robi ciśnienie i wywala płyn

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bruno77
vag-podkarpacie.pl
vag-podkarpacie.pl
Posty: 1679
Rejestracja: pt lis 10, 2006 13:27
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

robi ciśnienie i wywala płyn

Post autor: Bruno77 » ndz cze 20, 2010 11:25

mam takowy problem zauważyłem ze ostatnio wywala mi płyn ze zbiorniczka chłodnicy
auto podczas jazdy ma ok 70-80 stopni przy bucie ok 150km/h ma te 90
termostat niby puszcza bo dolna rura jest ciepła
uszczelka pod głowicą ok sprawdzana była
nawet wentylator nie zdązy się włączyć a płyn wywala
korek podmieniałem od innego
węże twarde ale da się ugiąć czyli ok
jak zgasze auto i po ok 5-10 minutach odkręce korek wlewu płynu chłodzącego jak jest ciepły to wywala płyn ;/
co to może być
motor 1,9 TDI AFN


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=338716&p=4409474#p4409474

Awatar użytkownika
dawidb1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: ndz mar 14, 2010 12:49
Lokalizacja: Zamość/Tomaszów Lub.

Post autor: dawidb1987 » ndz cze 20, 2010 11:50

Spróbuj pomienić zbiorniczek wyrównawczy i zobacz co sie bedzie dzialo. Zbiorniczek zrobiony jest w dwóch czesci, w plaszczyźnie jest połączony tam może być nieszczelność która nieznacznie wywala płyn pod ciśnieniem.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz cze 20, 2010 11:52

Bruno77 pisze:mam takowy problem zauważyłem ze ostatnio wywala mi płyn ze zbiorniczka chłodnicy
auto podczas jazdy ma ok 70-80 stopni przy bucie ok 150km/h ma te 90
termostat niby puszcza bo dolna rura jest ciepła
uszczelka pod głowicą ok sprawdzana była
nawet wentylator nie zdązy się włączyć a płyn wywala
korek podmieniałem od innego
węże twarde ale da się ugiąć czyli ok
jak zgasze auto i po ok 5-10 minutach odkręce korek wlewu płynu chłodzącego jak jest ciepły to wywala płyn ;/
co to może być
Nie wiem jak sprawdzałeś uszczelkę pod głowicą ale wszystko wskazuje na to że to jest jej wina ,lub pęknietej głowicy


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » ndz cze 20, 2010 11:54

Kolego Bruno77 miałem to samo w Passacie. Niby wszystko OK, brak spalin w układzie, brak oleju w ukł. chłodzenia i odwrotnie, węże rozdęte i wywala płyn przez przez przelew zbiornika. Nowe korki zbiornika i terrmostat nie pomogły. Przyczyną była uszczelka pod głowicą i minimalny przedmuch do ukł. chłodzenia. Po wymianie w/w uszczelki problemy znikły.


pzdr
zyggy

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » ndz cze 20, 2010 12:02




Awatar użytkownika
Bruno77
vag-podkarpacie.pl
vag-podkarpacie.pl
Posty: 1679
Rejestracja: pt lis 10, 2006 13:27
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Bruno77 » ndz cze 20, 2010 12:27

no to lipa wychodzi że uszczelka bo wszystko sprawdzone a przy temp 85-90 stopni rośnie poziom w zbiorniczku :crazy:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=338716&p=4409474#p4409474

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » ndz cze 20, 2010 12:47

nie uszczelka tylko głowica. planowana była głowica przed założeniem uszczelki?



Awatar użytkownika
Bruno77
vag-podkarpacie.pl
vag-podkarpacie.pl
Posty: 1679
Rejestracja: pt lis 10, 2006 13:27
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Bruno77 » ndz cze 20, 2010 12:57

morfeusz86r, nie wymieniałem uszczelki ani nic byłem u mechanika obbadał posprawdzał i stwierdził że to nie uszczelka bo węzę ok, nie dymi, oleju w wodzie nie ma i odwrotnie, w zbiorniczku nie było bombelków powietrza itd ale widać się mylił
ps jaki jest koszt roboty z częściami???


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=338716&p=4409474#p4409474

Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » ndz cze 20, 2010 13:05

Miałem dokładnie to samo co Ty (ASV)
I okazało się dokładnie to samo co opisał kolega w artykule :bajer:



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » ndz cze 20, 2010 17:28

ja też miałem to samo. najłatwiej to sprawdzić na zimnym silniku zanim osiągnie 70*C
przyspieszyć z pedałem w podłodze parę razy i odkręcić korek, jak wyrzuci płyn to głowica do planowania i nowa uszczelka



michal880913
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr mar 11, 2009 15:16
Lokalizacja: Włoszczowa
Kontakt:

Post autor: michal880913 » ndz cze 20, 2010 17:42

kolego ja mialem taki sam przypadek jak ty w tdi, zapchany byl ten wezyk co idzie ze zbiorniczka wyrownawczego do odpwietrzania ukladu chlodzacego, u mnie w tdi idzie to krucca gdzie jest termostat, wezyk byl zapchany,odepnij go od zbiorniczka i pusc go na dół i zobacz czy plyn poleci,u mnie mechanicy juz mieli wymieniac uszczelke pod glowica ale zabralem goferka od nich i sam zrobilem hehe



Awatar użytkownika
Bruno77
vag-podkarpacie.pl
vag-podkarpacie.pl
Posty: 1679
Rejestracja: pt lis 10, 2006 13:27
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Bruno77 » ndz cze 20, 2010 20:02

morfeusz86r, on nie wyrzuca płynu puki nie osiągnie tych ok 80-90 stopni można mu butować itd i jest ok
michal880913 pisze:zapchany byl ten wezyk co idzie ze zbiorniczka wyrownawczego do odpwietrzania ukladu chlodzacego
to raczej odpada bo coś tam leci z niego płyn


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=338716&p=4409474#p4409474

Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » ndz cze 20, 2010 20:28

Bruno77, wszystko wskazuje, tak jak pisali koledzy wcześniej, na głowicę lub uszczelkę.
A nie miałeś wcześniej jakiejś sytuacji, gdzie mogłeś ją przegrzać??


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

arwam

Post autor: arwam » ndz cze 20, 2010 20:30

zmienić górny przewód od zbiorniczka wyrównawczego jak nie pomoże to korek jeszcze można spróbować od kogoś z podobnym silnikiem podmienić a jak nadal to samo to głowica do góry i uszczelka pod głowicą do wymiany.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 157 gości