coś się dymi zza kierownicy jak włanczam wycieraczki

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mobil01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 298
Rejestracja: wt maja 03, 2005 11:59
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

coś się dymi zza kierownicy jak włanczam wycieraczki

Post autor: mobil01 » czw kwie 20, 2006 21:22

otóż mam taki problem jak w temacie dzis miałem dłuższą trasę przez Tarnowskie góry:p i pod samym domem wlanczając wycieraczki zauważylem ze coś mi się dymi zza kierownicy z tego prześwity miedzy obudową (naba) a kierownicą działo się tak tylko po płączeniu wycieraczek. Przyjechałem jednak w tę ulewę do domu bez wycieraczek, włanczam a ty już nic nie dymi... co to mogło być ??? czy jest toneibezpieczne ???


mam jeszcze jeden maly problem otóż moj silnik 1.6 ABU (jednopunktowy wtrysk) PO wciśnieciu gazu ponad 3 000 obrotow dosłownie pożera benzynę!!!!!! na własne oczy widziałem jak wskazówka idzie w dół... (myślalem że mam bak dziurawy) :D po zdjeciu nogi z gazu i zejście na 2500 obrotów wszystk jest OK czemu tak jest czy jest to wina komputera czy co ?? czy założenie magnetyzera, mam maksor Econo - (w maluchu) da jakiś efekt???

PROSZę O POMOC



Awatar użytkownika
yank
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 613
Rejestracja: śr lut 15, 2006 09:25
Lokalizacja: Zebrzydów/Świdnica
Kontakt:

Post autor: yank » czw kwie 20, 2006 22:11

pewnie ci sie styki na manetce od wycieraczek spaliły i robią zwarcie....wymień dobra rada



mobil01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 298
Rejestracja: wt maja 03, 2005 11:59
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: mobil01 » czw kwie 20, 2006 22:40

same styki można wymienić ??? jaki jest ich koszt ???


Szacuneczek dla wszystkich auto maniaków - takich jak ja :-)

moje MK3

Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » pt kwie 21, 2006 01:28

mobil01 pisze:same styki można wymienić ??? jaki jest ich koszt ???
samych stykow nie wymienisz, musisz cala manetke, mi tak sie zakopcilo ale z manetki dlugich swiatel --> wymienilem ta lewa manetke i jest git :grin:

uzywka kosztuje gdzies z 40 zl no chyba ze masz MFA to wtedy z 80zl


magnetyzerow zadnych nie zakladaj bo to lipa maksymalna...



Awatar użytkownika
miszel78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:51
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Kontakt:

Post autor: miszel78 » pt kwie 21, 2006 10:12

ja wymienialem ostatnio manetke od wycieraczek. Rozbieralem to wszystko kilka razy bo rozne rzeczy przy okazji psulem, ale teraz juz mysle ze wiem wszystko co i jak. Jakbys potrzebowal jakis porad to pisz do mnie. Kupilem manetke za 40 zł nowa bez MFA (tylko ta od wycieraczek).

pozdrawiam


[url=http://dziecineostrady.prv.pl][img]http://img191.imageshack.us/img191/3922/troll7sx.jpg[/img][/url]

rooboo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt lis 15, 2005 11:38
Lokalizacja: Pilawa
Kontakt:

Post autor: rooboo » pt kwie 21, 2006 11:27

Witam mam podobnie... czasami zakopci z pod kierownicy ale odpowiedzialne za to zjawisko są wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia wspomagane przez rozmaite PLAKI i CZYŚCIKI do tapicerki. Teraz czyszcząc deskę rozdzielczą staram sie nie pryskać w tą okolicę. Moja rada... rozebrać i wyczyścić benzyną extrakcyjną... (nie zaszkodzi).. POZDR...


++++++++ CB CH.19 ++++++++
PRESIDENT JACKSON

mobil01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 298
Rejestracja: wt maja 03, 2005 11:59
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: mobil01 » pt kwie 21, 2006 16:29

no u mnie do palaku to aż się tam klei...:) ale całą manetke ...40 zł ??? :) fuck! a zczy jest możliwe że przewód od masy nie łączy i "nie masuje" wtedy sie kable przegrzewają... no i przeciez wycieraczki chodzą... a pożniej wo wogóle nic się nie działo
a co z tym spalaniem czemu tak jest ?

[ Dodano: Sob Kwi 22, 2006 15:40 ]
Wszystko naprawione - jeżeli by kogoś interesowalo to napiszę ze nie wymieniałem całej manetki ponieważ przyaplona byla tylko mala część. Wszystko dokladnie wyczyściłem (dało się zeskrobać) i polałem oliwą żeby się nic nie przycierało. Przed założeniem należy przez dobrą chwile powłanczać i wyłanczać wszystkie opcje czyli czy chodza kierunkowskazy awaryjne czy w górę się nie zacina i w dół. Tak poruszac przez chwile i jest pewność ze bedzie dobrze. A tak na marginesie to wykonanie tego przełącznika jest fatalne. Powinno to być hermetycznie zamknięte i odstęp między blaszkami powinien być większy. Jakby komuś się coś dymiło to nie włanczać wogóle tych przełączników bo z tego co widziałem na innym (zepsutym) wylączniku to nie dość że przepali się taka blaszka to nawet plastik dookoła się zwęgli i wtedy wymiana manetki obowiązkowa. Szkoda narażać się na koszty.


Szacuneczek dla wszystkich auto maniaków - takich jak ja :-)

moje MK3

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 552 gości