Swap silnika na 1.8 Turbo 20v oznaczenie AGU
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
u mnie przy silniku był abs ale cala wiązka jest usunięta tak jak immo więc na kompie są dwa błędy jeden od abs drugi od immo a konkretnie od pamięci rom, ale z tymi błędami silnik chodzi prawidłowo bez żadnych problemów, ale jak ktoś się uprze to morze abs i asr sobie przerzucić do mk2 pod warunkiem że ma czujniki abs przy piastach. kwestia przełożenia całej wiązki, ale przełożenia a nie wpinania się w tą z mk2 bo z mk2 jest za stara i za dużo by było problemu
[ Dodano: 23 Maj 2010 12:05 ]
temat dawno nie odświeżany ale ostatnio wymieniałem przednią poduchę więc wrzucam zdjęcia jak przerobić przednią łapę żeby pasowała pod silnik i skrzynie 1.8T 20v
więc tak otwory zaznaczone strzałka trzeba przegwintować na fi 12, a tą podstawę co opiera się na poduszce trzeba przespawać o 1cm, a i śruby mocujące alternator muszą być co najmniej 1,5cm dłuższe, ten trzeci zaznaczony otwór to do mocowania dodatkowego do rozrusznika
a i zrobiłem małą zmianę pod maską
autko śmiga nadal zostało parę rzeczy do zrobienia, z takich podstaw to uspawanie wydechu. Filmiku jeszcze nie nakręciłem, ale nic straconego pojawi się jak tylko coś nakręcę
a jak coś jakieś pytania to śmiało
[ Dodano: 23 Maj 2010 12:05 ]
temat dawno nie odświeżany ale ostatnio wymieniałem przednią poduchę więc wrzucam zdjęcia jak przerobić przednią łapę żeby pasowała pod silnik i skrzynie 1.8T 20v
więc tak otwory zaznaczone strzałka trzeba przegwintować na fi 12, a tą podstawę co opiera się na poduszce trzeba przespawać o 1cm, a i śruby mocujące alternator muszą być co najmniej 1,5cm dłuższe, ten trzeci zaznaczony otwór to do mocowania dodatkowego do rozrusznika
a i zrobiłem małą zmianę pod maską
autko śmiga nadal zostało parę rzeczy do zrobienia, z takich podstaw to uspawanie wydechu. Filmiku jeszcze nie nakręciłem, ale nic straconego pojawi się jak tylko coś nakręcę
a jak coś jakieś pytania to śmiało
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
- Lokalizacja: Wiedeń
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
dokładnie najpierw przeczytaj dokładnie a potem pytaj, odpowiem na pytanie i chętnie pomogę ale dwa razy tego samego nie będę pisałgracek1906 pisze:Robert 2010 napisał/a:
Z czego masz chlodnice i wentylatory , dwa czy jeden?
zanim zadasz pytanie przeczytaj cały temat. Kilka razy autor pisał o chłodnicy.
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
- Lokalizacja: Wiedeń
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
- Lokalizacja: Wiedeń
No niestety ty jesteś teraz w błedzie
Mój jest AUQ ze skody rs 180 kucu (ja też z początku muślałem że AGU i dlatego podpiołem sie pod twój temat)
Mój jest AUQ ze skody rs 180 kucu (ja też z początku muślałem że AGU i dlatego podpiołem sie pod twój temat)
Ostatnio zmieniony czw cze 17, 2010 19:09 przez Robert 2010, łącznie zmieniany 1 raz.
Bezel 2010
piszesz że jestem w błędzie a potem piszeszRobert 2010 pisze:No niestety ty jesteś teraz w błedzie
agu ma 150 kucy a auq 180 i taka jest różnicaRobert 2010 pisze:Mój jest AUQ ze skody rs 180 kucu
[ Dodano: 18 Cze 2010 15:41 ]
wróciłem znów na rozstaw 4x100, zwrotnice Pasat B3 USA 16V, przeguby zewnętrzne do G60 półośki od mk2 16V, przeguby wewnętrzne mk4 20VT, wszystko daje sobie radę...
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
- Lokalizacja: Wiedeń
Przerabiales lapy silnika ale na ori łapach (lewej i prawej ) z 1.8t tez mozna ?Wtedy mozna darowac sobie przedia łape , nie wie teraz jak jest lepiej .
Mam ori lapy i dwie chyba spasuja
Nie wiem jak jest lepiej przespawac do starych uchwytow czy ori kombinowac??
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1dd ... 4b5a5.html][/U
Efekt koncowy ma byc 3xx Km
tak ze nie chce zeby gieło bude alo kto wie co
Mam ori lapy i dwie chyba spasuja
Nie wiem jak jest lepiej przespawac do starych uchwytow czy ori kombinowac??
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1dd ... 4b5a5.html][/U
Efekt koncowy ma byc 3xx Km
tak ze nie chce zeby gieło bude alo kto wie co
Bezel 2010
powiem ci tak jak masz umiejętności spawacza i nie chce ci się szukać łap tak żeby pasowały do ori mocowań w mk2 to spawaj, ale jak chcesz jak najmniej ingerować w budę mk2 to poszukaj tych łap tylne komplet od VR6 a przednia w zależności od czego włożysz skrzynię, jak coś to pisz
[ Dodano: 20 Cze 2010 11:48 ]
a jeszcze jedno jak już zdecydujesz się na łapy z VR6 to poduch też dedykowane do VR6, a przednia poduch zmień na tą z passata B3 bo niema tej metalowej obudowy i jest sztywniejsza
[ Dodano: 20 Cze 2010 11:48 ]
a jeszcze jedno jak już zdecydujesz się na łapy z VR6 to poduch też dedykowane do VR6, a przednia poduch zmień na tą z passata B3 bo niema tej metalowej obudowy i jest sztywniejsza
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
- Lokalizacja: Wiedeń
Z łapami to juz sam nie wiem
Widzialem mocne motory i jedne zamontowane na ori lapach inne sztukowane .
Pytanie troche z innej beczki jaki mozna wlozyc tam cooler???
Wejdzie cos takieg bez wiekszego ciecia wzmocnienia przedniego???
Jak ktoś wie o czymś lepszym info mile widziane
Widzialem mocne motory i jedne zamontowane na ori lapach inne sztukowane .
Pytanie troche z innej beczki jaki mozna wlozyc tam cooler???
Wejdzie cos takieg bez wiekszego ciecia wzmocnienia przedniego???
Jak ktoś wie o czymś lepszym info mile widziane
Ostatnio zmieniony pn cze 21, 2010 19:00 przez Robert 2010, łącznie zmieniany 1 raz.
Bezel 2010
wejdzie bez cięcia pasa przedniego, jedyne co musisz zrobić to wyprostować chłodnice, bo ori jest lekko pod kątem, a co za tym idzie zmienić mocowania chłodnicy od razu mówię żebyś poszukał wentylatora wydajniejszego bo ten ori się w korkach nie wyrabia przy większych chłodnicach
Ostatnio zmieniony pn cze 21, 2010 21:54 przez gibon.vw, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
- Lokalizacja: Wiedeń
Wentylatory i tak muszą być dwa płaskie bo nie ma za wiele miejsca .
Zagotowało ci kiedyś wode???
Moze jak by założył termostat który sie trochę szybciej otwiera i manualne włączanie wiatraków na pierwszy bieg.
Gdzie kupic lepsiejsze wiatraki ???
Mysle nad załozeniem ABS bo mam sterownik i instalacje
Ogólnie to glowa mnie boli od pomysłów
Zagotowało ci kiedyś wode???
Moze jak by założył termostat który sie trochę szybciej otwiera i manualne włączanie wiatraków na pierwszy bieg.
Gdzie kupic lepsiejsze wiatraki ???
Mysle nad załozeniem ABS bo mam sterownik i instalacje
Ogólnie to glowa mnie boli od pomysłów
Bezel 2010
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 234 gości