Czy oplaca się wywalić katalizator golf III 2.0 2E?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
adario38
Padre Preside
Padre Preside
Posty: 95
Rejestracja: pn sty 18, 2010 16:39
Lokalizacja: VWarszawa

Post autor: adario38 » pn cze 21, 2010 15:29

no i zobaczysz co powie diagnosta na przegladzie i zobaczysz jak po tej operacji zacznie jezdzic,a najlepiej to wspawaj taka "strumienice" z allegro to dopiero bedzie jazda
ta rurka bedzie pasowac do calosci jak...,przeciez wydech jest strojony jako calosc,dowolne zmiany moga tylko pogorszyc osiagi,jak ci nieraz troche przygasa to moze byc i lambda,i dawkowanie paliwa,i pompa,i zaplon i nieszczelnosci w dolocie i jeszcze z dziesiec innych przyczyn
skad diagnoza ze katalizator
jak jeden zachorowal na grype i dostal aspiryne,to znaczy ze cala wies ma lykac juz tylko aspiryne-tak?
to ze koledze pomoglo-nie oznacza automatycznie ze i tobie pomoze
po usunieciu m,oze nadal byc tak samo-skad masz pewnosc ze to jest przyczyna klopotow z autem

zapchany kat zdarza sie rzadko i auto kompletnie nie chce jechac
ile tematow juz bylo na temat nie tylko na tym forum
Ostatnio zmieniony pn cze 21, 2010 15:30 przez adario38, łącznie zmieniany 1 raz.


adario38 - ok,spoko i luzik,nie ma cisnienia,bez parcia na szkło, http://w112.wrzuta.pl/film/6BGZyUe8YuY/dire_straits_-_sultans_of_swing_live , i jeszcze to http://www.youtube.com/watch?v=d9jVaoJf-7o - kto tak dzis wymiata na wiosłach ?

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn cze 21, 2010 16:47

adario38 pisze:no i zobaczysz co powie diagnosta na przegladzie i zobaczysz jak po tej operacji zacznie jezdzic,a najlepiej to wspawaj taka "strumienice" z allegro to dopiero bedzie jazda
A diagnosta powie że auta sprowadzonepo po 1 lipca 1995 r. noworejestrowane samochody musza byc wyposazone w katalizator, - zdziwienie???
Ostatnio zmieniony pn cze 21, 2010 16:52 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn cze 21, 2010 16:51

ja bym kata nie ruszał, a co do falowania obrotów to radzę sprawdzić krokowca


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
adario38
Padre Preside
Padre Preside
Posty: 95
Rejestracja: pn sty 18, 2010 16:39
Lokalizacja: VWarszawa

Post autor: adario38 » pn cze 21, 2010 17:29

grandi pisze:
adario38 pisze:no i zobaczysz co powie diagnosta na przegladzie i zobaczysz jak po tej operacji zacznie jezdzic,a najlepiej to wspawaj taka "strumienice" z allegro to dopiero bedzie jazda
A diagnosta powie że auta sprowadzonepo po 1 lipca 1995 r. noworejestrowane samochody musza byc wyposazone w katalizator, - zdziwienie???
o wlasnie o to mi chodzilo

[ Dodano: 21 Cze 2010 17:32 ]
marianmk2 pisze:
grandi pisze:A diagnosta powie że auta sprowadzonepo po 1 lipca 1995 r. noworejestrowane samochody musza byc wyposazone w katalizator, - zdziwienie???
A mało aut na przelotach jeźdźi?? :grin:
- a ile malolatow wogole bez wydechow jezdzi - ale do czasu
- jak jezdzi i ile pali,bo niby gdzie ta lambda sie ma nagrzac - w pustej rurce ?


adario38 - ok,spoko i luzik,nie ma cisnienia,bez parcia na szkło, http://w112.wrzuta.pl/film/6BGZyUe8YuY/dire_straits_-_sultans_of_swing_live , i jeszcze to http://www.youtube.com/watch?v=d9jVaoJf-7o - kto tak dzis wymiata na wiosłach ?

Awatar użytkownika
luki07
_
_
Posty: 2664
Rejestracja: czw maja 15, 2008 11:42
Lokalizacja: Żmigród k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: luki07 » pn cze 21, 2010 18:12

grandi pisze:
adario38 pisze:no i zobaczysz co powie diagnosta na przegladzie i zobaczysz jak po tej operacji zacznie jezdzic,a najlepiej to wspawaj taka "strumienice" z allegro to dopiero bedzie jazda
A diagnosta powie że auta sprowadzonepo po 1 lipca 1995 r. noworejestrowane samochody musza byc wyposazone w katalizator, - zdziwienie???
to wytłumacz mi jak mozna sprowadzac auta stare zza granicy ktore nie byly wyposazone w katalizator?jesli w dowodzie nie ma wbitego np 1.8 KAT a fizycznie katalizator jest to mozesz go wywalic i nikt Ci nic nie zrobi



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn cze 21, 2010 18:21

Panowie a mało jeździ takich aut bez kata za którymi jak stoisz w korku to idzie się udusić?? Nie ważne czy diagnosta coś zrobi czy nie bo jeden nawet nie zwróci uwagi a drugi przyczepi się, że gaśnica przeterminowana. Ja osobiście nie mam kata bo poprzedni właściciel go wywalił nie wiem po co (z resztą on miał wiele głupich pomysłów, które realizował w aucie) i poważnie zastanawiam się nad zakupem bo po prostu czuć, że śmierdzi z rury wydechowej a w upalny dzień stojąc w korku nie jest to dla nikogo przyjemne. Z drugiej strony mogą się pojawić nieprawidłowości w pracy sondy Lambda.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
TOMASZ13
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: śr paź 14, 2009 13:11
Lokalizacja: ZACHODNIOPOMORSKIE

Post autor: TOMASZ13 » pn cze 21, 2010 18:26

cześć koledzy podepnę się pod temat mam golfa 1,6 101 koni oczywiście mk3 z 97 chciałbym wsadzić mu odrazu dwu rurkę i strumienice łuskową bo słyszałem że wygląda jak kat :grin: i właśnie wiem że będzie głośny i do tego zmierzam bo wychodzę z założenia jak nie widać to żeby chociaż było słychać a składu spalin nie badają więc niema czym się przejmować i moje pytanie sonda mi przypadkiem nie zacznie fiksować tzw. będzie cały czas zimna :grin: jak co to piszcie, a może ma ktoś z was taki silnik z takim wydechem (da się usiedzieć w środku, bo kumpel w astrze ma i jest fajnie ale tylko z przodu)


GOLF mk3 1997 1,6 101KM
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=440492

Awatar użytkownika
adario38
Padre Preside
Padre Preside
Posty: 95
Rejestracja: pn sty 18, 2010 16:39
Lokalizacja: VWarszawa

Post autor: adario38 » pn cze 21, 2010 18:33

TOMASZ13 pisze:cześć koledzy podepnę się pod temat mam golfa 1,6 101 koni oczywiście mk3 z 97 chciałbym wsadzić mu odrazu dwu rurkę i strumienice łuskową bo słyszałem że wygląda jak kat :grin: i właśnie wiem że będzie głośny i do tego zmierzam bo wychodzę z założenia jak nie widać to żeby chociaż było słychać a składu spalin nie badają więc niema czym się przejmować i moje pytanie sonda mi przypadkiem nie zacznie fiksować tzw. będzie cały czas zimna :grin: jak co to piszcie, a może ma ktoś z was taki silnik z takim wydechem (da się usiedzieć w środku, bo kumpel w astrze ma i jest fajnie ale tylko z przodu)
zrob,zrob-tylko nie wyrzucaj tych czesci,bo potem bedziesz je kupowal z powrotem
wiec odloz w kat i niech leza-jak juz ci przejdzie znecanie sie nad autem-to akurat sie przyda

a dlaczego-pojezdzisz,poznecasz sie troche-sam zobaczysz dlaczego
juz wielu tak zrobilo-pozniej zalowali
jak ci malo-trzeba bylo mocniejszy motor kupic i juz


adario38 - ok,spoko i luzik,nie ma cisnienia,bez parcia na szkło, http://w112.wrzuta.pl/film/6BGZyUe8YuY/dire_straits_-_sultans_of_swing_live , i jeszcze to http://www.youtube.com/watch?v=d9jVaoJf-7o - kto tak dzis wymiata na wiosłach ?

Awatar użytkownika
TOMASZ13
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: śr paź 14, 2009 13:11
Lokalizacja: ZACHODNIOPOMORSKIE

Post autor: TOMASZ13 » pn cze 21, 2010 18:39

adario38 pisze:
TOMASZ13 pisze:cześć koledzy podepnę się pod temat mam golfa 1,6 101 koni oczywiście mk3 z 97 chciałbym wsadzić mu odrazu dwu rurkę i strumienice łuskową bo słyszałem że wygląda jak kat :grin: i właśnie wiem że będzie głośny i do tego zmierzam bo wychodzę z założenia jak nie widać to żeby chociaż było słychać a składu spalin nie badają więc niema czym się przejmować i moje pytanie sonda mi przypadkiem nie zacznie fiksować tzw. będzie cały czas zimna :grin: jak co to piszcie, a może ma ktoś z was taki silnik z takim wydechem (da się usiedzieć w środku, bo kumpel w astrze ma i jest fajnie ale tylko z przodu)
zrob,zrob-tylko nie wyrzucaj tych czesci,bo potem bedziesz je kupowal z powrotem
wiec odloz w kat i niech leza-jak juz ci przejdzie znecanie sie nad autem-to akurat sie przyda

a dlaczego-pojezdzisz,poznecasz sie troche-sam zobaczysz dlaczego
juz wielu tak zrobilo-pozniej zalowali
jak ci malo-trzeba bylo mocniejszy motor kupic i juz

czemu zaraz znęcasz się :jezor: mało mi nie jest bo sądzę że chodzi ci o moc tylko chciałbym żeby ryknął :hmm: a jak wymieniam coś to części zostają i je składam do szafki i czekają :bigok: tylko wiesz czy ta sonda nie zastrajkuje po wycięciu kata i czy będzie głośniejszy od astry 1,6 75km tej najstarszej bo jak nie to robię tak a jak będę go kiedyś sprzedawał to części dam przyszłemu właścicielowi i niech robi co chce



Awatar użytkownika
adario38
Padre Preside
Padre Preside
Posty: 95
Rejestracja: pn sty 18, 2010 16:39
Lokalizacja: VWarszawa

Post autor: adario38 » pn cze 21, 2010 18:40

wymien ostatni tlumik na przelot,co ma kat do glosnosci?


adario38 - ok,spoko i luzik,nie ma cisnienia,bez parcia na szkło, http://w112.wrzuta.pl/film/6BGZyUe8YuY/dire_straits_-_sultans_of_swing_live , i jeszcze to http://www.youtube.com/watch?v=d9jVaoJf-7o - kto tak dzis wymiata na wiosłach ?

Awatar użytkownika
TOMASZ13
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: śr paź 14, 2009 13:11
Lokalizacja: ZACHODNIOPOMORSKIE

Post autor: TOMASZ13 » pn cze 21, 2010 18:48

adario38 pisze:wymien ostatni tlumik na przelot,co ma kat do glosnosci?
sadze że dużo bo kumpel ma astrę ta najstarsza z przelotem i ryczy jak głupia aż miło posłuchać a drugi ma astrę II z katem i tylko buczy no nie wiem dlatego sie pytam was czyli uważasz to za głupi pomysł :otepienie:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn cze 21, 2010 22:56

H@lski, wyjmij katalizator, popatrz pod swiatło oceń czy jest zatkany i czy wkład nie lata. Jesli oględziny wyjdą ok załóż na powrót i zapomnij o problemie, jeśli będzie uszkodzony to masz kilka wyjść. Najprostsze: wytłucz wkład kata ze środka kawałkiem grubego drutu załóż pustą skorupę i jeździj ( ja tak mam zrobione w dwu autach). Pusty kat hałasuje, mnie to nie przeszkadza, jeśli tobie tak wspawujesz w kat rurę, albo zakładasz za niego imitację kata (nie strumienicę, imitację!) w którą wspawujesz gniazdo sondy. A w ogóle najlepiej załóż uniwersalny. Kosztuje ze 3 -4 stówki, niecałą połowę tego odzyskasz sprzedając stary katalizator o ile będzie w całości. Przygasanie może być od regulatora biegu jałowego (falowanie nie). Można wyczyścić albo jakieś 8 dych dać za sprawny na szrocie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt cze 22, 2010 08:26

Wiem tyle co ty, wg oisu sie nadaje, ale upewniłbym sie przed kupnem prosząc o wymiary (w tym średnica rur). Ma gniazdo na sondę więc montaż byłby prosty


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt cze 22, 2010 11:31

TOMASZ13 pisze:sadze że dużo bo kumpel ma astrę ta najstarsza z przelotem i ryczy jak głupia aż miło posłuchać a drugi ma astrę II z katem i tylko buczy no nie wiem dlatego sie pytam was czyli uważasz to za głupi pomysł :otepienie:
Kolega, astra I, zwłaszcza najstarsza a astra II to inne silniki, nie ma co porównywać jakiegoś tam OHC z dużo nowszą konstrukcją ECOTEC DOHC.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości