wymiana silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- dawidb1987
 - Mały gagatek

 - Posty: 131
 - Rejestracja: ndz mar 14, 2010 12:49
 - Lokalizacja: Zamość/Tomaszów Lub.
 
- munior
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2307
 - Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
No własnie bierzemy i to było napisane po to żebyś nie upierał się przy 110 koniach ze zmienną geometrią bo z każdej 90 -cio konnej jednostki da się tyle osiągnąc i pasuje bez problemu.Jak założysz 110 będziesz miał własnie problem np.z wysterowaniem turbo,no chyba że zmienisz kompadawidb1987 pisze:bierzcie pod uwage ze mam tu motor do wymiany. Narazie to interesuje mnie uruchomienie mojego furgonu a nie to w jaki sposób moge uzyskać ponad 100 koni
					Ostatnio zmieniony ndz cze 20, 2010 15:24 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy  komputer 16 i 8  bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję  immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
						- dawidb1987
 - Mały gagatek

 - Posty: 131
 - Rejestracja: ndz mar 14, 2010 12:49
 - Lokalizacja: Zamość/Tomaszów Lub.
 
- munior
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2307
 - Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Pasujądawidb1987 pisze:czy wtryskiwacze z AFN beda pasowały do AHU czy dajmy na to 1Z???
Ciężko powiedzieć bo bez hamowni się nie dowiesz ,ale na pewno czuć po wymianie bo są wydajniejszedawidb1987 pisze:jesli tak to ile to może dodać kucyków?? tak mniej wiecej
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy  komputer 16 i 8  bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję  immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
						- 
				arwam
 
Mało wiecie eksperci
gdy byscie czytali forum i popytali to było by wszystko jasne
kolego dawidb1987, wybebeszasz gofra wkłądasz asv
i teraz musisz wiedziec czego chcesz bo:
do asv wkłądasz swoje turbo i staje sie downgrade i masz agr 90 ps-na twoim ECU z AHU
a mozesz wsadzic ASV i turbo z niego z zaworem N75 z VNT nie prując elektryki wkłądasz kompa z AFN i na nim wszystko wysterowujesz pod ASV
a tak wogole do specjalistów
mam ahu na kompie z afn i turbo na WG i wszystko hula jak trzeba wiec nie #$%^& bajek z enie działa bo działa
[ Dodano: 20 Cze 2010 22:00 ]
kolega ADAMM ma AGR 90 ps zmieniony na ASV+++++++ na komopie z AFN po programie
nie trzeba pruc wiazki itp
			
									
									gdy byscie czytali forum i popytali to było by wszystko jasne
kolego dawidb1987, wybebeszasz gofra wkłądasz asv
i teraz musisz wiedziec czego chcesz bo:
do asv wkłądasz swoje turbo i staje sie downgrade i masz agr 90 ps-na twoim ECU z AHU
a mozesz wsadzic ASV i turbo z niego z zaworem N75 z VNT nie prując elektryki wkłądasz kompa z AFN i na nim wszystko wysterowujesz pod ASV
a tak wogole do specjalistów
mam ahu na kompie z afn i turbo na WG i wszystko hula jak trzeba wiec nie #$%^& bajek z enie działa bo działa
[ Dodano: 20 Cze 2010 22:00 ]
kolega ADAMM ma AGR 90 ps zmieniony na ASV+++++++ na komopie z AFN po programie
nie trzeba pruc wiazki itp
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości
