stuki-co to moze byc??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

orson06
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn lis 26, 2007 14:29
Lokalizacja: Gorzów

stuki-co to moze byc??

Post autor: orson06 » śr cze 16, 2010 16:32

witam
jakis czas temu pisalem o w/w stukach, doradzaliscie ze to panewki.
Dzis w koncu oddalem auto mechanikowi ktory zrzucil miche, sprawdzil panewki na kilka sposob i mowi ze to nie od nich.. co to moze byc?
stuk podobny jak do panewek ale jak widac to jednak chyba nie to..
dzwiek jest mocniejszy jak auto zimne a jak sie nagrzeje to wtedy slychac juz tylko delikatniem, ogolnie stuki slycha do 2000 obrotow powyzej nikna. co jeszcze sprawdzic??

[ Dodano: 16 Cze 2010 16:35 ]
jeszcze zauwazylem ze jak ruszam pod gorke pod obciazeniem to slychac mocniej stuki.



Awatar użytkownika
brateq
VWholic ;D
VWholic ;D
Posty: 274
Rejestracja: pn paź 12, 2009 00:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brateq » śr cze 16, 2010 17:06

Przyjrzyj się na klawiaturę zaworów, i popychacze.
Olej masz w normie?


3 Victorie, lewa, prawa jedna na górze, jeżdżę Volkswagen-em, to leży w mojej naturze =)
Golf 3 Red Devil By Me ;D

orson06
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn lis 26, 2007 14:29
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: orson06 » śr cze 16, 2010 17:08

olej w normie, valvoline max life 10w40. ale wlasnie slychac bardziej dol silnika..tak mie sie wydaje. zreszta mechanik sam mowil ze tak popychacze nie pukaja.



Awatar użytkownika
Badyl
Zaklinacz VR6
Zaklinacz VR6
Posty: 589
Rejestracja: wt lut 16, 2010 23:44
Lokalizacja: DOL
Kontakt:

Post autor: Badyl » śr cze 16, 2010 18:37

przyłącze się
wibracje silnika przy zwalnianiu (2.0 16v/9a) wibracje i wielki huk w kabinie. Przy obciążeniu silnika hałas znika. Dodam tylko że jak się do kulałem do domu to pękł mi króciec od wody która obrzygała mi cały silnik, ale nie wiem czy to ma związek

Olej jest, nie kopci


Obrazek
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======> :toimonster:
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda

orson06
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn lis 26, 2007 14:29
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: orson06 » śr cze 16, 2010 18:55

niedawno dzwonil mechanik ze przejrzal dokladnie te panewki i nic nie widzi. wrecz w idealnym stanie sa. i zostawil sobie jeszcze auto zeby je posluchac rano i poszukac jeszcze przyczyny. a jak wy sadzicie?
co to moglo by byc?

[ Dodano: 16 Cze 2010 19:31 ]
mam jeszcze pytanko-czy mozna z dołu okreslic stan głownych (górnych) panewek??



Awatar użytkownika
brateq
VWholic ;D
VWholic ;D
Posty: 274
Rejestracja: pn paź 12, 2009 00:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brateq » śr cze 16, 2010 23:20

Kolego przeszperałem troszkę forum ten topic może Ci sporo wyjaśnić:

LINK

Podepnij go pod kompa, zobacz czy nie ma żadnych błędów. Później eliminowałbym kolejne rzeczy. Nie wiem jaki jest ten mechanik który robi Ci autko ale jeśli masz wątpliwości pojedź do innego i zobacz co powie.


3 Victorie, lewa, prawa jedna na górze, jeżdżę Volkswagen-em, to leży w mojej naturze =)
Golf 3 Red Devil By Me ;D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 314 gości