
Następnie przydałoby się zaopatrzyć w blokady do rozrządu - ustawiasz rozrząd, blokujesz wał, luzujesz śrubę na wałku pompy, rozpinasz rozrząd, zakładasz ściągacz na koło, lub jeśli nie masz to podważasz koło czymś i uderzasz młoteczkiem w nakrętkę (oby nie w wałek!), jeśli nie zejdzie to pokręć kołem i podważ w innym miejscu.
Jak koło zeskoczy to odkręcasz nakrętkę do końca, zdejmujesz koło, wyjmujesz klinik z wałka i odkładasz w bezpieczne miejsce.
Następnie dobrym i w miarę krótkim płaskim kluczem 17mm poluzujesz przewody do wtryskiwaczy przy pompie (raczej nie napieraj bo powyginasz nurniki, uderz dłonią w klucz), jeśli chcesz możesz też poodkręcać przy wtryskach i wyjąć to całkiem (będzie łatwiej założyć pompę), ale to nie jest konieczne.
Następnie kluczem 13mm odkręcasz dwie nakrętki od strony rozrządu, jedną śrubę z dugiej strony i jedną przy wsporniku przy wyjściach na wtryski. Pompa wychodzi w prawą stronę.