ABF przerywa po rozgrzaniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1254
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

ABF przerywa po rozgrzaniu

Post autor: skwaros » czw cze 17, 2010 20:13

ak auto się rozgrzeje to przerywa, ale tylko w czasie jazdy, obroty trzyma na luzie i tak samo się normalnie wkręca na luzie. Najbardziej odczuwalne na 1 i 2 jak się da pedał na maxa, powiedzmy mam 1 tyś. obr. dam pedał w podłogę wkręci się do 3 tyś. (różnie to bywa) potem się ostro zatrzymują obroty, rusza kawałek, znów staną i tak to mniej wiecej wygląda, robi auto tzw. kangura.

Ostatnio zmieniłem cewkę bo siadła na amen jak zrobiłem zwarcie kabla + z budą, może to było przyczyną lub cąłkowity przypadek. Pokusiłem się i kupiłem jakiś zamiennik firmy KAGER i tak myślę że może jak cewka się rozgrzeje to przerywa? Co posprawdzać i jak?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Byłem u elektryka i mówi że raczej nic z układu zapłonowego (cewka, swiece, kable itp.) auto by inaczej się zachowywało, przerywało cały czas, chodziło nierówno (na 3 gary). Przerywa tak jakby mu brakowało paliwa przy pełnym otwarciu przepustnicy, mówi żeby sprawdzic pompę, filtr paliwa.


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

Awatar użytkownika
Montrey1990
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:30
Lokalizacja: Krotoszyn
Auto: Golf 4 1.9TDi
Silnik: ALH
Kontakt:

Post autor: Montrey1990 » czw cze 17, 2010 21:31

kolego zmien sonde labda i problem zniknie mialem to samo usiebie ale gdy ja bedziesz zmienial to odlacz aku tak na 30min zeby sie komp zresetowal z bledow poprostu sonda podaje zle bledy do kompa i komp warjuje i podaje zla mieszanke paliwowo powietrzna.


MONTREY xD

Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » czw cze 17, 2010 22:06

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4135392#4135392

mam podobnie

ale u mnie sonda na wag pracuje choć dziwnie bo podczas jazdy od 04 d0 1v a jak chamuje silnikiem to spada do 0,2v

ale wczoraj zrobiłem logi dynamiczne i zauważyłem ze na ecu spada napiecie do 1,12 v i auto łapie muła ogranicza wtrysk do 1ms a sonda pokazuje wtedy ubogo

przepływka pokazuje max czyli 54%


ja mam przebicie na kablach i czekam za kasą bo mysle ze iskra sie niesie na czujnik temp układu dolotowego


ale jak jest wilgotny dzień a auto zagrzane to ciągnie jak petarda wystarczy upalny dzień i kupa


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw cze 17, 2010 23:01

Montrey1990 pisze: odlacz aku
ABF sie nie resetuje
Montrey1990 pisze:podaje zle bledy do kompa
sonda nie podaje błędów tylko napięcie, poza tym skoro są złe będy to pewnie są i dobre twoim zdaniem ?
skwaros, podłącz się autem do Vaga, ale zanim to zrobisz musisz być na 100 % pewien że układ zapłonowy czyli kable świece kopułka cewka sa dobre


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1254
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

Post autor: skwaros » pt cze 18, 2010 20:25

Byłem na Vagu, program Polski Vag 4.9 - żadnych błędów. Dzisiaj podłączyliśmy manometr na przewód paliwowy, w spoczynku 2, a jak się wciśnie gaz do 3 bary, ale jak na złość auto w tym momencie normalnie przyśpieszało i można uznac za pomiar nie miarodajny, ale jak by coś z pompą do by cały czas przerywała.

Jedynie co to wstawić auto do mechanila-elektryka i niech szuka po kolei :panna: . Ja sam nie sprawdze czy kable dobre itp.


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt cze 18, 2010 20:36

Paweł Marek pisze:Montrey1990 napisał/a:
odlacz aku
ABF sie nie resetuje
Montrey1990 napisał/a:
podaje zle bledy do kompa
sonda nie podaje błędów tylko napięcie, poza tym skoro są złe będy to pewnie są i dobre twoim zdaniem ?
i nie ma przepływki.
ludzie nie wiecie to nie piszcie...nie znacie silnika to tylko w błąd wprowadzacie

[ Dodano: Pią Cze 18, 2010 20:37 ]
skwaros, poszperaj w dziale 16v troche bylo tego opisywane



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 18, 2010 21:21

skwaros pisze:Dzisiaj podłączyliśmy manometr na przewód paliwowy, w spoczynku 2, a jak się wciśnie gaz do 3 bary
złe wyniki ma być na odpalonym silniku 2,5 bara z weżykiem i 3 bary bez wężyka podciśnieniowego do regulatora ciśnienia.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1254
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

Post autor: skwaros » pt cze 18, 2010 22:31

Paweł Marek pisze:złe wyniki ma być na odpalonym silniku 2,5 bara z weżykiem i 3 bary bez wężyka podciśnieniowego do regulatora ciśnienia.
2 na luzie były, a przy dodaniu gazu 3. mi auto przerywa tylko przy dodaniu gazu i w czasie mierzenia ładnie przyspieszało. o co chodzi z tym wężykiem.

mierzyli ziomusie co dłubia przy autach i ścigają się w zawodach SSS, takie ogarnięci i mówił ze jest dobrze.


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob cze 19, 2010 12:31




Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 135 gości