golf 3 1.9 tdi 94 rocznik wyciagne tylko 140 km/ h dlaczego?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
golf 3 1.9 tdi 94 rocznik wyciagne tylko 140 km/ h dlaczego?
mam problem ostatnio zostalo wymienione tak : pasek rozrządu, obydwa paski " klinowe" czy jakoś tak, olej , filtr oleju, powietrza ,paliwa, klocki haumlcowe.
przed wymiana samochód leciał normalnie 180km - takie ma ograniczenie w komputerze po wymiane tego wszystkiego leci 140 i ni da rady wiecej.
Zauważyłem, że jak jest zimny to tak jakby troszke mocniej kopcił przy odpalaniu ( po wymianie częsci)ale jak odpale drugi raz jest bez zarzutu silnik faktycznie chodzi " równiej" ale ta prędkosć , co może być nie tak???
Może na polskie drogi 180 t o za duzo ale sam fakt ,ze tyle nie wyciaga to już o czymś swiadczy ,że jest nie tak. Czy może być to przez zapłon- mimo że nie trzeba krecić ,a moze turbo nie działa jak powinno help me bo jestem zielony- zakupilismy go niedawno. :niewiem:
przed wymiana samochód leciał normalnie 180km - takie ma ograniczenie w komputerze po wymiane tego wszystkiego leci 140 i ni da rady wiecej.
Zauważyłem, że jak jest zimny to tak jakby troszke mocniej kopcił przy odpalaniu ( po wymianie częsci)ale jak odpale drugi raz jest bez zarzutu silnik faktycznie chodzi " równiej" ale ta prędkosć , co może być nie tak???
Może na polskie drogi 180 t o za duzo ale sam fakt ,ze tyle nie wyciaga to już o czymś swiadczy ,że jest nie tak. Czy może być to przez zapłon- mimo że nie trzeba krecić ,a moze turbo nie działa jak powinno help me bo jestem zielony- zakupilismy go niedawno. :niewiem:
mietek
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
okazalo sie,ze ktoś wcześniej ustawił rozrząd po swojemu przez co poma wtryskowa była ustawiona pod tego kogoś. Na dodatek w komputerze zwiekszył dawke podawanego paliwa, po prostu komuś chodziło o to aby zwiększyć moc maksymalnie nie ingerujac za bardzo w resztę podzespołów. Automatycznie jak mechanik ustawił rozrząd dobrze pompa pozostala w starym położeniu czyli tak jak ktos wcześniej sobie ustawił.
Byłem na komputerze i mi wykazało, że pompa właściwie działa ale nadaremnie. Jak wcześniej napisał torreador chodziło o kąt początku wtrysku na pompie wtryskowej.Teraz po zrobieniu leci jak burza
Byłem na komputerze i mi wykazało, że pompa właściwie działa ale nadaremnie. Jak wcześniej napisał torreador chodziło o kąt początku wtrysku na pompie wtryskowej.Teraz po zrobieniu leci jak burza
mietek
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
heeh jezeli bym napisal ze trzeba sprawdzic kat poczatek wtrysku to mozliwe ze potrzebujacy niewiedzial by o co chodzi jezeli napisze "zaplon" to kazdy uzytkownik 4 kolek bedzie wiedzial mniej wiecej o co chodzi, nie kazdy operuje fachowa terminologia dlatego czasem lepiej napisac "poludzku" aby kazdy zozumialCorvax pisze:Zrób diagnoze, ECU wchodzi w tryb awaryjny i więcej jak 140 nie poleci. Jaki zapłon Bruce???.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 325 gości