[mk2] ile kosztuje wymiana i sam kolektor hamowania??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

darecki6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt lut 19, 2010 10:56
Lokalizacja: lodz

Post autor: darecki6 » śr cze 16, 2010 16:26

no wlasnie też sie nad tym zastanawiałem dlaczego przednie chamuja pierwsze .bo przy motocyklu zblokowanie przedniego chamulca w błocie lub na sniegu oznacza kąpletną utrate kontroli nad pojazdem .a chamulec roboczy tylny dziala osobno i stabilizuje tor jazdy


darecki6

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw cze 17, 2010 06:54

darecki6 pisze:dlaczego przednie hamują pierwsze .bo przy motocyklu zblokowanie przedniego hamulca
nie porównuj motocykla z autem, to dwa rożne pojazdy :chytry:


:-k ...

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw cze 17, 2010 08:22

darecki6 pisze:przednie chamuja pierwsze
nie pierwsze, tylko slabiej, to chyba zasadnicza różnica.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw cze 17, 2010 12:56

Corvax pisze:Ja tam go wywaliłem i jest OK, blokuje tylko wtedy jak mocno depne a jak normalnie to normalnie, pojechałem nawet na diagnostykę i też było wsio dobrze, z tyłu mam tarcze i jak je montowałem okazało sie ze korektor padł, zaciągnąłem porad kilku forumowiczów (ze słusznym stażem jeśli chodzi o wiedzę na temat VW) i go ominąłem.
Pogadamy jak będziesz miał awaryjną sytuację w zakręcie i Ci tył przyblokuje...

Mi również cieknie korektor. Kupiłem uzywkę ale problem jest z odkręceniem. Używkę dostałem z mocowaniem bo nie mogli odkręcić. Wlazłem pod samochód i się dowiedziałem, że u mnie też ktoś próbował. Wymiana wydaje się niezbyt skomplikowana ale śruby są zapieczone na amen. Zapieczone w samym korektorze a nie gwińcie. od zakupionego korektora odciąłem mocowanie i myślałem ze wyciągnę śruby. Niestety nie, dopiero zdrowy młotek wytłumaczył, że śruby mają wyjść. Niestety korektor chyba tego nie wytrzymał bo zauważyłem różnicę w przepływie na zestawie otworów. Domyślam się ze w obu powinno być tak samo (L=P)

Po wejściu pod auto nie udało mi się nawet poruszyć śrub, potrzebne będzie zdrowe cięcie aby uwolnić mocowanie. Tu może być problem z oceną kosztów robocizny.



Robicco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt cze 11, 2010 09:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Robicco » czw cze 17, 2010 15:22

Jestem właśnie po wymianie Korektora w mk3 1.6 bębny.
Pytałem w sklepie: 320zł, Są (katalog) dwa identyczne, różnica w nawierceniu otworu w obudowie korektora, kazali sie zorientować.Zajechałem do mechanika który w godzinę miał nowy za 270zł. Wymiana problemowa, było nawet grzanie i rozwiercanie.
PZDR



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 412 gości