Amortyzatory tylne - twarde
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Amortyzatory tylne - twarde
Wymieniłem tylne amortyzatory wraz z gumowymi odbojami .Golf stał się tak twardy, że odnoszę wrażenie jakbym jechał furmanką na kołach z żelaznymi obręczami. Mam pytanie czy ktoś zetknął się z takim zjawiskiem.
zbyszek s
I ta druga Twoja sugestia może być trafna. Na starych amorkach mogło być bardziej miękko.człek pisze:Jaki masz rozmiar opon?
Wydaje mi się, że może za bardzo się przyzwyczaiłes do "wyjechanych" amortyzatrów i masz teraz takie subiektywne odczucie
Z drugiej strony masz pewność, że zostały założone odpowiednie amortyzatory?
zbyszek s
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Ja tak miałem, kupiłem nowe amory 40zł 1szt. auto po miesiacu stało sie tak twarde że jechałem jak w ciagniku, wywaliłem amory wstawiłem kumpla ORi używane i płynąłem jak kajakiem w basenie Po wyciągnieci amorów i po teście ręcznym okazało sie że amory w każdą strone pracowały ciezko, ciezej niż normalny amor przy wyciągniu...
Ostatnio zmieniony śr cze 16, 2010 23:42 przez Johnatan, łącznie zmieniany 1 raz.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Johnatan pisze:Ja tak miałem, kupiłem nowe amory 40zł 1szt. auto po miesiacu stało sie tak twarde że jechałem jak w ciagniku, wywaliłem amory wstawiłem kumpla ORi używane i płynąłem jak kajakiem w basenie Po wyciągnieci amorów i po teście ręcznym okazało sie że amory w każdą strone pracowały ciezko, ciezej niż normalny amor przy wyciągniu...
Nie kumam co to jest " kumpla ORi ". Jak będę wiedział co to znaczy , to pewnie skorzystam z Twojej rady bo godna uwagi. Dzieki.
zbyszek s
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Jak jest twardo - oznacza to że tuleje na belce są wybite , zmieńcie a zobaczycie różnicę , one też w małym stopniu działają jak amory bo odbijają
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Dopisze kilka słów od siebie, otóż auta mogą wam się wydawać Twarde, i dobrze się wam wydaje ale trzeba coś sprostować mianowicie golfy 2 mają regulowaną twardość zawieszenia(chodzi mi o amortyzatory) Miałem stare Amortyzatory Delphi i wyjechane były doszczętnie auto się kołysało, nie miało przyczepności, założyłem Gazowe Magnumy(twardsze od olejowych, do jazdy sportowej) i auto stało się twarde ale wyregulowałem na śrubach amortyzatorów i jest GIT. Tak więc to nie jest wina opon czy złych amortyzatorów, bo złych za cholore nie zamontujesz na McPhersonie. To jest wina złej regulacji amortyzacji.
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Regulacja
Jestem ciekaw tej regulacji na śrubkach
może jakieś zdjęcia ??
Ja mam z tyłu założony jakiś zestaw od kumpla chyba FK -40
i jeździ sie jak taczką. ciężko się przyzwyczaić,
a jak ktoś jedzie z tyłu to odbija się od sufitu
Ale w zakrętach przyklejony
pozdr
może jakieś zdjęcia ??
Ja mam z tyłu założony jakiś zestaw od kumpla chyba FK -40
i jeździ sie jak taczką. ciężko się przyzwyczaić,
a jak ktoś jedzie z tyłu to odbija się od sufitu
Ale w zakrętach przyklejony
pozdr
Ostatnio zmieniony pt cze 18, 2010 09:37 przez superkasztan, łącznie zmieniany 1 raz.
Somewhere in Nowhere
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
gdzie przepraszam ???reanimat pisze:i auto stało się twarde ale wyregulowałem na śrubach amortyzatorów i jest GIT.
regulacja tłumienia w magnumach ?? najanszym szicie ? no daj spokój...
jedyne srubki to mocowania w kielichu i sruba mocująca amor do belki na dole..
tej z belki na pewno nie ruszales, , a te mocujące góre.. to i tak nic nie da , bo zeby zmienic tłumienie , to nalezy zaingerowac we wnetrze amora !
no.. ale moze wymyslili teraz cos lepszegp moze trzeba magnetyzer załozyc teraz, zeby zmiękczyc amora
[ Dodano: Pią Cze 18, 2010 10:00 am ]
NIE MA TAKIEGO CZEGOS W SERYJNYCH ZAWIESZENIACH DO MK IIreanimat pisze:To jest wina złej regulacji amortyzacji.
nie , za pieniądze takie jakie sie płaci za magnum jakies amorki
zakladasz i jest.. a gazówki nie są do sportowej jazdy ( ale moze kolego jestes z rejonów gdzie czerwony kolor sprezyny oznacza ze ejst baardz twarda, zółtea mniej , a czarna wogole nie twarda to ok ) bo sportowe , to sa do nizszego zawieszenia i są krótsze , a po co to chyba wiesz skoro ty masz regulacje na srubkach
co do amortyzacji i problemu jazdy na zelaznym kółku.. to jakie kolega kupił amorki ? olejowe ? gazowe ? jakiej marki ? a jak wygladają tuleje belki ? czy nie tłuką podczas jazdy ??
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Koledzy kłaniam się nisko w pas skoro podważacie inżynierów Volkswagena zdjęcia oraz instrukcja jak co i kiedy zrobić by wyregulować twardość zawieszenia jest podana w programie komputerowym Workshop Data ATI, jak tylko ściągnę i zainstaluje program dołącze screeny.
Ostatnio zmieniony pt cze 18, 2010 12:10 przez reanimat, łącznie zmieniany 1 raz.
Przepraszam nie doczytałem aczkolwiek obiecałem więc jest fotka tekstu z programu, niestety dotyczy ona jedynie przednich amortyzatowór, przepraszam zwracam honor
http://zapodaj.net/ceac0958afd0.jpg.html
http://zapodaj.net/ceac0958afd0.jpg.html
Ostatnio zmieniony pt cze 18, 2010 13:45 przez reanimat, łącznie zmieniany 1 raz.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
i takich które maja taką mozliwosc regulacji tłumieniareanimat pisze:jedynie przednich amortyzatowór
http://img819.imageshack.us/i/dsc02536.jpg/ mam nadzieje , ze widzisz roznice , jezeli nie to pojde i zrobie Ci dokladniejsze zdjęcia
zwykłe amory nie maja tej regulacji, jak sobie bedziesz kręcił tłoczyskiemt to nic Ci to nie da
[ Dodano: Pią Cze 18, 2010 2:10 pm ]
dokładnie .. tak jak mówisz.. pocwicz jeszczeguti pisze:Pozdro&Poćwicz
skoro temat dotyczy tylnych amorków.. to nie wiem skąd Twoja informacja skoro byłes pewny ,ze sie reguluje.. a pozniej , ze to chodzi o przednie.. jak sie komus cos doradza.. i poznije jeszcze miesza w to konstruktorów VW itd.. to powinienes byc tego pewnym
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 168 gości