Wymieniłem zaznaczony pomarańczową strzałką wężyk... Jeżeli chodzi o średnicę to raczej ok, wszedł bez problemu ale nie luźno. Co do długości, to faktycznie moze jest odrobinę przy krótki i jakby "naprężony/naciągnięty" cały czas ( pewien, delikatny zapas długości jest... ale nie tyle, jak w przypadku oryginalnego który wyrzuciłem ). Oryginalny miał otulinę na zewnątrz, ten który założyłem jest typowo gumowy, z jakąś przeplotką między dwoma wartswami gumy.
Czujnik N75? A może coś innego...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wymieniłeś zatem wężyk podciśnienia idący z trójnika przed N75 do akumulatora podciśnienia, jeśli chcesz sprawdzić czy to on powoduje to buczenie to zdejmij koniec tego wężyka z trójnika przed N75 a wolny króciec trójnika zaślep czymkolwiek i sprawdź czy wtedy będzie buczenie nadal słyszalne - jeśli nie to znakiem tego wężyk mimo wewnętrznego wzmocnienia może się zasysać wewnątrz.
- marcinotdi
- Mały gagatek
- Posty: 83
- Rejestracja: pt sty 22, 2010 23:08
- Lokalizacja: PZL-ZŁOTÓW
- Kontakt:
witam mam podobny choć mało uciążliwy problem w moim mk 4 ahf, też słychać u mnie buczenie po zgaszeniu silnika! tak jak w radziliście słuchałem przy gaszeniu skąd dobiega ten dźwięk, okazało się że n75 buczy i "wibruje"! sprawdziłem wszystkie wężyki są ok, autku mocy nie brakuje, co może być przyczyną i jakie mogą być ewentualne tego skutki??
z góry dziękuję za odp. i pozdrawiam!
z góry dziękuję za odp. i pozdrawiam!
BO KAŻDY CHŁOPOK Z POLSKIEJ WSI JEŹDZI GOLFEM TDI ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 169 gości