przewody hamulcowe - tylko jeden na tył??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
przewody hamulcowe - tylko jeden na tył??
Witajcie.
Czy ktoś się kiedyś spotkał z czymś takim że na tył idzie tylko jeden przewód hamulcowy a tuż przez korektorem jest trójnik i do korektora wchodzą już dwa przewody?
Zauważyłem, że kumpel tak ma i nie wiem czy tak powinno być. Hample z g60 z ABSem.
będę dawał punkty za rzeczowe odpowiedzi . pzdr
Czy ktoś się kiedyś spotkał z czymś takim że na tył idzie tylko jeden przewód hamulcowy a tuż przez korektorem jest trójnik i do korektora wchodzą już dwa przewody?
Zauważyłem, że kumpel tak ma i nie wiem czy tak powinno być. Hample z g60 z ABSem.
będę dawał punkty za rzeczowe odpowiedzi . pzdr
Ostatnio zmieniony śr cze 23, 2010 16:46 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
sas_gti, tak ma być , z pompy hamulcowej z ABS jest tylko jedno wyjście na tył , jak u siebie montowałem ABS to też się zdziwiłem bo w zwykłej pompie wyjścia na tył są dwa i dwa przewody idą. Jak wrócę do domu to wrzucę wam schemat ABS z MK 2.
Ostatnio zmieniony pn cze 21, 2010 11:57 przez kopciuch, łącznie zmieniany 1 raz.
A wszystko przez kobiete....:D
Homologacja chyba wymaga aby hamulce były w układzie X czyli LP z PT i PP z LT.
Trochę tio dziwne.
Jak to wygląda na pompie i korektorze, jest jakieś zaślepienie czy w ogóle nie ma otworu?
EDIT: Jeśli z ABS to w ogóle jakoś dziwnie bo przeciez ABS ma halla na każdym kole i powinien badać blokowanie na każdym niezależnie - albo czegoś nie wiem...
Trochę tio dziwne.
Jak to wygląda na pompie i korektorze, jest jakieś zaślepienie czy w ogóle nie ma otworu?
EDIT: Jeśli z ABS to w ogóle jakoś dziwnie bo przeciez ABS ma halla na każdym kole i powinien badać blokowanie na każdym niezależnie - albo czegoś nie wiem...
Ostatnio zmieniony pn cze 21, 2010 12:47 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
dziekuje
[ Dodano: Sro Cze 23, 2010 16:52 ]
Na spinkach które idą pod autem jest miejsce na drugi przewód i jak to zobaczyłem to się zdziwiłem czemu go tam nie ma.
Ale w sumie to wszystko już jasne, tak ma być...PDFy które wrzucili koledzy rozwiewają moje wątpliwości.
[ Dodano: Sro Cze 23, 2010 16:52 ]
na pompie nie patrzyłem ile wychodzi przewodów (z poniższego rys. wynika, że jeden), ale pod autem idzie jeden i tuż przed korektorem jest trójnik. Korektor tradycyjnie ma już dwa wejścia i dwa wyjścia.jhosef pisze:Jak to wygląda na pompie i korektorze, jest jakieś zaślepienie czy w ogóle nie ma otworu?
Na spinkach które idą pod autem jest miejsce na drugi przewód i jak to zobaczyłem to się zdziwiłem czemu go tam nie ma.
Ale w sumie to wszystko już jasne, tak ma być...PDFy które wrzucili koledzy rozwiewają moje wątpliwości.
Ostatnio zmieniony śr cze 23, 2010 16:56 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 210 gości