czym sie rozni skrzynia z 2.0 2E od skrzyni z 1.6, 1.8?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
czym sie rozni skrzynia z 2.0 2E od skrzyni z 1.6, 1.8?
Witam tak jak w temacie moze ktos mi rozjasni czy mozna skrzynie z 1.6 zalozyc do 2.0 jakie moga byc problemy przez to i czy to wogole da rade taka wlozyc??
EDYTION :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
to tylko takie skrzynie byly w 2.0 8v??vwarek pisze:no najlepiej.. szukajcie AMC, CHE lub DFQ, takie były montowane w 2.0 8V
to najlepiej mowic po symbolach ze takiej sie szuka nie urzywac slowa GTIvwarek pisze:jak powiesz, że szukasz skrzyni do GTI to cię ceną zabiją..
EDYTION :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
chyba mechanizm roznocwy walnal bo wylupalo dziure na palec przy polosce pasarzera i jak wklada bieg to czuc jakby skrzynia chodzila a nie jedzie i olej poszedl ze szkrzyni...ja mam skrzynie z dobra obudowa z 1.8 ale to chyba lipa jak mechanizm roznicowy z 1.8 wlozymy do 2.0 i czy wogole korpus bedzie pasowal...
EDYTION :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7389
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
to samo co u mnie..lukasz17 pisze:bo wylupalo dziure
http://img641.imageshack.us/i/screenshot013w.png/
dyfer pasuje na 100% ale kupa roboty bo trzeba całą skrzynię rozebrać i ustawć napięcie łożysk podkładkami i czujnikiem zegarowym..
obudowa też powinna pasować
The quieter you become, the more you are able to hear...
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7389
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
no to powiem ci, że ja bym się pokusił o rozebranie tej skrzyni i ocenę strat. jeśli się okaże, że ta dziura jest fucktycznie mała, to obudowę można będzie pospawać. możliwości są dwie: albo ci pościnało nity mocujące talerz do obudowy dyfra albo pękły zebatki na satelitach. w tym pierwszym przypadku naprawa będzie dość tania bo musisz dorobić śruby a w tym drugim gorzej bo trzeba wymienić komplet satelitów w dyfrze. oczywiście zakładam, że nie połamało gdzieś zębów na kołach biegów ani na przekładni głównej..
jakby co to mogę ci podać dokładne wymiary tych srub żebyś sobie mógł dorobić..
są też dostępne w ASO za 295 PLN, komplet satelitów z ośką coś koło 650 PLN..
jakby co to mogę ci podać dokładne wymiary tych srub żebyś sobie mógł dorobić..
są też dostępne w ASO za 295 PLN, komplet satelitów z ośką coś koło 650 PLN..
The quieter you become, the more you are able to hear...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 67 gości