1V ciężko odpala ciepły po krótkim postoju.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
1V ciężko odpala ciepły po krótkim postoju.
Cześć.
Trochę szukałem i nic wiążącego nie znalazłem, stąd moje pytania.
Mam 1V z przebiegiem licznikowym 320kkm. Ciśnienie kręcone, dawka kręcona, seryjna pompa i turbina. Świece żarowe sprawne, przewody powrotne suche. Przekaźnik świec wymieniony z 102 na 60, czyli nie dogrzewa po rozruchu. Silnik zimny odpala na dotyk po 1 grzaniu nawet przy duzych mrozach, przy plusowych nawet bez ssania. Po zgaszeniu gorącego silnika i próbie odpalenia po kilku sekundach do kilku minut również jest ok. Problem pojawia się po kilkudziesięciominutowym postoju, wtedy trzeba dosyć długo kręcić. Co myślicie na ten temat? Dodam,że przed wymianą przekaźnika świec objawy były podobne.
Trochę szukałem i nic wiążącego nie znalazłem, stąd moje pytania.
Mam 1V z przebiegiem licznikowym 320kkm. Ciśnienie kręcone, dawka kręcona, seryjna pompa i turbina. Świece żarowe sprawne, przewody powrotne suche. Przekaźnik świec wymieniony z 102 na 60, czyli nie dogrzewa po rozruchu. Silnik zimny odpala na dotyk po 1 grzaniu nawet przy duzych mrozach, przy plusowych nawet bez ssania. Po zgaszeniu gorącego silnika i próbie odpalenia po kilku sekundach do kilku minut również jest ok. Problem pojawia się po kilkudziesięciominutowym postoju, wtedy trzeba dosyć długo kręcić. Co myślicie na ten temat? Dodam,że przed wymianą przekaźnika świec objawy były podobne.
Pompa słaba, jeśli lałyby wtryski to by silnik nierówno pracował.
Ostatnio zmieniony sob cze 19, 2010 10:11 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
- tomassss24
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
- Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
- Kontakt:
Zgadzam sie lub jeszcze ten kąt wtrysku . Ja mam podobnie ten sam silnik 1V wszystko wzorowe pali na dotyk nie kopci pracuje rowno silniczek ale po rozgrzaniu gdy dłuzej postoi to musze przekrecic dłuzej zanim zapali natomiast z wyciągnietym przyspieszaczem pali od strzała bez grzania swiec . Wydaje mi sie ze te pompy ogolnie tak maja sa mało wydajne no i moze byc cos z tym cisnieniem na pompie chyba ze sie mylet0mal pisze:Pompa słaba, jeśli lałyby wtryski to by silnik nierówno pracował.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Sprawdzany zegarem , jest 1 mm przed OT przy wciśniętym ssaniu.tomassss24 pisze:kąt wtrysku
Zdarza sie, że odpalony gorący motor telepie, jak by chodził na 3 garach, ale nie kopci. po przegazówce sie równa.t0mal pisze:jeśli lałyby wtryski to by silnik nierówno pracował.
Pali lepiej, ale nie tak dobrze jak zimny. Jest patent na sprawdzenie dynamiczne kata w tych silnikach?Q_mac pisze:spróbuj na ciepłym z wyciągniętym "ssaniem".
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
t0mal,niekoniecznie.Ja też tak miałem,że po nagrzaniu,gdy świece już nie grzały,palił gorzej.Trzeba było kiełtać go długo.t0mal pisze:Pompa słaba
Zastosowałem dodatek do paliwa Valvoline i jak ręką odjął,a pompa hula jak szalona
Wszystkie inne dodatki,które wcześniej stosowałem,czyściły tylko moją kieszeń,a ten mogę spokojnie każdemu polecić
Ostatnio zmieniony sob cze 19, 2010 21:41 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Zastosowanie tego dodatku,na pewno nie pogorszy pracy,a Twego budżetu mocno nie nadszarpnie,bo kosztuje ok.3 dych.stonefree pisze:Ale u mnie po krótkim postoju pali na dotyk.Po jakiejs poł godzinie dopiero jest kłopoi
Skoro dopiero po pół godz. takie jaja się dzieją,to sprawdź jeszcze,czy z paliwem nie płynie powietrze do pompy
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
stonefree, tak wtryskiwacze są regulowane podkładkami różnych grubości.Jednak jak już mocno leją,to żadna regulacja już im nie pomoże.Wtedy tylko wymiana końcówek-rozpylaczy.
Sprawdź jeszcze ten środek,bo on czyści cały układ paliwowy i wtryski też może odblokować jeśli przez syf w paliwie zaczęły się np. podwieszać...przez to mogą lać
Sprawdź jeszcze ten środek,bo on czyści cały układ paliwowy i wtryski też może odblokować jeśli przez syf w paliwie zaczęły się np. podwieszać...przez to mogą lać
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Ja bym obstawiał wyjechaną pompę
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości