Wydech Zasysanie Turbiny jak to zrobic ? Film!

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
szumnyvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 08, 2009 23:53
Lokalizacja: Jawor

Wydech Zasysanie Turbiny jak to zrobic ? Film!

Post autor: szumnyvw » pt cze 18, 2010 23:22

Siemanko
Jestem posiadaczem mk3 :) I tak ostatnio widziałem goscia który przy wkreceniu w obroty auta i puszczeniu gazu wydech wydawał dziwięk tak jakby zassysania turbiny . Moja Mk3 1.9 TDI on również miał TDI ;) Znalazłem w necie idętyczny dziwięk TDI . . Jakim sposobem mógłbym uczynic u siebie cos takiego ? Najlepiej jakby koncowy wydech pozostał taki jaki mam jest taka możliwosc ? czy również musze jego zmienic ? Byłbym wdzięczny za pomoc :)



Awatar użytkownika
m1chal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 622
Rejestracja: sob sie 19, 2006 14:49
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Golf 1 Cabrio

Post autor: m1chal » pt cze 18, 2010 23:23

wywal kata, wieksza turbina i powinno grać :grin:

u mnie na afnie po samym wywaleniu kata, juz ladnie slychac turbine
Ostatnio zmieniony pt cze 18, 2010 23:23 przez m1chal, łącznie zmieniany 1 raz.


Mk2 1V by m1chal - sprzedany
viewtopic.php?f=87&t=59790&start=0

Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » sob cze 19, 2010 09:53

szumnyvw, na tym filmiku to audi ma zrobiony przelot z jednym tłumikiem końcowym :] dlatego tak słychać fajnie turbo.

aby zostawić swój ostatni tłumik wywal kata powinno być coś lepiej :]


Obrazek

Awatar użytkownika
BartekGib
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 947
Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
Lokalizacja: NIL/WB
Kontakt:

Post autor: BartekGib » sob cze 19, 2010 10:23

To co powiesz kolego na to :) ? ? ?

[youtube][/youtube]


64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
PiterGOLF
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 490
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 00:43
Lokalizacja: VWolin
Kontakt:

Post autor: PiterGOLF » sob cze 19, 2010 12:05

Ja mam kompletny przelot od początku do końca i też to słychać, ostatnia puszka też jest "wypruta", u mnie to słychać tak do 2.5tyś obr. pózniej jak odpuszczam gaz to już nie ma psss... a w tej Borze to nie jakiś zawór tak "zagadał" ?
Ostatnio zmieniony sob cze 19, 2010 12:07 przez PiterGOLF, łącznie zmieniany 1 raz.


Kupie, kompletne brązowe wnętrze do Golfa II CL 3d lub przedni fotel kierowcy i tylny lewy parapet (platikowy bez obszycia).

Golf Mk2 VR6 -------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=85276
Golf Mk2 CL 87' -----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=543320
https://www.facebook.com/przyborgarage

Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » sob cze 19, 2010 12:56

BartekGib pisze:To co powiesz kolego na to ? ? ?
BIG T :>


Obrazek

Awatar użytkownika
szumnyvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 08, 2009 23:53
Lokalizacja: Jawor

Post autor: szumnyvw » sob cze 19, 2010 17:51

Własnie o cos takiego mi chodzi jak w filmiku :) Kata juz u mnie niema :D Mam koncowy tłumik i przed ostatni a tak to rura idzie do turbiny aaaa i po drodze jeszcze siateczka jest ;) I co zrobic ? ;> przed ostatni wywali a z ostatniego wyzucic to co w srodku ? ;>



Awatar użytkownika
MiChAoS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1217
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
Kontakt:

Post autor: MiChAoS » sob cze 19, 2010 21:30

wywal wszystko co masz oprocz zlacza elastycznego (tej siatki) razem z koncowym tlumikim i wspawaj sobie tylko na koncu koncowke jakas ladna i bedziesz mega zadowolany jak disel pracuje na pelnym przelocie a nie jakies kobinacje z puszkami pustymi itp :)



glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

Post autor: glus » sob cze 19, 2010 22:56

A tak wogole to wywal wszystko zostaw tylko ten kawalek elastyczny,bedie super i do tego ECO bo przeciez nie widac wydechu!


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

michszym11970
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Post autor: michszym11970 » ndz cze 20, 2010 07:36

W moim ARL-u ten dźwięk pojawił się po wycięciu kata (zostawiona pusta puszka), reszta tłumików oryginalna, natomiast w moim poprzednim Golfie (mk3 TDI 90KM) zrobiłem identycznie i nie ma tego dźwięku, pojawił się tylko przyjemny gwizd turbiny, więc nie wiem, od czego to zależy, być może od samej konstrukcji tłumików, układu komór itd., najlepiej zrób tak, jak koledzy radzą - pełny przelot i na 100% będziesz miał ten dźwiek
Ostatnio zmieniony ndz cze 20, 2010 14:01 przez michszym11970, łącznie zmieniany 1 raz.


jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl

Awatar użytkownika
szumnyvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 08, 2009 23:53
Lokalizacja: Jawor

Post autor: szumnyvw » ndz cze 20, 2010 11:26

A musi byc rura extra duża ? chodzi mi o srednice typu np. 2.5 cala :helm: Gdybym pozostawił rure srednicy jak w orginalnych golfach dało by to cos rady ? nie chcem dużego wkładu finansowego ;p

michszym11970 własnie wywaliłem kata i dokładnie tak jak mówisz słychac taki lekki świst turbiny :).

Jeszcze jeden problem co wtedy z przeglądami ? może byc ciężko ?
Ostatnio zmieniony ndz cze 20, 2010 11:27 przez szumnyvw, łącznie zmieniany 1 raz.



michszym11970
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Post autor: michszym11970 » ndz cze 20, 2010 13:55

szumnyvw pisze:A musi byc rura extra duża ? chodzi mi o srednice typu np. 2.5 cala :helm: Gdybym pozostawił rure srednicy jak w orginalnych golfach dało by to cos rady ?
u siebie zostawiłem oryginalne rury i jest OK. więc myślę, że powinno wystarczyć, proponuje zrobić taki eksperyment - rozepnij rury między katalizatorem (byłym), a środkowym tłumikiem, będziesz miał wtedy krótki, ale pełny przelot, podwieś jakoś to wszystko i przegazuj, a najlepiej się przejedź autem, tylko uważaj, żeby jakaś iskra pod autem nie narobiła bałaganu, jeśli dźwięk będzie zadowalający, to wystarczy przedłużyć tą rurę, wywalić tłumiki i gitara :bigok:
szumnyvw pisze:Jeszcze jeden problem co wtedy z przeglądami ? może byc ciężko ?
co do przeglądu, bez znajomości, no to może być problem, dlatego ja zostawiłem puszkę po kacie i z zewnątrz wszystko wygląda, jak oryginał
Ostatnio zmieniony ndz cze 20, 2010 14:02 przez michszym11970, łącznie zmieniany 1 raz.


jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl

Awatar użytkownika
szumnyvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 08, 2009 23:53
Lokalizacja: Jawor

Post autor: szumnyvw » ndz cze 20, 2010 14:32

No powiem ci kolego bardzo dobry pomysł :D hehh tylko auto obnizone -80 i na kanał mam problemy z wjazdem moze jakos dam rade ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 49 gości