Problem z rozdzielaczem mK3 2,0 GTi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kamillogry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:23
Lokalizacja: Wołów

Problem z rozdzielaczem mK3 2,0 GTi

Post autor: kamillogry » pt cze 18, 2010 19:49

Witam.
Mam problem z moim golfem ,a mianowicie nie chciał dzisiaj zapalic. Sprawdzilem pompe paliwa i wszystko spoko,paliwo dochodzi. Miernikiem polecialem bezpieczniki i wszysko ok,poszlem dalej gdzie ginie prąd i do rozdzielacza dochodzi a z rozdzielacza juz 0,00 . Wymienilem palec i kopulke na nowa,przewody sa wymieniane 6 miesiecy temu , i nadal nic.
Mozliwe ze kable pomieszalem w podlaczeniu do cewki i nie mam pojecia jak teraz szly.
Moze ktos zna kolejnosc podlacznie kabli ,najlepiej jakbyscie napisali lub zaznaczyli od ktorego liczac.
Z gory dzieki Obrazek



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt cze 18, 2010 20:15

a niby jak ma Ci wychodzić z niego napięcie i gdzie ? palec przecież nie ma kontaktu z punktami kopułki , tam jest tylko przeskok iskry , WYSOKIE NAPIĘCIE :bajer:



kamillogry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:23
Lokalizacja: Wołów

Post autor: kamillogry » pt cze 18, 2010 20:55

Chodzi mi o to,ze do rozdzielacza jest ok a na kablach juz nie ma pradu czy to cos w rozdzielaczu czy kable padly??
A ja sprawdzam na bolcach na kopulce tez nie ma pradu jak krece
Jakies pomysly???



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 18, 2010 21:13

kamillogry pisze:Jakies pomysly???
napisz co ty sprawdzasz i jak, miernikiem napięcia tu nie stwerdzisz, mozesz tylko obserwować czy jest iskra.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kamillogry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:23
Lokalizacja: Wołów

Post autor: kamillogry » pt cze 18, 2010 21:30

Sprawdzilem miernikim czy cokolwiek wskazuje do rozdzielacza,jest prad,na kablach WN jak krece nie ma na zadnym iskry . Normalnie wypielem swiece w garazu jest ciemno i na wszystkich 4 nie ma iskry
Pierwsze co to kable WN wpadaja w glowe ale wymienialem i raczej watpliwe zeby padly po 6 miesiacach
Ostatnio zmieniony pt cze 18, 2010 21:31 przez kamillogry, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 18, 2010 21:34

kamillogry, weź trochę zwolniij i pomyśl, czym mierzysz napięcie wynoszące kilka tysięcy volt? Odłóż miernik, wyciąg środkowy kabel zapłonowy z kopułki, zbliż go do masy silnika, kolega niech zakręci rozrusznikiem i wówczas patrz czy iskra skacze, tylko to mają być krótkie próby żeby silnika nie zalewać i katalizatora nie zniszczyć. Jeśli iskra nie skacze to twój problem nazywa się brak iskry i pod takim hasłem szukaj na forum (czujnik halla, cewka, razdko inne rzeczy typu usterka zasilania albo sterownika silnika)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kamillogry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:23
Lokalizacja: Wołów

Post autor: kamillogry » pt cze 18, 2010 21:44

Ok,teraz lapie wszystko!
Jutro zabiore sie za to co napisales i poszperam po forum.
Czyli jak jest iskra na kablu srodkowym ,to kable WN do wymianki.
Dzieki za szybko adpowiedz



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 18, 2010 21:56

nie koniecznie kable, powoli, jesteś w gorącej wodzie kompany. A może kopułka, albo palec? Posprawdzaj wszystko


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kamillogry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:23
Lokalizacja: Wołów

Post autor: kamillogry » pt cze 18, 2010 21:59

Wlasnie bylem sprawdzic ,nie udalo mi sie dotknoc masy,bo za krotki kabel,ale dotykalem innego miejsca i nie ma iskry na kablu srodkowym z kopulki.
Zaznaczam ,ze kopulke i palec dzisiaj wymienilem na nowe.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob cze 19, 2010 10:44

skoro cewka nie wytwarza iskry to patrz co wyżej napisałem i szukaj przyczyny (hall, cewka najcześciej)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kamillogry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:23
Lokalizacja: Wołów

Post autor: kamillogry » sob cze 19, 2010 12:09

Wlasnie wymatowalem cewke i mialem jechac po nowa ,ale z ciekawosci sprawdzilem czy na kablu dochodzacym do modulu cewki czy jest prad . jest 3 pinowy i na jednym jest 11 , a na 2 po 0,czy tak ma byc??



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob cze 19, 2010 12:14

tak ma być , jeden kabel to masa , drugi zasilanie z wyłącznika zapłonu , trzeci to impuly ze sterownika , więc jak silnik nie pracuje to tylko na jednym ma być napięcie , ruch hallem powoduje impulsy prądu na kablu zielonym do modułu cewki



kamillogry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:23
Lokalizacja: Wołów

Post autor: kamillogry » sob cze 19, 2010 12:16

Super,o to mi chodzilo,dopiero sie ucze na wlasnym aucie,ale po takim wylumaczeniu kumam to.
Dzieki bardzo za pomoc

[ Dodano: 19 Cze 2010 14:26 ]
Problemem byla cewka i zla kolejnosc podlaczenia kabli do kopulki.
Dzieki za pomoc

[ Dodano: 19 Cze 2010 17:41 ]
Wszytkie porady pomogly w odpaleniu auta,pieknie cykal na wolnych obrotach . ale jak tylko sie nim przejechalem jakies 500 m okazalo sie ze jest calkiem mulowaty ,wogole nie ma kopyta jak przed problemem. niewazne czy jade czy stoi na wolnych ,szarpie i zuca silnikiem. Sprawdzilem jeszcze kable i z 4 kabla iskra jest mocna i wyrazna,a z 1 2 3 jest ale takie jakby skromne pykanie pradu.
Jestem w Danii i do mechanika jak sie udam to podwoje wartosc tego golfa.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob cze 19, 2010 22:52

Możliwe że masz że masz źle włożony aparat zapłonowy, i teraz palec nie trafia w styki kopułki, opisy sa na forum jak to ustawić, a przynajmniej sprawdzić


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości