Problem z rozdzielaczem mK3 2,0 GTi
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:23
- Lokalizacja: Wołów
Problem z rozdzielaczem mK3 2,0 GTi
Witam.
Mam problem z moim golfem ,a mianowicie nie chciał dzisiaj zapalic. Sprawdzilem pompe paliwa i wszystko spoko,paliwo dochodzi. Miernikiem polecialem bezpieczniki i wszysko ok,poszlem dalej gdzie ginie prąd i do rozdzielacza dochodzi a z rozdzielacza juz 0,00 . Wymienilem palec i kopulke na nowa,przewody sa wymieniane 6 miesiecy temu , i nadal nic.
Mozliwe ze kable pomieszalem w podlaczeniu do cewki i nie mam pojecia jak teraz szly.
Moze ktos zna kolejnosc podlacznie kabli ,najlepiej jakbyscie napisali lub zaznaczyli od ktorego liczac.
Z gory dzieki
Mam problem z moim golfem ,a mianowicie nie chciał dzisiaj zapalic. Sprawdzilem pompe paliwa i wszystko spoko,paliwo dochodzi. Miernikiem polecialem bezpieczniki i wszysko ok,poszlem dalej gdzie ginie prąd i do rozdzielacza dochodzi a z rozdzielacza juz 0,00 . Wymienilem palec i kopulke na nowa,przewody sa wymieniane 6 miesiecy temu , i nadal nic.
Mozliwe ze kable pomieszalem w podlaczeniu do cewki i nie mam pojecia jak teraz szly.
Moze ktos zna kolejnosc podlacznie kabli ,najlepiej jakbyscie napisali lub zaznaczyli od ktorego liczac.
Z gory dzieki
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:23
- Lokalizacja: Wołów
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:23
- Lokalizacja: Wołów
Sprawdzilem miernikim czy cokolwiek wskazuje do rozdzielacza,jest prad,na kablach WN jak krece nie ma na zadnym iskry . Normalnie wypielem swiece w garazu jest ciemno i na wszystkich 4 nie ma iskry
Pierwsze co to kable WN wpadaja w glowe ale wymienialem i raczej watpliwe zeby padly po 6 miesiacach
Pierwsze co to kable WN wpadaja w glowe ale wymienialem i raczej watpliwe zeby padly po 6 miesiacach
Ostatnio zmieniony pt cze 18, 2010 21:31 przez kamillogry, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
kamillogry, weź trochę zwolniij i pomyśl, czym mierzysz napięcie wynoszące kilka tysięcy volt? Odłóż miernik, wyciąg środkowy kabel zapłonowy z kopułki, zbliż go do masy silnika, kolega niech zakręci rozrusznikiem i wówczas patrz czy iskra skacze, tylko to mają być krótkie próby żeby silnika nie zalewać i katalizatora nie zniszczyć. Jeśli iskra nie skacze to twój problem nazywa się brak iskry i pod takim hasłem szukaj na forum (czujnik halla, cewka, razdko inne rzeczy typu usterka zasilania albo sterownika silnika)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:23
- Lokalizacja: Wołów
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:23
- Lokalizacja: Wołów
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:23
- Lokalizacja: Wołów
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:23
- Lokalizacja: Wołów
Super,o to mi chodzilo,dopiero sie ucze na wlasnym aucie,ale po takim wylumaczeniu kumam to.
Dzieki bardzo za pomoc
[ Dodano: 19 Cze 2010 14:26 ]
Problemem byla cewka i zla kolejnosc podlaczenia kabli do kopulki.
Dzieki za pomoc
[ Dodano: 19 Cze 2010 17:41 ]
Wszytkie porady pomogly w odpaleniu auta,pieknie cykal na wolnych obrotach . ale jak tylko sie nim przejechalem jakies 500 m okazalo sie ze jest calkiem mulowaty ,wogole nie ma kopyta jak przed problemem. niewazne czy jade czy stoi na wolnych ,szarpie i zuca silnikiem. Sprawdzilem jeszcze kable i z 4 kabla iskra jest mocna i wyrazna,a z 1 2 3 jest ale takie jakby skromne pykanie pradu.
Jestem w Danii i do mechanika jak sie udam to podwoje wartosc tego golfa.
Dzieki bardzo za pomoc
[ Dodano: 19 Cze 2010 14:26 ]
Problemem byla cewka i zla kolejnosc podlaczenia kabli do kopulki.
Dzieki za pomoc
[ Dodano: 19 Cze 2010 17:41 ]
Wszytkie porady pomogly w odpaleniu auta,pieknie cykal na wolnych obrotach . ale jak tylko sie nim przejechalem jakies 500 m okazalo sie ze jest calkiem mulowaty ,wogole nie ma kopyta jak przed problemem. niewazne czy jade czy stoi na wolnych ,szarpie i zuca silnikiem. Sprawdzilem jeszcze kable i z 4 kabla iskra jest mocna i wyrazna,a z 1 2 3 jest ale takie jakby skromne pykanie pradu.
Jestem w Danii i do mechanika jak sie udam to podwoje wartosc tego golfa.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Możliwe że masz że masz źle włożony aparat zapłonowy, i teraz palec nie trafia w styki kopułki, opisy sa na forum jak to ustawić, a przynajmniej sprawdzić
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości