mocowania dodatkowego do rozrusznika
a i zrobiłem małą zmianę pod maską
Obrazek Obrazek
autko śmiga nadal zostało parę rzeczy do zrobienia, z takich podstaw to uspawanie wydechu. Filmiku jeszcze nie nakręciłem, ale nic straconego pojawi się jak tylko coś nakręcę
a jak coś jakieś pytania to śmiało


VW Golf mk2 pasja zobowiązuje

Robert 2010
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
Lokalizacja: Wiedeń

Post autor: Robert 2010 » wt cze 08, 2010 20:08

Z czego masz chlodnice i wentylatory , dwa czy jeden?


Bezel 2010

gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: gracek1906 » wt cze 08, 2010 20:43

Robert 2010 pisze:Z czego masz chlodnice i wentylatory , dwa czy jeden?
zanim zadasz pytanie przeczytaj cały temat. Kilka razy autor pisał o chłodnicy.



Awatar użytkownika
gibon.vw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: gibon.vw » wt cze 08, 2010 22:40

gracek1906 pisze:Robert 2010 napisał/a:
Z czego masz chlodnice i wentylatory , dwa czy jeden?
zanim zadasz pytanie przeczytaj cały temat. Kilka razy autor pisał o chłodnicy.
dokładnie najpierw przeczytaj dokładnie a potem pytaj, odpowiem na pytanie i chętnie pomogę ale dwa razy tego samego nie będę pisał


VW Golf mk2 pasja zobowiązuje

Robert 2010
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
Lokalizacja: Wiedeń

Post autor: Robert 2010 » wt cze 15, 2010 19:27

Sory :panna:
Przeczytałem dokładnie i jest
Kupiłem 1.8t AUQ na swap do Mk2 i prubuje zaczerpnać troche wiedzy a kto pyta nie bładzi
a zjeb .... a tez czasem potrzebna :pub:


Bezel 2010

Awatar użytkownika
gibon.vw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: gibon.vw » śr cze 16, 2010 19:58

nie auq tylko agu to różnica jest


VW Golf mk2 pasja zobowiązuje

Robert 2010
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
Lokalizacja: Wiedeń

Post autor: Robert 2010 » czw cze 17, 2010 19:09

No niestety ty jesteś teraz w błedzie
Mój jest AUQ ze skody rs 180 kucu (ja też z początku muślałem że AGU :kac: i dlatego podpiołem sie pod twój temat)
Ostatnio zmieniony czw cze 17, 2010 19:09 przez Robert 2010, łącznie zmieniany 1 raz.


Bezel 2010

Awatar użytkownika
gibon.vw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: gibon.vw » pt cze 18, 2010 15:29

Robert 2010 pisze:No niestety ty jesteś teraz w błedzie
piszesz że jestem w błędzie a potem piszesz
Robert 2010 pisze:Mój jest AUQ ze skody rs 180 kucu
agu ma 150 kucy a auq 180 i taka jest różnica

[ Dodano: 18 Cze 2010 15:41 ]
wróciłem znów na rozstaw 4x100, zwrotnice Pasat B3 USA 16V, przeguby zewnętrzne do G60 półośki od mk2 16V, przeguby wewnętrzne mk4 20VT, wszystko daje sobie radę...


VW Golf mk2 pasja zobowiązuje

Robert 2010
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
Lokalizacja: Wiedeń

Post autor: Robert 2010 » sob cze 19, 2010 15:44

Przerabiales lapy silnika ale na ori łapach (lewej i prawej ) z 1.8t tez mozna ?Wtedy mozna darowac sobie przedia łape , nie wie teraz jak jest lepiej .
Mam ori lapy i dwie chyba spasuja
Nie wiem jak jest lepiej przespawac do starych uchwytow czy ori kombinowac??
Obrazek
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1dd ... 4b5a5.html]Obrazek[/U
Efekt koncowy ma byc 3xx Km
tak ze nie chce zeby gieło bude alo kto wie co :grin:


Bezel 2010

Awatar użytkownika
gibon.vw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: gibon.vw » ndz cze 20, 2010 11:32

powiem ci tak jak masz umiejętności spawacza i nie chce ci się szukać łap tak żeby pasowały do ori mocowań w mk2 to spawaj, ale jak chcesz jak najmniej ingerować w budę mk2 to poszukaj tych łap tylne komplet od VR6 a przednia w zależności od czego włożysz skrzynię, jak coś to pisz

[ Dodano: 20 Cze 2010 11:48 ]
a jeszcze jedno jak już zdecydujesz się na łapy z VR6 to poduch też dedykowane do VR6, a przednia poduch zmień na tą z passata B3 bo niema tej metalowej obudowy i jest sztywniejsza


VW Golf mk2 pasja zobowiązuje

Robert 2010
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
Lokalizacja: Wiedeń

Post autor: Robert 2010 » pn cze 21, 2010 18:52

Z łapami to juz sam nie wiem :blush:
Widzialem mocne motory i jedne zamontowane na ori lapach inne sztukowane .
Pytanie troche z innej beczki jaki mozna wlozyc tam cooler???
Wejdzie cos takieg bez wiekszego ciecia wzmocnienia przedniego???
Obrazek
Jak ktoś wie o czymś lepszym info mile widziane
Ostatnio zmieniony pn cze 21, 2010 19:00 przez Robert 2010, łącznie zmieniany 1 raz.


Bezel 2010

Awatar użytkownika
gibon.vw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: gibon.vw » pn cze 21, 2010 21:52

wejdzie bez cięcia pasa przedniego, jedyne co musisz zrobić to wyprostować chłodnice, bo ori jest lekko pod kątem, a co za tym idzie zmienić mocowania chłodnicy od razu mówię żebyś poszukał wentylatora wydajniejszego bo ten ori się w korkach nie wyrabia przy większych chłodnicach
Ostatnio zmieniony pn cze 21, 2010 21:54 przez gibon.vw, łącznie zmieniany 1 raz.


VW Golf mk2 pasja zobowiązuje

Robert 2010
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
Lokalizacja: Wiedeń

Post autor: Robert 2010 » wt cze 22, 2010 19:01

Wentylatory i tak muszą być dwa płaskie bo nie ma za wiele miejsca .
Zagotowało ci kiedyś wode???
Moze jak by założył termostat który sie trochę szybciej otwiera i manualne włączanie wiatraków na pierwszy bieg.
Gdzie kupic lepsiejsze wiatraki ???

Mysle nad załozeniem ABS bo mam sterownik i instalacje :kac:

Ogólnie to glowa mnie boli od pomysłów :grin:


Bezel 2010

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 234 gości