Montarz alternatora z mk3 do mk1

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Montarz alternatora z mk3 do mk1

Post autor: anaba255 » sob cze 19, 2010 18:41

Chce załozyc alternator z mk3 Valeo, wymieniłem koło pasowe, mocowanie tez nie jest problemem. Nie wiem jak podłączyć kable pod alternator. Przy okazji będę zakładał obrotek, więc zalezy mi na wyjściu W.
To stary alternator
Obrazek
a to z mk3
Obrazek
Dwa duże styki to B+, podłączam je pod styk z nakretka tez B+?
Gdzie podłączyc D+ i który to wyjście W?
Jeszcze jedna sprawa, gdzie wlutowac się do starego alternatora pod wyjście W?
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz cze 20, 2010 07:26 przez anaba255, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14250
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob cze 19, 2010 19:41

anaba255 pisze:który to wyjście W?
W altku z MK3 niema.Trzeba rozebrać i dorobić.
anaba255 pisze:gdzie wlutowac się do starego alternatora pod wyjście W?
Pod jedną z diod w mostku prostowniczym.W tym z MK3 tak samo :bajer:
Ostatnio zmieniony sob cze 19, 2010 19:42 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » sob cze 19, 2010 21:57

Michaś_1977 pisze:W altku z MK3 niema.Trzeba rozebrać i dorobić.
No nie był bym tego taki pewny :chytry:
Obrazek
W miejscu które zaznaczyłem masz wyjście na kontrolkę "D+" i "W" na obrotomierz.



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » ndz cze 20, 2010 01:30

Michaś_1977 pisze:W altku z MK3 niema.Trzeba rozebrać i dorobić.
Musi byc, skoro obrotek w mk3 działał, a siedział w nim TD.
KrystO,
Dzięki, tak też myslałem, tylko który jest który, lub jak to sprawdzić na podłączonym alternatorze, tz. jaki typ sygnału bedzie dla poszczegulnych wyjsć.
Mógłby ktos dokładnie zaznaczyc na zdięciu, gdzie wlutować kabelek pod W?



Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » ndz cze 20, 2010 10:11

W kostce którą zaznaczyłem masz dwa konektory
KrystO pisze:wyjście na kontrolkę "D+" i "W" na obrotomierz.
Przyjrzyj się dokładnie tej kostce,tam masz zaznaczone który to który.
Nic nie musisz lutować.



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » ndz cze 20, 2010 14:34

Znalazłem, ale to ukryli :grin:
Nic nie musisz lutować.
Chodzi mi o trzecie zdięcie, altek z mk1.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 145 gości