Wiszący wężyk od gaźnik - jak podłączyć

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

walldeck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw lis 10, 2005 12:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Wiszący wężyk od gaźnik - jak podłączyć

Post autor: walldeck » czw cze 17, 2010 17:15

Witam serdecznie.
Załączam zdjęcia z mojego MK II rocznik 88 silnik 1,6 bezyna-gaz. Prosiłbym o nakierowanie mnie gdzie mam podłączyć wiszący wężyk. Zrobiłem zbliżenia gdzie prawdopodobnie możaby było go podłączyć ale nie jestem pewien. Jak zatkam wąż palcem to obroty spadają jakby go muliło.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

dzięki i pozdrawiam


Profesjonaliści zbudowali tytanica, a amatorzy arke noego!

artur b.
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 16:24
Lokalizacja: Witkowice/ok. Częstochowy

Post autor: artur b. » czw cze 17, 2010 17:59

jeśli chodzi o ten wężek z 3 obrazka, to na 99% podłączasz go do takiej zielonej bańki(zbiornik ?wyrównawczy? podciśnienia, czy jakoś tak).

[ Dodano: 17 Cze 2010 18:03 ]
ogólnie to masz duże braki w układzie podciśnień, jeśli masz tyle wolnych przewodów.



Awatar użytkownika
gasiorx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:34

Post autor: gasiorx » czw cze 17, 2010 21:49

na pierwszych dwoch zdjeciach masz odpowiedz gdzie ten wezyk z trojniczkiem ona ma byz do tego malego ustrojstwa co niby cofanie sie gazu amortyzuje czy cos generanie zeby nie szwrpalo jak puscisz na luz na wolnych albo jakos tak ale dokladnie nie powiem

jeszcze inna opcja ze ten wezyk kiedys byl pod parownikiem jesli byl wymieniany
Ostatnio zmieniony czw cze 17, 2010 21:51 przez gasiorx, łącznie zmieniany 1 raz.



walldeck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw lis 10, 2005 12:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: walldeck » wt cze 22, 2010 18:12

podłaczyłem wężyk do tego zielonego bączka, wygląda na to że faktycznie tam było jego miejsce, ale wraz z podłaczeniem obroty jałowe spadły do ok 400 i silnik zdycha na gazie. Moje pytanie która gajga służy do regulacji wolnych obrotów. Załączam zdjęcia:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Profesjonaliści zbudowali tytanica, a amatorzy arke noego!

Awatar użytkownika
gasiorx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:34

Post autor: gasiorx » wt cze 22, 2010 18:43

JEZELI WCZESNIEJ AUTO CHODZILo dobrze bez podlaczonego tego wezyka to go zdejmij z powrotem i gra jesli sa jednak probleny to wolne obroty mozesz podniesc na parowniku jesli ustawiasz gaz krecac srubka jest albo plastikowa albo mosiezna zalezy jaki parownik a czy na benzynie tez jest ten problem z obrotami jesli tak to trzeba na silniku regulowac na gazniku bezposrednio



walldeck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw lis 10, 2005 12:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: walldeck » wt cze 22, 2010 20:10

Na bezynie jest okej. Na gazie tragedia. Wczesniej byl podlaczony ten wezyk, smierdzi z niego gazem i syczy wiec wydaje mis ie ze musi byc podlaczony. Dodałem zdjecia parownika aby ktoś mi pomógł wskazać śrube od wolnych obrotów. Jedna gajga jest na węzu ale to chyba od ilosci mieszanki a druga na tym parowniku, lecz jak ja krece to nic sie nie dzieje za bardzo...


Profesjonaliści zbudowali tytanica, a amatorzy arke noego!

Awatar użytkownika
gasiorx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:34

Post autor: gasiorx » wt cze 22, 2010 20:15

WOLNE OBroty ustawiasz tylko i wylacznie na parowniku, sruba na wezu sluzy do ustawiania dawki gazu pod obciazeniem tj. wtedy gdy dodajesz gazu jadac więc tam nie ruszaj,
do dobrej regulacji rozgrzej sobie auto i na parowniku krec ta srubka wpierw w lewo az zaczna obroty wzrastac lub w prawo w obydwie strony bedzie cos takiego ze po pewnym momencie znowu zaczna spadac wiec musisz sobie znalezc jakis zloty srodek pomiedzy wiec do dziela a na pewno ustawisz chyba ze parownik juz sie skonczyl i tylko regeneracja membran wtedy bo na zjeciu za swiezo on nie wyglada cos

[ Dodano: 22 Cze 2010 20:17 ]
a mozesz dac jakiesz bardziej szczegolowe zdjecia parownika bo ja tan nawet tej srubki do regulacji nie widze



walldeck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw lis 10, 2005 12:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: walldeck » wt cze 22, 2010 20:18

Parownik ma dobre 5 lat, cięzko tez odpala, jak temperatura jest poniżej 10 stopni na plusie to wogole tragedia, tylko na bynie. Śruba kreciłem dzisiaj na rozgrzanym silniku i żadnej reakcji. Co się stanie jak ja wykręce?:)
Zdjęcie number jeden z ostatnej seri tuz na tym czym gdzie jest plus i minus. Widac taka posmykana gałke bo ją dziisaj kombinerkami kręciłem:D
Ostatnio zmieniony wt cze 22, 2010 20:19 przez walldeck, łącznie zmieniany 1 raz.


Profesjonaliści zbudowali tytanica, a amatorzy arke noego!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt cze 22, 2010 22:15

http://www.ruddies-berlin.de/sen2e2.htm rysunek 8 (bild 8 ). Reduktor do regenracji po ok 80-100 tysiącach najpóźniej
Ostatnio zmieniony wt cze 22, 2010 22:22 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
gasiorx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:34

Post autor: gasiorx » śr cze 23, 2010 08:56

skoro masz takie problemy to ewidentnie parownik do regeneracji!! bez dwóch zdań tylko wymieniać bądź regenerować, jak wybierzesz tak zrobisz



walldeck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw lis 10, 2005 12:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: walldeck » śr cze 23, 2010 15:13

Rozumiem że reduktor a parownik to to samo? Jaki polecacie dla Gaxnika pietburga 2 EE? czy najlepiej taki sam. COs jeszcze się wiąże z wymianą prócz parownika/reduktora?


Profesjonaliści zbudowali tytanica, a amatorzy arke noego!

Awatar użytkownika
gasiorx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:34

Post autor: gasiorx » śr cze 23, 2010 16:23

MÓWIąc taki sam jak poprzedni jaki masz na myśli jaką firme podaj, oznaczenie, a parownik i reduktor to chyba zamienne słowo raczej



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 106 gości