wady TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt kwie 18, 2006 15:41

dziechu pisze:W TDI (i chyba wszystkich dieslach), szczegolnie przy wylaczaniau - zawsze telepnie.
no to sprawdź sobie czy dziala zawór stop na pompie (N109)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt kwie 18, 2006 15:46

Corvax pisze:
dziechu pisze:W TDI (i chyba wszystkich dieslach), szczegolnie przy wylaczaniau - zawsze telepnie.
no to sprawdź sobie czy dziala zawór stop na pompie (N109)
Czyli jak? On bylby odpowiedzialny za to telepanie? U mnie telepalo powaznie a po wymianie poduszki jest duzo lepiej..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt kwie 18, 2006 15:49

Zawór N109 odpowiada za gaszenie silnika - odcinajac dopływ paliwa - VAGiem łatwo sprawdzic bo jest to jedna z pozycji w tescie podzespołów wykonawczych - slnik powinien wtedy zgasnąć.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » wt kwie 18, 2006 15:51

Gdyby nie dzialal, to chyba bylby problem ze zgaszeniem silnika. Telepie we wszystkich dieslach, to juz obserwuje od wielu lat u wszystkich znajomych co maja diesle. U jednych bardziej, u innych mniej, ale nigdy tak gladko jak w benzynowym.

[ Dodano: 18 Kwi 2006 15:52 ]
Silnik gasnie natychmiast, ale z telepnieciem (moze 0.5sek).



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt kwie 18, 2006 15:52

Corvax pisze:Zawór N109 odpowiada za gaszenie silnika - odcinajac dopływ paliwa - VAGiem łatwo sprawdzic bo jest to jedna z pozycji w tescie podzespołów wykonawczych - slnik powinien wtedy zgasnąć.
Eeee nic nie wnioslo.. telepalo od roku, VAGa podpinalem nie raz, ostatnio na przegladzie 2 weeki temu i no problem, poducha wymieniona.. wydaje sie tylko przyzwyczaic..

Pozdro
Gitner

[ Dodano: Wto Kwi 18, 2006 3:54 pm ]
dziechu pisze:Silnik gasnie natychmiast, ale z telepnieciem (moze 0.5sek).
Dokladnie.. podsumowujac moj nie gasnie jak benzyna tylko jak diesel.. :jezor:


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt kwie 18, 2006 16:12

dziechu pisze:Gdyby nie dzialal, to chyba bylby problem ze zgaszeniem silnika
nie byłoby problemów bo u mnie nie działa :P, tyle tylko że telepie - dzis akurat bede wymieniał to napiszo na ile sie zmieniło


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Chomik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: sob cze 25, 2005 17:37
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Re: wady TDI

Post autor: Chomik » wt kwie 18, 2006 16:24

hoze pisze:mam Pytanie jakie mają wady silniki 1,9 tdi 110KM???????? :otepienie:
Uzytkuje taki silnik już rok czasu i jak da mnie do tej pory jest bez wad, co do telepania to odczuwam jedynie przy dojeżdżaniu do świateł małe kołysanie jakby silnik przygasał, ale jak juz stane jest oki.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: wady TDI

Post autor: cowboy » pt kwie 21, 2006 10:08

Chomik pisze:
hoze pisze:mam Pytanie jakie mają wady silniki 1,9 tdi 110KM???????? :otepienie:
Uzytkuje taki silnik już rok czasu i jak da mnie do tej pory jest bez wad, co do telepania to odczuwam jedynie przy dojeżdżaniu do świateł małe kołysanie jakby silnik przygasał, ale jak juz stane jest oki.
a to juz jest z tego co tu pisali wada mk4 - w sensie to telepanie przy dojeżdżaniu do świateł - w silniku AFN tego nie ma..



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » pt kwie 21, 2006 13:31

Gitner pisze:Bula88 napisał/a:
w 1z najbardziej wadliwa jest elektryka...

Dziwne, jak narazie nie zauwazylem, a auto ma juz 12 lat...

Pozdro
Gitner
Razal pisze:Bula88 napisał/a:
w 1z najbardziej wadliwa jest elektryka...

Dziwne, jak narazie nie zauwazylem, a auto ma juz 12 lat...

Pozdro
Gitner


jak przypadkowy pan Heniek majstruje zbyt dużo w elektryce to jest wadliwa
osobiscie znam pare 1z ktore ostro narzekaja na elektryke, na forum jest paru znajomkow co sie im tez waliła elektryka,



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 256 gości